Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    jennifer en heleen dankje meiden is ook een fantastisch gevoel!
    esther dankje mop, jaa t gaat egt snel hoor! alweer op de helft ..:D en wij zijn idd ook erg blij met jou lieverd!

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    dank jullie wel schatjes, heb echt even een moeilijk moment.......ben niet altijd zo sterk......

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    ahh mop dat geeft toch niet iedereen heeft wel eens een dipje!
    dikkeknuffel voor jou! xxx

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Esther dikke knuffel

5. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Esther, lieffie. Niet iedereen kan altijd even positief zijn mop. Ook jij mag even een dipje hebben en dan zijn wij er ook voor jou. In voor en tegenspoed!

One, super zeg! Kan niet wachten tot ik dat ga voelen. Lijkt me echt fantastisch. Geniet ervan meis.

Yuna, hopelijk snel een negatieve test en dan daarna weer heel snel een positieve...met een plakkerd. Knuf meis.

Ehm.....sorry, vandaag ben ik een vergiet. Iedereen een dikke knuff.

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Meiden vandaan eerste controle en knipperlichtje en juiste formaat...

7. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Jeeejjjj :D Ricmar

8. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @esther. Iedereen heeft weleens een dipje. Dus dat geeft toch niks lieffie. Dan zijn wij er voor jou zoals jij er ook altijd voor ons bent. Knuffff

@ricmar. Superrrr. Zo fijn voor je.

9. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Ricmar. Super, echt fijn voor jullie.

Esther. Knuffel meis, iedereen heeft weleens een dip. Jij bent altijd zo lekker positief, nu zijn we er voor jou. Je weet ons ook altijd zo lekker op te peppen.

Hier. Gister verteld aan schoonvader en zijn vrouw, de vrouw van mijn schoonvader moest echt huilen van blijdschap. Ze waren echt blij voor ons. Ze ze gelijk dat ze nog een ledikantje en commode op zolder hadden staan nog van hun eigen kinderen en dat ze dan een kamertje gingen inrichten voor als het een keertje komt logeren. Echt zo leuk.
    Sinds gisteren wel erg misselijk, kon met moeite mij avond eten binnenhouden.

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

hier even een ego-berichtje van mij...Gebeurd niet vaak, maar ik heb nu écht de puf niet om volop te reageren. Voel me nog steeds zwaar belabberd.

Ik ben vanmorgen opgestaan met 39,5 graden koorts en heb dus ook de huisarts gebeld, omdat ik gehoord had dat dit schadelijk kon zijn voor het vruchtje.
    Huisarts belde tussen 12 en 13 uur terug en als ik over 2 dagen nog steeds koorts heb moet ik terugbellen. Verder moest ik goed blijven drinken (nou dat doe ik wel) en mag ik helaas niks hebben qua neusspray (wat ik altijd gebruik is otrivin duo omdat dat de enige is die werkt) en mag ook geen Bisolvon voor het slijm wat opgehoest moet worden...
    Daarnaast zei hij dat het geen kwaad kon voor het vruchtje, dus ben enorm opgelucht.
    Voordat we ophingen feliciteerde hij me ook nog.
    Hij was wel lichtelijk verbaasd, omdat ik de vrijdag voor de test natuurlijk nog clomid had opgehaald hahahahaha...

De ene keer heb ik het ijskoud en de andere keer zweet ik me het leplazerus (zoals ze dat hier zeggen).
    Vanmorgen paracetamol gehaald bij de Kruidvat en waterijs voor mijn keel bij de AH... J.oshua vanmorgen naar school gebracht, tussen de middag opgehaald en weer gebracht en de nso heeft hem thuisgebracht... ik kon het gewoon niet opbrengen om daar naartoe te gaan.
    Manlief heeft J.oshua naar bed gebracht en is nu de vaatwasser aan het doen...

Nu lig ik nog steeds op de bank onder een dekbed en heb ik het nu weer enorm koud... blegh... Ik hoest me de longen uit mijn lijf... Ik zou bijna gaan denken dat ik het kindje loshoest... Zo'n druk geeft dat met zich mee... Maargoed, dat kan natuurlijk niet...

