Julia, leuk weer in de klusweek Ik ben inderdaad superrr druk samen met VL met de voorbereidingen voor de bruiloft. Als het spontaan is en we hebben allebei zin vanavond, dan klussen we nog even, maar anders laat ik het voor wat het is. Het zou meer voor de fun zijn dan dat het echt nodig is, omdat mijn ei toch al is geweest.. Hoop ook voor je dat het resultaat een positieve test voor jullie is straks!
Evelien, jaaaaah gaat hard nu ineens. Zo fijn!jij nog even aan de klus en hopen op een mooi resultaat Tinkerbell spannend zeg. Nog even geduld tot donderdag. Duurt wel lang dan als je moet wachten. Julia jij ook in de kluswek. Veel plezier. Ik heb vandaag de vk gebeld, maar van haar moest ik de ha weer bellen, want zij had niet genoeg medische kennis over de emesafene Dus vanmiddag de ha gebeld en nu moet ik direct stoppen met drie emesafene. Max twee per dag mag. Drie kan schadelijk zijn voor de baby. Nu betekend dat dat ik in principe er in totaal maar een teveel op heb (je mag eenmalig twee dagen vier stuks per dag) dus wat kan er gebeuren, maar maak ik me toch ook weer wat zorgen...gelukkig woensdag echo. Morgenmiddag wel een afspraak bij de huisarts om te kijken hoe we het dan gaan aanpakken. Ze zeiden dat ik het overgeven dan maar voor lief moet nemen, maar ja....als ik blijf overgeven bij alles wat ik eet houd ik zelf ook geen voedingsstoffen of vocht vast. Nu denk ik niet dat ik nu al uitgedroogd ben. Heb het weekend aardig bij kunnen komen, maar ja....morgen zien we wel weer verder.
hoi meiden ik ben sinds vanochtend weer ziek... heb gewerkt van 9u tot 15u... mag om 18u naar de dokter gaan want hou het niet meer uit succes voor de wachtende dames! en veel klusplezier voor de dames die ei verwachten
@tinkerbell. Denk dat je morgen een kruis krijgt. @evelien. Lekker op het wachtbankje nu meis. Spannend elke x weer. @julia jij ook in de klusweek. Gezellig. Kunnen we samen op het wachtbankje hierna. @ grace. Yeahhhhh 10 weken. Hopelijk heeft de ha een andere oplossing voor de misselijkheid. Fijn deze week weer een echo. @mvm. Beterschap meis. Fijne avond.
Esther. Gefeliciteerd met jullie mannetje. Jennifer en Tinkerbel ook trouwplannen, leuk dit positieve nieuws. Grace. 10 weken gaat snel hè meid. Mvm. wat zei de HA? beterschap meid. Mvj. Hoe gaat het inmiddels met jou moppie? begint de kuur al wat te werken. Mooie kinderwagen . Mijn oog is gevallen op de Mutsy evo, maar verder nog niet getest in de winkel hoor. Evelien. Spannend meis ik duim voor je, ik duim dat jullie met z,n drieën zijn op de grote dag One. 22 weken alweer gaat snel de tijd. Wou je kinderwagen bewonderen maar hij is helaas al verwijderd. Yuna. Ik hoop dat jullie snel weer verder kunnen. knuffel. Water. Balen van die test, hopelijk te vroeg getest. Lappie. Hoe gaat het met jou meis? Hier. gaat het z,n gangetje. Sommige dagen gaat het goed en sommige dagen erg misselijk en mijn buik die goed aanwezig is maar goed hoort er allemaal bij. Van mijn schoonmoeder heb ik een zwangerschapsdagboekje gekregen, echt leuk.
