@Jennifer en @Lappie Oke bedankt voor jullie reacties, het leken van die mega pieken maar valt idd misschien wel mee ga me iig niet meer druk maken
Mvj, hoe is het vandaag, al een beetje opgeknapt. Heb je al meer duidelijkheid over je werkrooster? Jennifer, wat vervelend die hoofdpijn, hopelijk slaan de medicijnen snel aan. Weer lekker in de klusweek jullie? Evelien, zie op je kaartje dat jullie wel geklust hebben, dus wil niet zeggen dat het gelijk een mislukte ronde is. Ik duim voor je! En wat veel kaarten zeg voor het feest, wel een hoop werk...pfff! Nu niet teveel afvallen, heerlijk gewoon ´legaal´snacken....hihi! Mvm, wat fijn dat je je eisprong gevonden hebt, nu is het wachten.....spannend. Grace, als het een mooie wagen is en jij voelt je er goed bij zou ik zeggen doen. Gewoon eerst gaan kijken, ziet het er toch niet uit zoals je verwacht had kan je toch altijd nog nee zeggen! Esther, wat ontzettend balen van je ongi, ook al zag je het aankomen op je templijst. Ik duim dat je snel weer zwanger mag zijn, je hebt tenslotte al zolang gewacht. Snap dat je 6mnd te lang vind, maar aan de andere kant, is het niet onmogelijk anders zullen ze je toch wel gelijk de mmm in doen? Tinkerbell, heb je nog een nieuwe thermometer gehaald? En met beide getempt? Hier lekker aan het rommelen, heb zoveel dingen die ik nog moet doen of moet regelen, dus dat ga ik vandaag maar is doen. ML zn oma ligt op sterven, dus daar zijn we gisteravond nog even naar toe geweest. Verder hier een daling in temp, nog niet eerder zo laag gezeten. Ben trouwens sinds gisteren gestart met tarwekiemolie, hopelijk gaat het zn werk doen.
Nou daar ligt het dan niet aan. Temp je wel op hetzelfde tijdstip? Misschien schommelt het bij jou gewoon meer. Zie dat je al een aantal keer een miskraam hebt gehad, wat erg zeg! Ik ben gestart met tarwekiemolie. Lees dat dat goed is voor je baarmoederslijmvlies, dus je moet het ook nog blijven slikken als je zwanger bent. Heb je dat al eens geprobeerd? Of hebben die miskramen met wat anders te maken bij jou?
@ One: Dankjewel meissie @ Grace: dankjewel meid. Ik zeg: dat is een heeeeeeeel mooi aanbod! Wij hebben 2 jaar geleden een Stokke kinderwagen 2e hands gekocht voor 425 euro, ook nog helemaal netjes en compleet. (niet zo compleet als de jouwe hahahaha, want maxicosi enzo hebben we zelf) @ Esther: dankjewel lieverd. Decemberkindje is zeker leuk! Wel erg druk hahahahaha ... Mijn holtes blijven gewoon verstopt zitten. Ik kom er niet eens doorheen met zoutoplossing, zo vol zit ik! Word straks teruggebeld door een huisarts van de praktijk. (verhaaltje hieronder bij Mamavanmenno). Bah wat balen dat je ongi bent geworden meid, maar idd wel netjes. Heel goed dat je daarover gaat brainstormen... want je hebt maandelijks maar aan 1 kant een kans natuurlijk... @ Tinkerbell: dikke knuffel terug meid! @ Margha: dat hoop ik ook meid. Spannend hoor, vandaag MVM. Hoelaat komen ze? Ik hoop dat je je inmiddels beter voelt. @ KleineRoe: Opzich is er niet veel over te zeggen nu al. Je bent pas 9 DPO. Hoelang is je LF? En volgens mij hebben wij al samen eerder ergens bij gekletst, kan dat? @ Mamavanmenno: nog niet al te best. Word straks teruggebeld door een huisarts. Mijn eigen huisarts is de hele week op cursus :s... Dus heel vervelend... Ben benieuwd wat deze arts gaat zeggen over wat ik nog kan doen, want ik weet het niet meer... Niets helpt... Heel irritant... Stomen helpt niet (gisteren toch geprobeerd, ondanks dat ik er niet goed tegen kan), zoutoplossing helpt niet, neusspray van Dr. Vogel helpt niet... Ik weet het niet meer hoor... Ik weet alleen dat ik vooral in de avond gek word van mezelf en de pijn in mijn holtes... en daar werkt paracetamol écht niet tegen... Hier ook mooi weer, maar heb begrepen dat er nog wel sneeuw aankomt :s... @ Evelien: heerlijk he die voorbereidingen op je bruiloft . Ow dat zou wel jammer zijn zeg! @ Jennifer: ik heb gebeld, maar ivm het weer (onder 0 graden) werken er maar een paar mensen en ben ik dus gewoon het hele weekend nog vrij en volgende week aan het werk. Dus heb nog even wat langer de tijd om uit te zieken . Bah wat balen dat je gisteren weer migraine hebt gehad. Lijkt me vervelend zovaak zeg! @ PJO1983: zo raar vind ik je kaartje niet hoor . Precies wat Lappie dus al zegt @ Julia: over mijn rooster... lees maar even bij mijn stukje bij Jennifer . Ben nog niet geheel opgeknapt, dis kun je lezen bij Mamavanmenno . (scheelt me weer typen hihihihi). Bah wat een rotnieuws. Heel veel sterkte de komende tijd met de oma van je man. Hier dus zoals jullie konden lezen nog steeds niet helemaal beter... Heb er nu ook diarree bij gekregen... Gezellig... Al is het niet dat ik om de 10 minuten op de wc moet gaan zitten gelukkig. Ik ben nu aan het wachten tot de huisarts mij terugbelt. Ben benieuwd wat deze huisarts te zeggen heeft. Zodra ik opsta knalt mijn hoofd uit elkaar door de pijn in de holtes. Paracetamol helpt niet, stomen helpt niet, de neusspray van Dr. Vogel helpt niet, zoutoplossing helpt niet... Ik weet het allemaal niet meer hoor... Het komt er gewoon niet doorheen! Zometeen J.oshua weer naar school brengen en dan even naar de AH voor wc-papier, want dat is nagenoeg op en dan mijn schoenen ophalen bij de Aktiesport. Dan weer naar huis en weer op de bank... ga dan maar weer even slapen... Hoop dat de huisarts me snel belt...
