Bedankt voor de reacties. Oke, ik heb mijn eerste temp aangehouden.. dat doe ik voortaan maar had het wel erg warm hoor Ja ik had gister al getest en deze was negatief.. maarja op 9dpo. Bij mijn mk testte ik 16 dpo een licht streepje dus wie weet... ik hou t spannend haha veel succes meiden! En nogmaals thankyou
@baby90. Graag gedaan en idd gewoon altij de eerste temp aanhouden als je maar minimaal 3 uur hebt geslapen das het belangrijkste. Succes en ik hoop op een mooi zwangerschap voor jou.
Ga ik net kijken bij m'n testje is ie toch nog iets donkerder geworden. Doe er vanavond ook nog maar 1. Hopelijk dan een knaller. IK WIL EEN EI.
Spannend Jennifer!! Hij wordt donkerder dus dat is goeeedd. Ik had ook zo'n streepje, die dag erna positief en die dag daarna knalpositief! Op die dag had ik dan ook gelijk mijn ES.. Ik duim voor je! Tinkerbell, morgen een kruis voor ons allebei! Daar duim ik voor Baby, ik duim ook voor jou hoor! Hoop snel op een positieve test voor je.
@ Evelien: dankjewel meid. En eraan toegeven heb ik totaal geen moeite mee hahahahaha... @ Baby90: altijd je 1e temperatuur aanhouden. @ Jennifer: ja idd, dat zou zeker fijn zijn... Tot op heden nog steeds geen rooster, dus zo maar weer even mailen. En eraan toegeven doe ik ook zeer zeker hoor . Jeetje meid, hij wil niet écht donkerder worden he? Bah wat balen... Ik duim heeeeeeeeeeeeel hard voor een mooi ei meid! En daarbij... kijk naar mij... Ik had nooit échte knallers! Alleen toen ik zwanger bleek hahahahahaha... Hier inmiddels 2 interviews geschreven (waarvan 1 aangepast en al ingediend) en 2 recensies geschreven. Ik ga nu een artikeltje schrijven over het feit dat ik 8 juni voor Kanjer Guusje ga lopen. Ik hoop dat ik sponsoren kan krijgen/vinden hiervoor.
Jennifer ik duim dat je snel je ei vind Evelien duim voor je dat je een dikke vette kruis hebt morgen en hopen ik ook al heb ik er niet zo een vertrouwen in
Tinkerbell, dankjewel meissie ik duim ook voor jou! Heb er vertrouwen in voor je hoor! Mvj, ik zou er ook geen moeite mee hebben
'@ Evelien: hahaha toch niet? . Vandaag niet geslapen, maar ben druk geweest met vanalles en nog wat hihihihi, dus voel me nu ook niet moe . Wat heb ik vandaag allemaal gedaan? * 1 interview geschreven en doorgestuurd naar de geïnterviewde * 1 interview aangepast en ingediend * 2 recensies ingediend * contact gezocht met stichting KanjerGuusje voor promotiemateriaal voor mijn hardloopactie * artikel geschreven voor mijn hardloopactie en deze even aan een mederedactrice gestuurd voor tips Verder vandaag nog eventjes wat gehaakt. Zometeen ga ik beginnen in een nieuw recensieboek. Ben enorm benieuwd. Het is gelukkig niet zo'n dik boek hahahaha, dan ben ik er ook sneller doorheen...
hoi dames gisteren bij HA was het verdict virale infectie... man wat voel ik me slecht.... vandaag heel de dag op de zetel gehangen en tv gekeken leuk nieuwtje van de dag: mijn matcare testen worden vandaag verstuurd, kan wel 2 tot 4 dagen duren omdat ik in BE woon... hopelijk heb ik ze vrijdag (vermoed dat ze zaterdag niet leveren) en dan kan ik zaterdag of zondag (afhankelijk van mijn testdrang) testen.... groetjes!!!
Lief dat jullie duimen meiden. Zit nu te twijfelen. Vanavond nog klussen of wachten en morgen en overmorgen klussen. Hebben gisteren ook geklust en wil m'n lief niet uitmelken zeg maar. wat zouden jullie doen. @mvj heb je al je rooster?
Tinkerbell, thnx voor je tijd om te pendelen. Hoop dat het klopt, want dan zou het nog spontaan lukken en zonder ziekenhuisgedoe! En lekker in bad jij....hihi kan geen kwaad. Hier klussen we deze maand volgens de smep methode, hopelijk helpt het. Dag 8 geklust nu vanavond weer. En denk morgen mn ei te hebben, want ovutestje word al steeds duidelijker. Jennifer, zou het morgen pas weer doen, zaad blijft wel even leven.
julia is heel graag gedaan ja ga pas in bad als het ventje thuis is want dochterlief komt me anders storen
Thanks girls. Sla vandaag ff over. Om de dag en dan bij positieve ovutest ff iedere dag. @julia smep methode?? Is dat om de dag? Nog nooit van gehoord @tinkerbell. Je mag gewoon in bad meis. Lekker genieten.
Evelien, niet meer geklust. Ach een dagje rust is ook fijn en als je ei al geweest is maak het ook niet uit. Hopelijk een mooi resultaat dan. Mvj, pijnlijk. Het zit wat dat aan gaat niet echt mee met je. Oh lekker bezig weer vandaag. Leuk! Zo goed bezig! Hopelijk vind je sponsoren. En ook nog gehaakt. Bezig bijtje hoor! Baby90, ik sluit me aan bij de dames. Tinkerbell, op naar een kruis!!! Gewoon lekker in bad hoor, kan geen kwaad. Jennifer, ik zie wat aankomen. Hopelijk geen paasei, maar heb je hem daarvoor al gehad! Hmm, als je hem niet teveel wil uitmelken zou ik vandaag overslaan en er daarna weer lekker tegenaan gaan, maar hangt misschien ook van je testje zo af? Mvm, he getsie. Hopelijk voel je je snel beter. Spannend, hopelijk zijn je testen er snel. Julia, spannend hoor. Straks de klusweek voorbij en is het weer wachten Ik ben bij de HA geweest en ik zag er niet te uitgedroogd uit. Mijn pols deed het ook netjes dus voor nu zijn er geen stappen genomen. Wel moet ik vrijdag even terug komen met urine en dan kijken ze mijn ketonen na (gaat het mis voor die tijd moet ik eerder bellen, want zon dag als vorige week zou killing zijn op het moment). Wel vond ze dat ik inderdaad wat meer vocht kon gebruiken, maar het was nog niet gevaarlijk nu. Het is nu hopen dat ik gewoon niet te lang misselijk blijft, want ook al is het niet te ernstig nu, als ik zo weinig kan drinken en binnen kan houden stuurt ze me wel naar het ziekenhuis toe. Als er vrijdag teveel ketonen in mijn urine zitten ook, maar dat zien we vrijdag dan wel weer. Haar advies was wel om toch gewoon heel de dag door te drinken ook al komt het er gelijk weer uit, want de beetjes die ik binnen hou zijn mooi meegenomen. We wachten even af dus.