@ Jennifer: ja is zeker balen! Ik heb wel het idee dat de medicatie al wat doet... De pijn is al heel iets minder. Wel zit mijn oor helemaal dicht... hoor een heel stuk minder in iedergeval. Heel vervelend... Ja mooie wagen he? Het is niet mijn favo wagen hoor, maar ivm mijn bekken moesten we een wagen hebben, waarbij de bak hoog gezet kon worden en dat kan alleen bij deze . Dus heb toen gezegd: als ik dan toch zo'n wagen moet, dan wil ik wel die kleur! Hihihihi. Op naar een ei voor jou meid! Leuk zeg, trouwen! Veel plezier met de voorbereidingen . Ik denk dat je eitje wel onderweg is... @ Esther: GEFELICITEERD MET JE MANNETJE! 3 Jaar alweer, wat vliegt de tijd. Hebben jullie een leuke dag gehad? En wat supergoed dat hij nu op de wc doet plassen en het ook aanvoelt dat hij moet plassen . @ Tinkerbell: zoals ik het zie is je ei geweest. Op naar nog hogere temps . @ Evelien: Veel succes op het wachtbankje. En klus ze nog even vanavond . Veel plezier. @ Grace: 10 weken alweer! Whoehoe, wat gaat het hard he? Ik ben benieuwd wat er morgenmiddag bij de huisarts uit gaat komen meid. Hoop dat ze je toch kunnen helpen. Ik heb wel begrepen dat vitamine B ook kan helpen tegen de misselijkheid... @ Mamavanmenno: heel veel beterschap meid. Wat zei de huisarts? @ Margha: heb wel het idee dat de kuur zijn werk aan het doen is. Heb nog wel een zeer oor (helemaal met die rotwind), maar de ergste pijn is eraf. Wel ben ik een soort van doof aan die kant... Heel irritant... Wij hebben deze toen via Marktplaats gekocht (2 jaar geleden) van ons vakantiegeld, omdat we geen kinderwagen meer hadden en ik ivm mijn bekken wel een wagen nodig heb waarvan de bak ook hoog staat (of kan) en dat kan alleen bij deze. Ik had toen met J.oshua een Kees en daarna een Mutsy gekregen via een verzamelpunt. Wat leuk zeg een zwangerschapsdagboekje . Hier nog niet écht misselijkheid van de zwangerschap. Wel krijg ik nu enorm last van mijn boobies... Helemaal als mijn BH afgaat 's avonds... Mehn, dan doen ze zeer ineens! Hier vandaag nog maar 1x de neusspray gebruikt. Vanavond nog 1x voordat ik ga slapen en dan mag ik een paar dagen helemaal niks meer. Dan zijn de 5 dagen voorbij. Wel weer 2 uur geslapen vanmiddag... Heb het blijkbaar écht weer nodig, want slaap 's nachts ook gewoon door... Ben dus écht weer zwanger hahahaha. Was met J.oshua toen ook zo enorm moe steeds...
Goedemorgen meiden, Ben niet zo heel vaak meer hier, dat komt omdat ik soms probeer om wat meer afstand te nemen. Maar, vandaag 9 dpo! Het wordt hier dus alweer heel spannend. Ik voel niets, maar dat voel ik nooit, ook niet de keren dat ik zwanger was dus dat zegt niets. Alleen maar beter toch? Maar goed, ik ben helemaal niet bijgelovig, maar.... ik heb dus een pendel voor april positieve test (Anjamones) en nu wil ik dus op z'n vroegst pas 1 april (op mijn nod) gaat testen. (vinden jullie dat vreemd of vergezocht??). Als het niets wordt dan is mijn volgende nod op 29 april, dus dan kan het ook nog haha. Heb me er dus al helemaal op ingesteld dat ik nog 6 dagen ga wachten. Op de een of andere manier geeft het rust. Ik ga pas testen als mijn temp hoog blijft die dag. Normaal is hij dan al gezakt namelijk. Scheelt toch ook een hoop test-stress eerlijk gezegd. Ik hoop dat het goed gaat met iedereen. Hier is het zonnetje aan het doorkomen, hopelijk een echte 'lentedag'.
@margha. WAt lief van je schoonmoeder. Ik had er ook een. Van Pauline oud zo leuk. @mvj. Fijn dat de medicijnen beginnen te werken. Hopelijk ben je snel helemaal beter. Wanneer begin je met je nieuwe baan? @lappie. Spannend 9 dpo alweer. Ik duim. Knap dat je kan wachten tot de 1ste. Hier nog geen eipijn. Temp laag. Ben echt benieuwd hoe of wat deze ronde. Straks weer een ovutestje doen. Nu eerst douchen boodschappen en dan naar de dierenarts voor missy haar inentingen. Tot straks. Xxx
@tinkerbell. Nog geen kruis zie ik. Spannend zeg maar met je spuit zou ie toch echt al gesprongen moeten zijn.
Grace, gister niet meer aan de klus geweest. Denk toch dat m'n kansen niet groter werden met nog een keer en we waren zooo moe.. Ik wacht nu gewoon af tot volgende week zaterdag of zondag (als het lukt haha) Geen zorgen maken om je mooie baby meis! Anders had de ha al lang gezegd dat je zo snel mogelijk voor controle moest. Hoop wel dat ze dan een andere oplossing hebben voor je misselijkheid.. Sterkte meis! Mvm, beterschap! Jennifer, zeker elke keer weer spannend, in welke ronde je ook zit Margha, dankjewel voor het duimen meissie. Ik hoop ook dat we straks met z'n 3en op de bruiloft zijn Leuk dat zwangerschapsboekje! Hoop dat je er veel plezier aan hebt. Vervelend dat je zo misselijk bent en je buik zo aanwezig is. Maar inderdaad, het hoort erbij Sterkte meid! Mvj, dankjewel meid! We hebben niet meer geklust gisteravond, was denk ik niet meer ECHT nodig en we waren zooo moe.. Denk dat gister ook niet meer echt veel uit had gemaakt hoor. Heeeerlijk dat je zo lekker zwanger bent! Pak je rust maar meis, dat heb je (jullie eigenlijk ) keihard nodig. *Knuf* Lappie, knap dat je zo lang kan wachten! Ik ben ook niet bijgelovig, maar kan me heel goed indenken waarom je wilt wachten tot 1 april Hier is mn temp weer lekker doorgestegen Nu even de 37 graden aantikken, dan voel ik misschien dat ik meer kans heb. Ben nog nooit boven de 36.95 gekomen.. Pff wachten is VERVELEND hoor!! Nog 12 nachtjes slapen pff...
