Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Esther15, Mar 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

Oct 16, 2012
    1,674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    goede morgen dames

ik denk gisteren mijn eisprong te hebben gehad... dus nu 'gezellig' op het wachtbankje

@linn die laatste test is voor mij toch super duidelijk hoor!!! proficiat!!!! geloof het nu maar :)
    @esther hoe gaat het vandaag met je?
    @mvj hopelijk ben je beter en heb je goed geslapen?
    @jennifer, ik zie ook maar 2 kaartjes (euhm ja bij mij is dit eigenlijk normaal gezien ik ook nog maar 2 cycli temperatuur ;) sorry het is nog vroeg)

@all, hier een natte ochtend, net even met de hond gaan wandelen in de regen (vindt ze leuk maar ik niet zo hehe)! binnen half uurtje vertrek ik naar mijn werk, vandaag enkel een vergadering op het programma. Straks met Menno naar de winkel voor een nieuwe boekentas, gaat nog wat worden want meneertje weet nog niet goed wat hij wilt ;)

Groetjes

2. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Hoi, als je naar sharing gaat en dan naar setup, dan kun je onderaan aangeven welke cyclussen je zichtbaar wilt hebben.

3. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Linn gefeliciteeerd meid!
    ricmar jeejjj fijn dt alles goed gaat!

4. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    @lappie. Dank je wel. Heb ff gekeken maar als je geen vip membership hebt kan je max 2 zien.
    Hoe gaat het met je? Heb je een kussen onder je billen liggen voor het stomme zitten op te wachtbankje. Ik duim voor je. Heel hard.

5. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Oh oké, ligt het daaraan.
    Ja gaat wel weer redelijk met me. Heel zwaar gehad afgelopen 2 weken. Nu weer rust in de tent.
    Maar ja, ik denk wel dat als ik 1 april een negatieve test heb, ik toch weer depri word. Tis niet anders....

Hoe is het met jou??

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Margha: dankjewel meid! Maakte me idd zorgen, omdat iemand tegen me had gezegd dat het niet goed was voor het vruchtje als de koorts boven de 39 graden uit kwam... Maar gelukkig kon dat geen kwaad.

@ Jennifer: dankjewel meid! Dat hoop ik ook meid dat ik vrijdag gewoon gezond en zonder koorts kan gaan beginnen.
    Je kan bij FF bovenin naast de kalender aanklikken welke maand je wilt zien :D. Dus je kunt elke maand bekijken die jij hebt getempt.

@ Ricmar: dankjewel voor je tip! Gaat mij meer om de neusspray (heb wel gewoon keelsnoepjes enzo namelijk). Helpt die neusspray wel goed dan? Want normaal gesproken helpt bij mij écht alleen maar de otrivin duo en die hoef ik dan ook altijd maar 2x per dag te spuiten...

@ Esther: thanks meid! Dikke knuffel voor jou lieverd!
    Ik geloof dat ik nog meer gemist heb?

@ Lappie: dankjewel meid!

@ Linn: spannend hoor meid! Oeh, jij mag 2 april dus al? Ik mag 10 april voor het eerst. Ik hoop ook dat het voor vrijdag écht over is, want dit is zoooo niet leuk meer.

@ Anjamones: thanks voor de tip meid! Zal eens even kijken in de winkel, net als de tips van Ricmar.
    He bah dat zou vervelend zijn als je vanaf donderdag ook overdag moet gaan spuiten zeg...

@ Mamavanmenno: ben helaas nog niet beter... heb redelijk geslapen, tot ik wakker werd badend in het zweet...

Hier nog steeds koorts. Gelukkig niet meer boven de 39. Vanmorgen toen mijn man eruit ging heeft hij paracetamol naar boven gebracht en toen heb ik me voordat ik deze ging innemen getempt en toen had ik 38,6. Toen de paracetamol genomen en toen ik wakker werd en er zelf uit moest had ik 38,0.
    Straks nog weer eventjes temperaturen, heb nog niet weer een paracetamol gehad, maar wil dus eerst weten wat mijn temp is, voordat ik er weer 1 neem...

Ik heb redelijk geslapen. Ik werd op een gegeven moment rond 2.00 uur wakker (kan ook wat later geweest zijn) en ik was écht van top tot teen helemaal zeiknat! Ik had de puf niet eens om andere pyjama aan te doen en was ook zo weer in slaap gevallen.

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik gebruik die neusspray vaak en die mag je ook langdurig gebruiken in tegen stelling tot otrivin.. ik mag ivm bloeddruk ook niet alles gebruiken, maar die van vogel is erg fijn.. en irriteert ook je neus niet..

8. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Mamavmenno, leuk een boekentas kopen, ennnn welke is het geworden? Fijn op het wachtbankje, wel goed geklust?

Linn, ik zie een streepje! Jij bent gewoon hartstikke zwanger, gefeliciteerd en geniet er van!

