Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Esther15, Mar 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Margha

Margha Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,950
    25
    48
    Esther. Ik blijf hier lekker bij jullie hoor, vind jullie allemaal zo lief.

Mvj. Aah J.oshua ziekjes, hoop dat hij snel weer beter is. Spannend kaartje.

Grace. Ik denk aan je meid. Laat je het ons weten.

2. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    hoi meiden sorry voor het wachten maar dit is de uitslag omo wit natuurlijk :(

3. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    he gedver Tinkerbell, wat extreem balen........

4. Margha

Margha Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,950
    25
    48
    Aah potverdorie. Echt balen bah

5. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Getver Tinkerbell :(

6. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    @grace. Lieverd wat spannend vandaag. Ik denk aan je en duim voor je. Heb je een beetje kunnen slapen. Is het bloeden inmiddels weer gestopt? En de misselijkheid hoe is het daarmee? Knufff

@tinkerbell. Balen zeg:(. Geen leuk begin van de dag.

@esther. Mannen. Pppffff. Gelukkig heb je je ei al gehad.

@ evelien. :(. Dan maar een mooi huwelijkscadeau volgende ronde.
    Ben je al aan het aftellen.

@margha. Yeahhhhhh. Das duidelijke taal. Super. Nogmaals gefeliciteerd.

@mvj. Niet leuk dat Joshua niet lekker is. Hopelijk zet het niet door. Werkse vandaag.

@lappie. Hoe gaat het met je lieverd? Druk zo te lezen. Take it easy. Wij gaan nergens heen.

Hier temp nog mooi maar heb geen hoop voor deze ronde. Buikgevoel zegt dat het niet raak is. Vorige x had ik op 5 dpo al pijnlijke opgezwollen borsten. Nu zijn ze zacht en totaal niet pijnlijk. Maar ach. Misschien is het voor de baarmoeder wel even goed. Ga zondag wel een testje doen gewoon omdat het kan. Hihi.
    Vandaag weer verder met verven. Nou ja m'n paps. Ik zorg voor koffie lekkers broodjes enz.

Fijne dag lieffies.

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Esther: valt wel mee toch? ;) Nou J.oshua is gewoon naar school, maar zit nu dus thuis... Op de bank met een dekentje...

@ Margha: thanks meid, al blijf ik vandaag toch thuis... Ben niet helemaal lekker... Misselijk enzo, maar gelukkig geen koorts, dus temp is wel gewoon betrouwbaar ;)
    Enneuh: je moet wel gewoon hier blijven hoor!
    J.oshua is gewoon op school. Hij wilde niet thuisblijven, dus het zal wel goed zijn dan ;). Ikzelf ben enorm misselijk...

@ Grace: nou hij voelde zich blijkbaar goed genoeg om naar school te gaan, hij wilde niet thuisblijven. Nu zit ik zelf thuis met een misselijk gevoel...
    Hoezo maak ik het spannend? ;) Het kan nog steeds alle kanten op...
    Dikke knuffel lieffie, kan me voorstellen dat je je zo voelt. We slepen je er inderdaad gewoon doorheen!

@ Tinkerbell: he bah wat balen meid!

@ Jennifer: ik hoop ook dat hij niet ziek word... Ikzelf zit nu misselijk thuis, dus niet aan het werk :s...
    Hier hetzelfde gevoel als jij... Ook geen last van mijn borsten... Toen met J.oshua waren mijn borsten al een heel stuk gegroeid én de tepels waren groter...

Ik duik dus zo lekker op de bank. Even omkleden en die spijkerbroek uit, zit niet lekker om mijn buik heen en dan lekker met dekentje op de bank...

8. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Balen Tinkerbell!! Niet leuk :( Hoop dat ie alsnog positief is misschien morgen of overmorgen. Je temp is in ieder geval nog veelbelovend!

Margha, joehoeeeee yeaaahh gefeliciteerd meissie!! Kan me zo goed voorstellen dat je aan het shaken bent :D Geniet ervan!

Mvj, beterschap met je kleine man. Je kaartje is spannuunnndd!

Esther, bah vervelend af en toe die mannen! Gewoon op z'n plek zetten hoor! :D

Grace, heel veel sterkte en ik hoop heel veel plezier straks meid. Ik duim keihard voor je.

Hier, ik baal wel een beetje hoor.. Dacht echt door die buikkrampen en misselijkheid klachten (die ik al sinds m'n eisprong heb) dat ik misschien wel een kansje had.. Jammer, maar helaas..

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Schrijf ik net nog dat ik geen last heb van mijn boobies... begint mijn linkerborst ineens te steken....

10. tinkerbell26

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Nu denk dat morgen mijn temp wel zal dalen hoor heb er geen hoop meer in

11. tinkerbell26

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    ik stond net onder de douche en dacht ineens bij mijn dochter testen ik op NOD heel licht positief nu als mijn LF 14 is dan is morgen mijn NOD anders zaterdag maar kan een test ineens positief worden?

12. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Jaaa margha jeuj!! fijn he die digi!

Grace succes met de Echo!

Evelien balen van je temp..maar bij grace zakte die ook en ging toen weer omhoog! dus ik blijf duimen!

Esther jeujj tempstijging!

Mvj haaa fijn weer 1 omhoog spannend hoor!

Tinkerbell balen van de witte test...er kan nog een streepje komen sommige hebben gewoon een late innesteling..

HIer gaat het wel ok....bijna 8 weken mijlpaal...en nog 5 daagjes wachten! :D

13. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Nog iets meer dan een uur, maar ik heb mijn antwoord al.
    Ik verlies veel helderroodbloed en net zat er al een flink stuk bij. Nog niet het vruchtje. Heb nog geen krampen.

Stomme van alles is is dat ik net onder de douche ineens vanuit het niets moest overgeven. Toch geloof ik niet dat deze bloeding daarmee verband heeft. Het is teveel. Het loopt langs mijn benen naar beneden.

Het is over :(

14. tinkerbell26

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    grace meid ik duim dat het toch niks heeft te betekenen en dat je dadelijk een mooie echo gaat krijgen. veel sterkte dadelijk

15. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Neeeeee Grace :(((

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Evelien: hahahaha, iedereen vind mijn kaartje spannend hahahaha. J.oshua is gewoon naar school en ben nog niet gebeld, dus het zal wel goed gaan dan...
    Dikke knuffel meid. Ik kan me voorstellen dat je baalt.

@ Tinkerbell: ik duim gewoon nog hoor! Het zou kunnen dat je laat HCG aanmaakt, dus het zou allemaal nog kunnen meid.

@ Yuna: 8 weken alweer hihihihi. jeeeeeeeeej :D.

@ Grace: neeeeeeeeeeeeeeeee... Dat mag niet hoor! Dikke knuffel meid! Hele dikke knuffel voor jou.

Hier inmiddels omgekleed en zit lekker in een joggingbroek met 2 truitjes aan. Zo nog even dekentje ophalen en dan lekker onder de deken...

Ik heb even een heel andere vraag. Is er hier iemand die katten heeft? Heb nogal een genante vraag namelijk...

17. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

#77 Yuna28, Mar 7, 2013
    Last edited by a moderator: Mar 7, 2013
    hihi over 2 dagen hé!

18. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Ik heb katten mvj

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ok, ik heb een vraag.
    Onze kater heeft vlooien. We zijn al een maand bezig, maar ik krijg hem nu niet vlo-vrij. (vanmorgen wéér 3 uit zijn vacht gekamt)
    Vanavond ga ik naar een dierenwinkel (als ik me goed genoeg voel), want de pipetjes die ik heb gekocht bij de Kruidvat doen duidelijk niet hun werk.

Nu vroeg ik mij af of jij misschien nog tips hebt. Hij is allergisch voor de vlooienband die wij toen hebben aangeschaft. Maar nu vroeg ik mij dus af... Moet ik nu straks wéér helemaal opnieuw het huis inspuiten? Hebben dat natuurlijk gedaan en heb alles wat van stof is ingespoten en ook de plekken waar C.harlie veel komt.

C.harlie is 10 en heeft alleen als kitten vlooien gehad (nestvlooien). Daarna nooit meer, omdat hij niet buiten komt. Nu hebben wij ze blijkbaar meegenomen bij die vriendin van mij, waar J.oshua tijdens de carnaval gelogeerd heeft...

Heb jij nog tips? Want ik weet het niet meer...

(vind dit nogal een genant onderwerp)

20. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Ppffff ja vlooien als hij die nog steeds heeft is het denk ik belangrijk pas te gaan spuiten op het moment dat hij echt vlooi vrij is, anders komen er weer eitjes overal waar hij komt.
    Ik heb de mazzel dat mijn katten nooit vlooien hebben gehad. Maar wat echt helpt is hem toch wassen met shampoo in het bad.. hoe naar ook voor de kat zelf een vriend van mij heeft zijn kat ook zo vlooienvrij gekregen.. Maar als je met een pipetje gaat werken zou ik even wachten tot je zeker weet dat de kat vlooi vrij is als het goed is gaan door het pipetje geen nieuwe vlooien op hem zitten dus op het moment dat hij geen vlooien meer heeft zou ik toch voor de zekerheid je huis nog een keer inspuiten wand er kunnen nieuwe eitjes zijn gelegd overal....

maar dit is hoe ik het zou doen.

JE kan altijd de dierenarts assistente even opbellen en deze vraag neerleggen.. ik bedoel ik ben geen expert in vlooien en hoe het precies moet.. mss dat zei wel een heel ander antwoord heeft..

Btw niks genants aan iedereen met katten of honden heeft er wel eens last van...maar snap je gevoel wel..

Share This Page