Jennifer, spannend meis! Ben benieuwd naar je ovutest Mijn temp is altijd even stabiel voor ei, meestal de laatste 2 a 3 temps. Zo ziet het er bij jou ook een beetje uit nu. Spannend!
@ Lappie: heerlijk die rust toch? Ik vind het niet vergezocht. Ik ben sowieso iemand die NOOIT vóór NOD test dus hihihihi. Hier schijnt het zonnetje ook én de wind is ook nog eens niet zo hard als gisteren, daar ben ik erg blij mee . @ Jennifer: ja daar ben ik idd ook blij mee. Ik hoop ook dat ik snel helemaal beter ben. Nu ben ik vooral zeer slecht horend aan beide oren... Ze zitten allebei helemaal dicht hahahahaha. Ik ben eigenlijk al begonnen. Afgelopen weekend zou ik eigenlijk al moeten werken, maar omdat het zo enorm koud was, waren er zeer weinig reserveringen... Dus ik hoop ook écht dat ik dit weekend mag werken... Ben benieuwd naar je ovu-test meid! @ Evelien: jammer dat je niet meer hebt kunnen klussen. Ook al had het toch niks meer uitgemaakt, is altijd wel lekker hahahahaha. Ik pak ook zeker die rust wel . Vind het heerlijk en blijkbaar heb ik 't ook écht wel nodig, anders val ik ook niet in slaap zeg ik dan maar. Hier vannacht pas na 00.50 uur in slaap gevallen... Had een paar galsteen aanvallen achter elkaar, dus dat was niet prettig. Gelukkig na een zetpil paracetamol trok de pijn weg en ben ik in slaap gevallen. Vanmorgen was het dus errrug vroeg hahahaha. Maargoed, vandaag ga ik aan het werk voor het online magazine waar ik voor schrijf. Dus even een paar recensies schrijven, interviews schrijven en afmaken en dan zien we wel weer verder. Er komt straks ook nog even iemand ons kattenreismandje halen om te lenen en dan kan ik daarna ook weer verder .
Mvj, zeker lekker hahaha Maar als je moe bent dan is slapen ook heeeerlijk hihi. Gewoon aan je moeheid toegeven en lekker zwanger zijn meis
Dames ik klets hier eigenlijk nooit mee.. maar willen jullie even kijken naar mijn kaartje? zie handtekening... is mijn kans op een zwangerschap er nog? Ik heb om 6:15 gemeten en toen was mijn temperatuur 37, maar het was erg heet de kachel stond vollop aan. Vriend heeft hem zachter gezet en toen heb ik weer ff geslapen tot 7 uur en toen was mijn temperatuur 36.9.. 7uur is de normale tijd dat ik mijn temperatuur opneem. Tijdje later was mijn temperatuur nog steeds 36.9.. dus hier kan ik gewoon van uit gaan toch? Had 8dpo al lichtjes moeten vloeien en vandaag echt ongesteld moeten worden.. kan dus nog komen maar tot nu toe nog niets Gelukkig... wat denken jullie???
@mvj. Zou fijn zijn als je het weekend aan de slag kan. En gewoon lekker toegeven aan je vermoeidheid. @evelien. Mijn duimen draaien voor je meis. Zou toch te gek zijn om zo net voor de bruiloft zwanger te raken. @baby90. Ik zou de eerste temperatuur aanhouden. Men zegt dat je minimaal 3 uur geslapen moet hebben om je basale temp te hebben. Als je driekwartier later nogmaals hebt getempt dan is dit geen juist beeld. Dus de eerste aanhouden. Dat de verwarming lager is gezet heeft geen invloed want je huis temperatuur daalt niet in driekwartier zodanig dat het een enorm verschil is. Wel spannend voor je. Maar afwachten is het enige wat je kunt doen helaas. Hoe lang is je Lf normaal? Je zou al een testje kunnen wagen.
Margha jaa gaat heel snel! hij staat nog steeds in men album hoor alleen moet je vriendjes zijn om t te kunnen zien. Lappie goed van je! scheelt idd veel stress geld enz enz Baby90 spannend hoor, ja je kaartje ziet er gwn normaal goed uit, maar dat zegt niets, enige wat iets zegt is n zwangerschapstest..
Jennifer, dankjewel meissie! Zou zeker te gek zijn! En ik duim voor snel een mooi ei voor jou Baby, ik sluit me bij Jennifer aan, eerste temp aanhouden.. Ik zie dat je gister al getest hebt, negatief.. Hoop dat je alsnog positief test! Je kaartje ziet er goed uit hoor.