Esther hoe is het met je? Nog goed geslapen vannacht?

mvj, wat vervelend dat je je nog zo beroerd voelt. Hoop dat je snel weer opknapt. Begrijp dat je vrijdag gaat starten bij een nieuwe job? Wat ga je doen?

@jennifer, ik snap ook niet alles van FF. Maar volgens mij zie je altijd 2 kaartjes toch?

Anja, wat vervelend dat je al moet spuiten, hoop dat het voorlopig nog 1xdgs mag blijven.

Hier lekker aan het chillen, vanavond weer werken. Dan heerlijk 2 dgn vrij. Ga morgen lekker naar de markt en verder lekker in huis rommelen. Hier is mn temp weer 36,5, dus net zoals vorige cyclus voor eisprong. Moeten hier nog even geduld hebben. Ongi nog niet helemaal over, hoop woensdag of donderdag er vanaf te zijn.

9. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Wat kletsen jullie zeg...pfff...kan het niet bijhouden...

Mvj, beterschap meis. Balen dat je zo beroerd ben.

Esther, KNUFFFFFFFFFFF

Linn, super joh! Geniet ervan.

Hier last van dementie dus lees thuis even goed bij.

Smak voor jullie allemaal!

10. mamavanmenno200

Oct 16, 2012
    1,674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hmm dames ik begin te twijfelen of ik nu gisteren mijn eisprong heb gehad, of dat die vandaag/vannacht nog moet komen... mijn temperatuur is niet echt omhoog geschoten :(
    hopelijk heb ik morgen wel een duidelijker temperatuurverschil.... ik ben mezelf aan het gek maken... ovulatie test was zaterdag positief, zondag negatief... dacht toch te weten dat ei zeker 2 dagen na positieve test springt maar is misschien toch niet altijd zo... en springt mijn ei pas vandaag?
    hoop dat we genoeg geklust hebben (za-zon-ma) want vandaag gaat het er wss niet meer van komen, mijn man is heel de avond werken en ik moet morgen vroeg op voor mijn werk

Groetjes

11. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Je eisprong kan wel gisteren geweest zijn hoor. Dan gaat hij waarschijnlijk morgen of overmorgen meer omhoog.
    Heb ik ook wel gehad dat hij de dag na mijn eisprong maar 0,1 graad stijgt en daarna pas doorstijgt zeg maar. Kijk maar naar mijn cyclus van februari.
    En deze cyclus heb ik het ook, zondag eisprong gehad maandag een tempverhoging van 0,1.

12. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    hai meissies,

mvm ik sluit me bij Lappie aan qua eisprong.

Verder heb ik alles gelezen maar echt geen puf om te reageren. Mijn lijf doet dom en ik ben kapot moe. Neig echt naar depri momenteel.
    Dalijk ook nog naar een onverwachte verjaardag, bleh. Gelukkig wel bij echt hele leuke mensen dus dat scheelt weer.

Ik lees mee hoor en zodra ik er de kracht weer voor vind dan ben ik er ook gelijk weer bij moppies.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. mamavanmenno200

Oct 16, 2012
    1,674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    Je geeft me hoop ;)
    ik ben benieuwd wanneer FF mijn kruis gaat aangeven... ik vind het zo spannend allemaal... verwachtte ergens helemaal geen ei en nu maak ik mezelf zo gek ;)

14. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Ik ga vaak een aantal dagen vooruit invullen om te kijken of FF een kruis zet.
    Ik weet nu bijvoorbeeld dat als mijn temp morgen minimaal 36.7 is, er een kruis komt op cd14. En dan haal ik later gewoon die vooruit ingevulde temperaturen weer weg.
    Je kan bijvoorbeeld op morgen 37 invullen en overmorgen 37.1 ofzo en dan kijken wat FF doet.

15. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Mvm, inderdaad wat Lappie zegt. Spannend zeg? Bijns een kruis en op het wachtbankje.

Esther, knufffffffff.....doe maar lekker rustig aan. We horen je wel weer als je op kracht ben schat.

Hier heb ik me een buik, ik kan het nu al niet meer verbergen ;)

16. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Hmm...foto wordt niet recht geplaatst...

17. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Mooi buikje Grace! :)
    En heb gelukkig een laptop, dus zet die gewoon op z'n kant. :D

18. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Grace mooie buik meis!:D

ik heb ook een foto upgeload in men album :)
    van 18.6 en 20.5 naast elkaar.

xxx

19. mamavanmenno200

Oct 16, 2012
    1,674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hehe nu hoop ik dat mijn temp morgen 37 is dan zet FF een kruis op zaterdag ... en als ik overmorgen 37.1 toevoeg blijft FF een kruis zetten op zaterdag... hmmm we zien morgen wel weer ;)

20. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38

Share This Page