Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Dankjewel Grace... Ik heb in iedergeval geen koorts meer en dat is ook al heel wat...
    Overigens ook nog geen rooster gehad... Morgen maar eens even bellen...

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Esther oke ja snap ik meissie!
    Nou ben benieuwd hoor,ik dacht ook eerst ongi te worden met die tempdip van mij... maar zie mij , alles kan he mop!
    ik duim nog even verder voor je , met je pijne boobies enzo! ;) ik vind t best positief, dat was t eerste waarvan ik dacht van huh, toch maar ff testje doen...

Mvj beterschap meissie
    xxx

3. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Mvj, gelukkig geen koorts meer. Inderdaad maar even bellen voor je rooster.

Ik heb trouwens een aanbod gekregen. Een complete bugaboo cameleon (en met compleet issie ook echt compleet incl voetenzakken, maxi cosi, parasol, verzorgingstas, etc...) voor 400 euro nieuwprijs was 1200 euro en maar voor 1 kindje gebruikt. Ziet er ook nog goed en netjes uit.... Hij is zwart met oranje kap e.d. dus kan voor beide geslachten.

Lijkt mij een mooi aanbod, wat zeggen jullie?

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    als hij netjes is gewoon doen.

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Onne, dank je moppie.

Mvj, beterschap meis.

Ricmar, hoe voel jij je?

Grace, inderdaad als die netjes eruit ziet is het een hele goede deal hoor, zeker doen dan. En n foto showen natuurlijk!

6. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Grace idd als hij der nog goed uit ziet moet je niet twijfelen

Esther balen dat je temp weer gezakt is maar mijn duimen draaien nog voor je

De rest ben ik alweer vergeten sorry voor de gene die het willen een dikke knuffel hier gazn we volgende ronde beginnen met IUI

7. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Esther. balen van die temp daling, duim nog steeds verder hoor.

Tinkerbel. Fijn dat jullie verder mogen met IUI ook al had je het liever anders gezien natuurlijk maar het is wel iets om weer mee verder te komen.

Mvj. fijn dat de koorts gezakt is meis, hoop dat je gauw weer fit bent.

Alle andere meiden denk ook aan jullie.

Sorry dat ik jullie een beetje verwaarloos maar ben echt mega moe en vandaag erge zere buik, trekkerig en zeurderig met af en toe steekjes en met vlagen misselijk. Heb vandaag dan ook niks zinnigs uitgevoerd. Morgen komt moeders voor moeders langs.
    knuffel.

8. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Margha hopen dat de pijn in je buik wat minderd maar denk dat je het er graag bij neemt je krijgt er iets mooi voor in de plaats

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Margha doe maar lekker rustig aan meis, gebeurd natuurlijk ook veel nu daarbinnen. Morgen even je test showen hé!!!

Tinkerbell, "fijn" dat jullie met iui mogen beginnen. Natuurlijk wil je liever gelijk zo zwanger worden, maar jullie krijgen nu hulp en nu gaat het zeker snel lukken hoor!! Ik duim nu al!!

Dank jullie wel voor het duimen stelletje lieverds, maar ga er echt vanuit dat ik morgen ongi word. Zal dat een LF hebben van 14 en dan maar weer de moed bij elkaar rapen voor volgende maand. December kindje is ook leuk hihihi

10. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Fotografie, films kijken, kroelen met m'n katjes.
    Regio bergen op zoom
    Goeiemorgen dames,

Zouden jullie even naar mijn kaartje willen kijken? Ikzelf denk dat t er niet zo goed uitziet ivm temp daling... Maar wat vinden jullie?

Alvast bedankt voor t kijken!

11. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    @marleen jij zit dan ook op het wachtbankje?
    @lasvegas hopelijk heb je snel je ei... denk ook dat je nog even moet door temperaturen
    @mvj hopelijk vandaag beter?? wel al goed dat je geen koorts meer hebt
    @grace kan je op voorhand een 'test ritje' doen? wij hadden voor Menno ook tweedehands gekocht en alles was goed tot we gingen wandelen en de wieltjes helemaal stuk bleken :( (misschien foto vragen van de wieltjes...)

@all, hier vanochtend een mooie stralende lente dag (eindelijk!), echt leuk wakker worden op zo'n manier en het leukste voor mij : mijn temperatuur is weer gestegen (37,22) en FF geeft me een mooi dik rood kruis jipppiieeee !

ik moet werken vandaag, hele drukke dag voor de boeg! degene die niet werken vandaag: geniet hopelijk ook van de lente zon en degene die wel werken: succes :)

12. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Goedemorgen dames!!

KleineRoe, ik denk eerlijk gezegd niet dat het goed uit ziet, ook gezien je vorige cyclus. Maar heb jij niet een echt hele korte LF?

mvj, gaat het alweer wat beter meis?

mvm, jeeeeeeeeeej mooi duidelijk kruis en nu op het wachtbankje. Ik duim!! Hier ook lente na echt een hele dag sneeuw gisteren. lekker!!