Tinkerbell, je hobbelt nog steeds op en neer zie ik, vervelend meis, maar misschien trekt het zich nog recht. PJO ik sluit me ook bij de dames aan. Jennifer, gedver alweer migraine meis.....hoop dat je je snel beter voelt voor je eitje op te vangen. Julia, ik zit al 5 jaar in de mmm helaas, maar ze kunnen niks vinden. Dat is nu ook juist het probleem gelijk. Ik kan wel zwanger worden, maar het duurt gemiddeld steeds 16 of 17 maanden. Dus als ik vanaf bbz opnieuw begin te tellen dan vind ik dat het echt te lang gaat duren. Snappie? Daarbij komt dan ook nog dat ik nu nog maar 1 eileider heb dus dan moet het eitje net aan de goede kant springen wil ik überhaupt een kans hebben. Duurt een jaar voordat je lichaam het helemaal zelf overneemt aan 2 kanten. Ben ook de jongste niet meer natuurlijk als het om zwanger worden gaat. En tarwekiemolie gebruik ik hier al jaren. Baad nog niet echt, maar het is natuurlijk niet erg om extra vitamines binnen te krijgen lijkt me zo. Voor de rest iedereen bedankt voor de lieve reacties!! Jullie zijn schatjes!! Voel me (buiten de ongi perikelen) best ok eigenlijk, druk eraf of zo. hahaha. Ben ik ook een rare......
Esther wat balen meid!! Hier nog steeds bloed.. niet veel maar wel helderrood.. bah ben het nu wel zat!
mvj heeeel veel beterschap meis, wat enorm vervelend. Ik weet wel dat ik bij mijn 1e zwangerschap 9 maanden verkouden ben geweest, ook lekker. Hoop dat het bij jou gewoon morgen (of liever vandaag) over is!! Water, ziet er voor nu goed en stabiel uit. Wil alleen niks zeggen helaas.
Esther, sorry dat wist ik niet! Begrijp nu helemaal dat je niet langer wilt wachten en door wil gaan! Ik heb ook nog maar 1 eileider, maar als het goed is heeft mijn andere eileider het overgenomen. Is ook al ruim 10 jr geleden dat die ander eruit gehaald is. Sterkte en dikke knuffel.
Esther idd ik hobbel nog steeds haha deze avond moet in de pregnylspuit zetten en dan zal het niet lang meer duren dat ik op het wachtbankje kan
@ Esther: Tarwekiemolie gebruik ik ook al een hele tijd . Jij bent ook een schatje, lieffie! <3 Ik hoop dat het hier alleen bij het griepje hoorde die verkoudheid hoor... zit er niet op te wachten om de hele zwangerschap verkouden te zijn hahahaha... Word een fijne zomer dan . @ Yuna: kan me voorstellen dat je het nu wel zat bent... @ Water 27: ziet er veelbelovend uit meid. Het kan nog alle kanten op, dus succes nog even op het wachtbankje . @ Tinkerbell: succes vanavond met spuiten meid! Nou de huisarts heeft teruggebeld en ik mag/moet Otrivin Duo gaan gebruiken. Ik ben echt zoooo blij! Wel met een max van 5 dagen achter elkaar en 2 á 3 spuiten per dag (komt goed uit, dat is überhaupt wat ik van de Otrivin Duo maar nodig heb als ik zo vol zit). Dus toen ik J.oshua naar school heb gebracht heb ik dit gelijk maar gehaald. En ooooooow wat een opluchting! Ik kan weer ademen! Wat een heerlijkheid! Nu ben ik er hoe dan ook met een paar dagen vanaf!
@julia. Sterkte met de oma van je man. Nooit leuk zulke dingen. Hoop dat de tarwekiemolie goed z'n werk doet. @mvj. Wat fijn dat je nog een paar dagen extra hebt om uit te zieken. En ooohhhh wat fijn dat je weer adem kan halen. Daar knap je ook meteen een stuk van op. @yuna. Klote he dat het zo lang duurt. Hopelijk stopt het bloeden snel meis. Kan j tenminste weer verder. Knuffff @tinkerbell succes met spuiten vanavond.
Ziet er goed uit Water27, nu nog wachten wat er gebeurt... Succes met wachten in ieder geval, ik weet hoe je je voelt! Esther, je had gelijk bij mijn kaartje, dat mijn ovu. toch later was, FF heeft het nu bijgesteld. Volgende week kan ik testen!! Ik ga weer snel verder met werken
bah Esther wat balen!!!! volgende ronde hopelijk raak! @all sorry ik ga vandaag niet meer op iedereen reageren, ik kruip zo mijn bedje in... ben doodmoe en heb hoofdpijn