Water, graag gedaan en dank je wel. Julia, dat geeft toch niks, je kan niet alles weten he. En vragen staat vrij, toch?! En inderdaad sterkte met je schoon-oma, sorry, helemaal vergeten iets over te zeggen. mvj, jeeeeeeeeej eindelijk een oplossing. Nu kun je je snel weer beter voelen. Heleen, whoeppppiiiieeeee, mooi meis. Ja, soms heb ik gelijk whahahahaha heb mijn momenten. Yuna, hele dikke knuffel meis. Tinkerbell, succes met spuiten en hopelijk snel een mooie uitkomst! mvm, ga jij maar lekker slapen, hoofdpijn is echt vreselijk. Beterschap meis.
@ Jennifer: ja ergens toch wel fijn idd. Dat ik me daar nu niet druk om hoef te maken en ik gewoon lekker kan uitzieken. Jaaa, daar knap je écht enorm van op! @ Heleen: werkze meid! @ Mamavanmenno: beterschap meid! @ Esther: ik voel me al een stuk beter, gewoon alleen al omdat ik kan ademen . Ben echt zo blij dat ik toch de Otrivin mocht halen... Hier sinds daaaaagen weer eten aan het maken... De vorige dagen heeft manlief dat allemaal gedaan, ik moest toch niet en had er gewoon geen puf voor. J.oshua is lekker aan het kleuren . Wat een rust! Hihihihihi. Een heel verschil vergeleken bij gisteren...
Esther, gvd zeg Mvj, gelukkig wat beter... Julia, sterkte... Yuna, knuff voor jou. Verder ben ik het kwijt...ik heb vandaag gewerkt was alleen en heb me best druk gemaakt. Nu doodop. Vriendlief gaat ook morgen de ha voor me bellen aangezien in zelfs met zetpillen blijf overgeven. Vandaag is het na iedere hap...hup eruit. Ben nu zo bibberig en slap dat ik lekker op de bank lig en vroeg naar bed ga. Ik denk niet dat ze veel kunnen doen, maar het is wel lief van hem... Morgen me nog door een werkdag heenslepen en dan weekend en woensdag weer spieken naar de beeb Dat zijn de dingen die het dan weer allemaal goed maken
Wat gebruik je voor zetpillen Grace? De hcg piek is tussen 7 en 11 weken. Ik ben 4 keer HG gehad dus weer goed wat je voelt.
Ik krijg emesafene en gebruik er nu een voor het slapen gaan en een halverwege de ochtend. Toch gaat het in de ochtend nog steeds mis en oom in de avond weer. Maar de afgelopen dagen wordt het weer steeds erger. Vandaag is echt het toppunt alleen maar overgeven en na ieder hapje eten of slokje drinken ga ik weer... Hopelijk is vandaag een momentopname en gaat het morgen beter.
Als je de emesafene pak voor dat je opstaat dan heeft hij al tijd om in te werken. Anders kan je vragen om Primperan daar mag je tot 60 mg van hebben per dag.
@Grace80: hee meid, rust is ook belangrijk hoor! Forceer jezelf niet door koste wat kost te werken als het eigenlijk niet goed voelt, maar ik ken je situatie niet goed, en misschien kun je niet anders! Ik leef in ieder geval met je mee, want bij een buikgriepje heb ik er na 1 dag al genoeg van, kun je je voorstellen hoe het moet zijn als je dagelijks je zo beroerd voelt! Sterkte!
rust nemen, ieder kwartier een slokje drinken. Drink evt ORS dat is tegen uit droging. Emesafene mag volgens mij verhoogt worden tot 3 keer per dag. omde 8 uur. Ik ben meerdere malen opgenomen geweest met dit probleem dus je mag me op pb sturen
@ Grace: ja idd. Heb het begin van de middag gesprayd en het begint nu pas uit te werken... dus je kunt nagaan hoe goed dat spul bij mij werkt . Wat lief dat je vriend de huisarts morgen nog eens voor je gaat bellen. Leuk hoor weer naar je kleintje kijken . Ik mag 10 april pas... Ik hoop dat je je snel wat beter mag voelen hoor. Aan Senna heb je een goede, zij is echt een ervaringsdeskundige, weet ik dan weer uit ervaring. Heb al meerdere keren bij haar in het ziekenhuis gezeten als ze uitgedroogd was.
Dank jullie wel. Senna als ik vrageb heb pb ik. Ik wacht even af hoe ik me morgen voel. Voel me olk zo onwijs lullig nu. Ben zo blij dat ik zwanger ben en geen bloedverlies heb, maar nu zo beroerd door dit. Ik wil ook niet klagen, want hoeveel van jullie willen ook zwanger zijn en nu zeur ik over misselijk zijn. Terwijl ik ook zooooo blij ben met dat wondertje vanbinnen.
er is ook een groepje dames met dezelfde klachten als jou. het heet hyperemesis gravidarum. en op www.steuntpunthg.nl
Grace. Wat vervelend zeg dat je zoveel last hebt van de misselijkheid, knap dat je nog naar je werk gaat. Ik hoop dat het snel wat beter word.
Vandaag is moeders voor moeders langs geweest. Ik kreeg een leuk cadeautje een wikkeldeken van een heerlijk zachte teddy stof, en deze test.
Margha, weet ook niet of dat nog lang gaat lukken, werken, maar heb dan weer net teveel plichtsgevoel. Heb wel besloten dat als het echt niet gaat ik aan mijzelf moet denken. Ik bekijk het maar per dag. Mooie test meid!
@ Grace: dat wist je toch al dat wij lief zijn? Knuffie lieverd. @ Margha: mooie test van MvM meid! Ben ook enorm benieuwd naar die wikkeldeken... die wil ik straks ook hahahaha... Hier aan het twijfelen of ik morgen de vk ga bellen voor een afspraak... Denk dat ik wel doorgestuurd ga worden naar de gyn uiteindelijk als ik daar geweest ben, maar wil ook niet wachten tot ik met 8 weken bij de fertiliteitsarts ben geweest. Wat zouden jullie doen? Gewoon afspraak maken vast?