@julia. Standaard heb je er idd twee maar ben erachter dat je als je vip membership bent je meer kan laten zien. @mvj. Balen dat je nog niet helemaal opgeknapt bent Lekker uitrusten. Gelukkig heb je nog even tot vrijdag. @esther. Dikke knuff lieverd. @mamavanmenno. Spannend altijd weer he. Ben benieuwd naar je kaartje. @grace. Wauw mooi buikje meis. @one. Kan je foto niet zien maar geloof onmiddellijk dat je een prachtige buik hebt. @lappie. Duim me suf voor je schat. Gun het je zo. En dat je depri wordt als het weer niet is gelukt is menselijk. Zou ik ook hebben hoor. Het is toch elke x weer een teleurstelling en al helemaal als je alwat langer bezig bent en zwanger bent geweest. Stomme mk ook. Bah. Knuffff en hopelijk snel een mooie positieve test.
@ Ricmar: zoals al gezegd... heb het gehaald. Het werkt bij mij niet zoals de Otrivin duo zo'n 8 uur lang, dus dan maar wat vaker spuiten, maar het werkt wel beter dan die andere dingen... @ Julia: ik ben horecamedewerker bij een vakantiepark in Biddinghuizen (vlak bij Walibi). Ik heb alleen nog geen rooster gehad... Werkze vanavond meid! @ Grace: dankjewel meid! Mooi buikje meid! . Is idd niet écht meer te verbergen hahahahaha. @ Mamavanmenno: gezien je temp én je ovulatietest zou ik denken dat hij al eerder is gesprongen... Maar zoals Lappie het uitlegt sluit ik me ook wel bij aan. @ Esther: ooooow meissie toch, dikke knuffel voor jou <3 @ One: mooie buik meid! Echt heel mooi! @ Jennifer: dat is inderdaad waar. Morgen oppassen op de kleine van mijn beste vriendin, dus hoop écht dat ik me morgen beter voel... Ik heb mijn rooster nog niet gehad, maar vooralsnog (uitgaande van de afspraak die ik gemaakt heb met de plazamanager) ga ik er vanuit dat ik vrijdag al moet beginnen... Hier vanmiddag 2,5 uur geslapen! Maarja, dan heeft mijn lichaam het nodig om beter te worden denk ik dan maar...
@mvj. Veel slapen. Dan kan je lichaam sneller herstellen. Ff een dipje hier. Vandaag weer twee op fb die wereldkundig maken dat ze eind sept papa en mama worden. Trek het echt niet meer. Lijkt wel of iedereen in sept is uitgerekend. Snik snik.
Mvj, neem je rust maar hoor. Is goed voor je. Oh Jennifer, dikke knuffel. Zo oneerlijk is het soms. Hoop echt dat jij ook snel weer een mooie test en plakbeeb hebt. Knufffff.
ik heb ook 2 vriendinnen die zwanger zijn voor september... mijn zus en mijn man zijn nicht zijn voor mei uitgerekend... een andere vriendin voor juli ik blijf gewoon hopen dat ik in 2013 zwanger mag geraken... en voor iedereen hier hoop ik dat ze snel zwanger zijn en mooie plakbaby's hebben
Dames even geen fut om te reageren hier denk ik dat ik ziek begin te worden dan heb ik het koud en dan weer warm en als ik het koud heb dan heb ik zweet handen ik bibber gelijk zot precies of ik moet braken en ben enorm moe hen een halve dag verlof moeten nemen viel bijna om morgen moet ik voor mijn FM gaan en dan na de middag met ventje naar de gyn voor de uitslag van zijn testen
Sorry dat ik er even niet zoveel ben...ik moet bekennen dat ik jaloers ben ondanks dat ik het jullie allemaal gun.. en ik vind het lastig te lezen over echo's en knipperlichtjes.. dan zit ik in mijn hoofd zo weer bij die echopraktijk en zie ik mijn eigen echo voor me.. en ook hierin gun ik het jullie echt wel!!! ik duim voor iedereen op plakbeebs mooie eitjes en positieve testen.. Ik kom af en toe langs en mss praat ik weer mee als ik mijn ei heb gevonden...
@yuna. Ik begrijp heel goed dat je je zo voelt. Ik heb er momenteel ook een beetje last van. Ben super blij voor iedereen maar toch ook wel jaloers. De ene dag gaat het beter dan de andere dag. Komt goed meis en je weet ons te vinden als je er weer klaar voor bent om mee te babbelen. Sterkte.
Denk dat het voor alle meiden die net een mk hebben gehad moeilijk is. Het is nog zo vers. Ik dacht vandaag ook. Ooh ik zou nu bijna 15 weken geweest zijn. Dan heb je het gewoon weer even moeilijk. Hopelijk zijn we snel weer zwanger. Ik duim voor ons lieverds. Xxx
Yuna dat is logisch lieverd. Dat neemt niemand jou en anderen kwalijk. Tuurlijk gunnen jullie het anderen, maar het is zo vers en pijnlijk. Dikke knuffel lieverds.
@tinkerbell beterschap! @Yuna geef je zelf maar de tijd dat je nodig hebt, ik heb zelf nooit mk meegemaakt maar mijn zusje en een collega wel... en ook al zijn ze beide terug zwanger, toch blijven ze met het gevoel zitten dat ze een kindje missen... ik hoop dat je rap terug zwanger mag zijn ! duim voor je ! @all, hier is vanochtend mijn temperatuur de hoogte in gegaan... 37,18. Ik heb wel mijn temperatuur van zaterdag gediscard want vrijdag op zaterdag heb ik heel slecht geslapen dus vind het best om geen rekening te houden met die temperatuur. Als ik nu morgen ook een mooie hoge temperatuur heb dan zet FF mijn kruis op maandag en dat zegt mijn gevoel ook dus duim duim dat morgen mijn temperatuur meewerkt (het is wel een stippelkruis dus weet niet goed of dit een slecht teken is?) vandaag heb ik drukke dag op het werk, ik moet met mijn team een hele belangrijke vergadering voor donderdag voorbereiden dus ik zal vandaag niet te veel tijd hebben om na te denken (en dat is soms niet slecht haha) Groetjes!
hier ben ik net terug van de gyn had weer maar 1 eitje van 16 dus mag morgen avond na 20.00uur de pregnyl zetten hij heeft me wel gezegd als het deze maand weer niet is gelukt dat we dan over gaan op inseminatie straks om 16.00uur heb ik en mijn vriend een afspraak bij de gyn voor de uitslagen van het ventje en dan krijgen we ook de uitleg waarom we met inseminatie gaan beginnen