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

Hier vanmorgen ongi geworden. Was te verwachten natuurlijk. LF van 14 en ei op 16 dus netjes, maar ja je bent natuurlijk liever gewoon zwanger. Voel me eigenlijk wel ok nu.
    Maar goed, even een weekje rust (nou ja qua klussen, want met die verjaardag gaat dat niet lukken hahaha 3 dagen op rij) en dan vol goede moed verder.
    Alleen is het zo dat ik na hsg 6 maanden zelf moet proberen, maar denk niet dat ik het daar mee eens ben eerlijk gezegd. Moet ik nog eens over nadenken of ik dat niet ga versnellen. Duurt een jaar voor alles in mijn lijf wordt overgenomen door laatste eileider en van dat jaar dus 6 maanden zelf......lijkt me niet echt goed qua kansen......eens over brainstormen.

13. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Goedemorgen damesss!

Sorry ben ff terug van weg geweest! :D Ben zoooo ongelooflijk druk met alle voorbereidingen voor de bruiloft.. Dinsdag onze uitnodigingen binnen gehad (180 stuks!) die ik nog helemaal in elkaar moest zetten, enveloppen schrijven, versturen. Sinds dinsdagavond bezig en nu nog steeds niet klaar! Gister heeft de buurvrouw een handje geholpen ruim 2 uur lang dus we zijn een eind gekomen, maar goed, vanavond dus nog even doorbikkelen.. Gister mijn jurk weer aan gehad en hij was weer zoooo mooi!! :D Moest wel van de verkoopster op mijn gewicht letten, want ik was weer afgevallen.. Mag dus helemaal NIKS meer afvallen, mag wel tot ongeveer 1 kg aankomen, dus ben lekker aan het eten geslagen :D Kortom: ben super druk maar lees af en toe wel even mee hoor!

Hier een heeeel raar kaartje dit keer.. Het lijkt erop of mijn ei al is geweest :$ Dat was niet de bedoeling, was nog geen eens begonnen met ovu testjes! Als mijn temp hetzelfde is of hoger als die van vandaag dan krijg ik gewoon een kruis.. Balen, want we hebben niet echt gericht geklust :(

14. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Evelien, dat geeft toch niks meis, doe jij je maar lekker voorbereiden op de mooiste dag van je leven!!! Heerlijk toch. En het is veel werk, maar je gaat het geweldig vinden!!
    En nu lekker dat stuk chocolade dus naar binnen werken hahahaha.

Maar je hebt ook al vruchtbaar slijm gezien, zie ik?! Maar als je je kruis op cd 12 zou krijgen zit je echt niet fout met klussen hoor meis! Maar even een paar dagen afwachten wat je temp gaat doen.

15. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Aaahh meissie toch, lees nu net dat je ongi bent geworden :( Balen zeg!! Duuuiiimmm voor deze ronde hoor!!

Hmm ja maar ik moet zeggen dat we niet ECHT geklust hebben zeg maar (de ene keer alleen voorvocht en de andere keer vrij snel al gaan douchen)... Baal er wel van, want heb nooit zo vroeg mijn ei! Als ik het had geweten was ik wel eerder begonnen met ovutestjes! :(

16. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Gooooddddmorning ladies

@esther. Wat ontzettend kut dat de ongi bent geworden. Kan me voorstellen dat een half jaar zelf proberen je iets te lang is meis. Hopelijk is het gewoon deze ronde raak.

@mvj. Gelukkig geen koorts meer. Heb je je rooster inmiddels gekregen? Hopelijk ben je ook snel snotvrij.

@mvm. Yeahhhhh mooi kruis. Nu weer wachten. Ik duim voor je.

@grace. Als ie nog goed is is het zeker een mooi aanbod meis.

@nieuwe meiden welkom.

@kleine roe. Denk idd dat je temp iets aan de lage kant is helaas.

@evelien. Wauw dat zijn een hoop kaarten zeg. Succes met de rest vandaag. Ben zo benieuwd hoe je eruit ziet op je bruiloft. Krijgen hopelijk wel een foto te zien:D
    Je ei waarschijnlijk al geweest. Wie weet is het juist raak omdat je niet gericht geklust hebt. Spannend.

Hier niet veel bijzonders. Gisteren weer mega migraine maar met medicijnen wat opgeknapt gisteravond. vandaag ook nog niet helemaal weg. Hopelijk zakt het nog wat. M'n temp is redelijk stabiel. Eitje kom maar op. :D

17. PJO1983

PJO1983 Actief lid

27 okt 2011
    437
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorgen!

Ik heb een raar kaartje en hoopte dat jullie hier even naar konden kijk, weet niet of ik het hier mag plaatsen of dat ik een nieuw topic moet openen!

In het verleden heb ik wel getempt maar niet zo lang en deze maand voor het eerst echt serieus! Maar naar mijn idee zit er zoveel verschil in temp iedere keer, het kan zoveel schelen! Misschien hoort dat er wel bij of zou het kunnen dat het aan de thermometer ligt?

Alvast bedankt!

My Ovulation Chart || Ovulation Tracker

18. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hoi, ik vind hem er niet heel raar uitzien hoor je kaartje. Gisteren wel een tempdip gehad, wie weet is het een innesteling geweest.
    Maar ook in 'niet zwangere' kaartjes komen tempdips voor hoor.
    Ik zou me niet te veel zorgen maken.

19. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hey nee esther :( dit wouden we niet lezen dikkeknuff xxxxx

20. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @pjo1983

Ik ben het met lappie eens. Je kaartje ziet er normaal uit. De ene x heb je iets meer pieken en dalen qua temp. Zou me idd niet te druk maken.

@lappie. Dit wordt onze maand he:D. X

Deel Deze Pagina