Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Esther15, Mar 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Heb net eens gekeken als ik morgen mijn temp invul op 36.7 dan geeft hij een kruis aan op dat 9 maar dit kan niet want op dag 12 was er een ei te zien van 16

2. tinkerbell26

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Ik heb dag 9 en 11 maar even discarded

3. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

Oct 16, 2012
    1,674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    Eitje groeit 2mm per dag ongeveer nee? En met clomid had ik vaker dat eitje groter werd dan normaal... Tot 24mm dacht ik me te herinneren
    Succes

4. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

DAmes na ei ik duim weer! en voor andere hopelijk snel een ei...(en ook voor mezelf!)

hier worden de testen eindelijk lichter! en hopelijk stop het prut wat er nu nog uit komt...dan kan ik eindelijk weer verder!

5. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Yuna hopelijk ben je daar ook snel vanaf en vind je snel een heel mooi eitje. Knuff

6. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

Feb 25, 2012
    937
    0
    16
    He dames,
    Aangezien de meest actieve mensen van dit forum gedeelte in dit topic schrijven kom ik jullie hier even bedanken voor alle reacties die ik elke keer weer op mijn vragen krijg. Ik ben te weinig op het forum (meestal alleen als ik weer een week voor NOD zit) om dit soort topics bij te houden, maar wil jullie wel even laten weten dat ik het super fijn vind dat jullie elke keer weer de moeite nemen om iedereen te helpen!
    Mag ook best een keer gezegd worden toch ;)
    Knuffel voor iedereen!

7. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Dat is erg lief van je!
    (geen idee of ik ooit een vraag van je heb beantwoord ;))

8. water27

water27 Fanatiek lid

Jan 11, 2013
    2,733
    189
    63
    Hi dames, Ik had vandaag getest maar de test was natuurlijk wit gebleven. ik was zeker wel erg vroeg hè.. Of had het al gekunt? Wanneer zoude jullie weer testen of pas na nod? heel apart die test drang. mn ff kaartje staat in mn handtekening. Dank jullie wel voor het kijken.

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    gek genoeg had ik juist de laatste rond helemaal geen testdrang

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Grace: nou heb vanmorgen gebeld hoor... was vannacht wakker geworden van helse pijn in mijn oor...
    Hoe is het gisteren en vandaag gegaan met de misselijkheid?
    Groot gelijk dat je morgen de vk even gaat bellen. Beter een keer teveel dan te weinig toch?

@ Evelien: spannend hoor meid!

@ Jennifer: ik heb de HAP gebeld vanmorgen.
    Ben benieuwd wat de preseed gaat doen meid.

@ Mamavanmenno: fijn dat je je inmiddels weer beter voelt. Ook hier ben ik de kou en het weer wel zat... Van mij mag de lente zich nu écht komen aandienen hoor... Ben hier toch wel heel erg klaar mee...

@ Linn: nee niet bepaald. Vanmorgen al bij de HAP gezeten (ga daar zo meer over vertellen),
    Je hoeft niet misselijk te zijn hoor. Hier ook totaal niet misselijk. Met J.oshua af en toe misselijk geweest (kan nog komen natuurlijk)... Hier ook enorm moe ;).

@ Yuna: ik duim me suf voor jou ook hoor!

@ PrettyMuffin: dankjewel meid! We helpen graag :D.

@ Water27: ikzelf ben iemand die nooit voor NOD test... dit om eventuele teleurstellingen te voorkomen (en het bespaard ook nog eens geld).

Hier vanmorgen bij de HAP gezeten. Ik werd vannacht rond 3.30 uur wakker van helse pijnen in mijn linkeroor. Echt niet normaal meer. Uiteindelijk wel weer in slaap gevallen, met de meest vreemde dromen, om 09.00 uur ben ik uit bed gegaan en heb ik eenmaal beneden de HAP gebeld.
    Ik mocht na mijn verhaal langskomen (ook omdat zelfs mijn kaak zeer doet).
    Om 11.10 uur had ik de afspraak. De arts ging kijken en links heb ik een fikse oorontsteking en rechts heb ik een gaatje in mijn trommelvlies.
    Ik heb Amoxicilline gekregen en mag tegen de pijn maximaal 8 paracetamol per dag slikken.
    Ik ga nog eventjes door, maar hoop nu toch écht dat ik na de kuur me toch echt eindelijk beter ga voelen... want dit is niet leuk meer. Ben een week verder en ben nog steeds ziek... Blegh...

11. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
  12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
  13. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Water, het kan dat je langzaam hcg aanmaakt. Blijf even afwachten nog. Zelf had ik op 10 dpo een positieve test.

Mvj, het getsie zeg. Pijnlijk zeg. Hopelijk slaan de medicijnen aan en ben je er dan vanf. Beterschap.