De laatste keer dat ik mij getempt heb had ik nog steeds 38,9... het wil dus nog niet écht zakken... Ik hoop dat het snel zakt, want ik ga er vanuit dat ik vrijdag mijn 1e werkdag heb en dan kan ik natuurlijk niet ziek zijn!

11. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Mvj. Beterschap meid, snap heel goed dat je je een beetje zorgen maakt. Goed dat je de ha hebt gebeld. Kruip maar lekker in bed.

12. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mvj. Balen dat je nog zo beroerd bent meis. Dikke beterschapsknuffel. X

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Mvj neusspray van vogel mag je gebruiken. En je kan voor het hoesten prometazine tabletjes krijgen via ha.

14. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    mvj, beterschap meis.

Ricmar, geweldig nieuws!!!

Rest: dank jullie wel, jullie zijn lief!!!! Ga zo maar eens weer alleen in bed liggen, helpt ook niet echt maar ja wat doe je eraan......voel me leeg van binnen, ben even op......maar ik kom er wel weer boven op hoor, ik kom altijd positief terug, alleen nu even niet.

15. Heleen80

Heleen80 Lid

14 mrt 2013
    70
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterkte, Esther! Lekker slapen, en in de ochtend zien de dingen er soms weer iets minder zwaar uit! Probeer het van je af te zetten en denk aan een hele mooie, dierbare herinnering en concentreer je daar op!

16. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    mvj, heel veel beterschap!!

Esther, een hele dikke knuffel van mij.

Goedemorgen, ook voor de rest.

17. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    Heee meiden,

Goedemorgen :).
    Ik heb nog een testje gedaan, zie bijlage. De onderste is geloof ik van vandaag. Niet super fel maar een streep is een streep toch? Dit zijn trouwens de testen waarmee als ik m'n ei wilde berekenen altijd maar 1 streep kreeg en witter dan wit was. Ga donderdag een digi doen, m vriend is echt helema zenuwachtig haha hij kan t niet geloven.
    @margha ik moet ook 2 april voor de eerste keer ! Door m'n lange cyclus Gokte ze dat ik nu tussen de 5 en 6 weken ben... Vind het zo spannend!

@esther dikke knuf meis. Een dipte mag je altijd hebben en gooi het er hier maar allemaal uit. Ik duim gewoon door voor je !

@mamavj bah meid wat vervelend die hoge koorts. Hoe is het vandaag met je??? Beterschap en ik duim dat je vrijdag gewoon aan het werk kunt!

@one waaaaaah een meisje!!! Super leuk!
    @grace hoe is het met jou meis??

Dikke knuf voor vandaag allemaal!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,2 KB
      Weergaven:
      8
  18. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    Hier nog een keer de test van vandaag alleen!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,4 KB
      Weergaven:
      4
  19. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    ff gauw berichtje voor mvj, van vsm heb je ook tostitoreen (als ik het goed schrijf) is voor keelpijn en hoesten en mag je in de zwangerschap gewoon gebruiken!!

Ik lees mee en denk aan iedereen, momenteel alleen de puf niet om te reageren aangezien manlief weer op zee zit en ik alles weer alleen moet doen... af en toe best even zwaar als je zo moe bent, haha.
    inmiddels met de insuline ook weer flink omhoog gezet en met een beetje pech vanaf donderdag ook overdag spuiten.

Smak en knuf voor iedereen die het nodig is

20. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @linn. Super duidelijk. Daar is geen twijfel over mogelijk. :) nogmaals gefeliciteerd.

@anja. Wat balen dat j weer alleen thuis bent zeg. Vooral als je zo moe bent. Doe lekke rustig aan meis.

@mvj. Voel je je al wat beter meis? Hopelijk kan je je eerste werkdag gezond beginnen.

@esther. Hoe voel je je vandaag lieverd??? Hopelijk heeft de slaap je goed gedaan.

Hier niks bijzonders. Temp is erg aan het schommelen.
    Nog ff een vraagje. Als ik bij de ff kaartjes van anderen kijk zie ik ze tot een paar maanden terug. Bij mij zie ik alleen twee kaartjes. Hoe komt dat???

Fijne dag lieve meiden.

Deel Deze Pagina