One,leuke wagen zeg. Ben je vast heel blij mee.

Hier gaat het vandaag redelijk goed. Wel misselijk, maar mijn eten en drinken blijft binnen. Dat vind ik het belangrijkste. Dan neem ik de misselijkheid voor lief, want die zegt me ook dat het wel goed zit. Wel ga ik morgen toch de vk bellen, want nu heb ik de emesafene uit mijzelf verhoogd naar 3 en de apotheek deed al moeilijk datik er 2 gebruikte per dag. Misschien kan de vk ze dan inseinen dat hetgoed is, want met minder dan 3 kom ik de dag niet door.

Hoe is het verder met de andere dames?
    Dikke knuffel voor allemaal.

14. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Grace: ja, das enorm pijnlijk. Ze zeggen ook dat oorpijn de ergste pijn is die er is... Ik hoop ook dat de medicatie gaat helpen en dat ik me dan verder ook beter ga voelen... Ben met die verkoudheid ook wel helemaal klaar...
    Fijn dat het nu wel gaat. Inderdaad gewoon morgen even overleggen met de vk.

15. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Hoi lieverds,

@yuna. Hoop dat het snel voorbij is meis. Dat wachten is zo vervelend. Sterkte. Op naar een mooi ei.

@grace. Fijn dat je alles binnen houdt maar zou wel ff bellen idd. Je weet iig dat je hcg nog goed aanwezig is dus snap da je blij bent met de misselijkheid.

@mvj. Jeetje wat balen zeg. Hoop dat de medicijnen snel werken. Beterschap.
    Mooie wagen trouwens

@one. Jij ook al een mooie wagen. Leuk hoor.

@water. Ik zou overmorgen weer testen. Hcg vermenigvuldigd om de dag. Ik testte op 10 dpo positief maa dat verschilt bij iedereen.

@prettymuffin. Wa lief van je. De meiden hier zijn ook super. :)

@lappie. Al pijn in je billen van het zitten en wachten?;)

@linn. ik had ook nergens last van toen ik zwanger was. Het hoeft dus niet. Of het komt nog. Hoop het niet voor je. Geniet ervan.

Hier is m ei nog ver weg volgens mij :(. Ovutest is super licht. Normaal heb ik op dag 10 en 11 positieve knaltesten. Zucht. M'n ei komt dus later en m'n cyclus duurt dus langer dan normaal. Baaaaalllll. Hopelijk morgen uit het niets ineens een knaller.
    Vandaag besloten dat we in augustus of september gaan trouwen. Heel klein met alleen familie (dichtbij en geen ooms en tantes die we nooit zien) en beste vrienden. Nu nog bedenken waar.

Fijne avond.

X

16. tinkerbell26

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Jennifer fijn dat jullie gaan trouwen wij trouwen volgend jaar april en ook geen groot feest balen dat je ei er nog steeds niet is en dat je een langere cyclus hebt ik duim toch dat hij morgen knalt

17. water27

water27 Fanatiek lid

Jan 11, 2013
    2,733
    189
    63
    Dank jullie wel voor jullie reacties! Liefs

18. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Goedemorgen dames!!!

Heb net alles bij gelezen, maar heb even niet de puf om op iedereen te reageren.

Wel doe ik even de 10 weken dans voor Grace, whoehoe!!!

Wij zijn hier nu al vanaf donderdag bezig met bezoek over de vloer, maar vandaag is het dan zover: MIJN MANNETJE IS 3!!!!!
    WAAUUUWWWWW!!!!!!!
    En sinds 2 dagen doet hij ook nog op de grote wc plassen en geeft zelf aan dat hij moet plassen, weg potje dus whoehoehoehoehoe!!!!!! Helemaal trots!!!!
    Dus vandaag nog goed vieren natuurlijk en alweer bezoek, maar het is het waard.

19. tinkerbell26

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Esther proficiat met de verjaardag van je zoontje en wat fijn dat hij nu op de grote wc gaat

20. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden,

@tinkerbell. Wat leuk dat jullie ook gaan trouwen. :). Leuk vooruitzicht he.

@esther. Hieperdepiep hoera voor je kleine man. Wat goed dat het potje de deur uit kan. Hij wordt echt een grote vent nu:D
    Veel plezier met alle gezellige verjaardagsdrukte nog vandaag.

Hier snap ik niks van m'n temp. Hij blijft zakken. Ben benieuwd of ik een positieve ovutest heb vandaag. Het gekke is dat ik normaal m'n ei voel. Twee dagen pijn in m'n lies en dan springt ie. Nu nergens last van. Word hier onzeker van. Pppff. Watdenken jullie als je naar m'n kaartje kijkt???

Tot later. X

Share This Page