@grace. Ik duim voor je dat je urine goed is en vooral dat de misselijkheid een beetje te behappen is. Morgen je echo toch?? Spannendddd. Dikke knufff
@ Mamavanmenno: bah wat vervelend zeg wat je nu hebt. Hoop dat je je snel beter voelt. Heb je er wat voor gekregen nog? Ben benieuwd wanneer je je testjes krijgt meid! @ Tinkerbell: lijkt mij dat je gewoon een lekker warm bad mag nemen hoor . @ Jennifer: wij hebben gewoon steeds om de dag geklust. Niet elke dag... Nee heb mijn rooster nog niet... Als ik nu weer niet hoef te werken, dan ben ik in staat om naar wat anders uit te gaan kijken... @ Julia: Smep methode??? Verklaar je nader? @ Grace: ja had ineens veel energie, dus heb de dingen gedaan die écht even gedaan moesten worden . Nu hopen dat ik snel mijn rooster heb... wil aan het werk! Ik hoop dat je de boel nu gewoon lekker binnenhoud meid. En dat je vrijdag niet naar het ziekenhuis hoeft. Knuffie. Zo! Heerlijk gegeten. Bruine bonen met een klein beetje appelmoes en spekkies. Gekookte aardappelen en ik heb nog een stukje schouderkarbonade liggen. Maar ik zat al vol, dus daar neem ik vanavond nog wel een klein beetje van. Ik heb het idee dat mijn kleine mannetje ziek aan het worden is... Hij is enorm verkouden, voelt wat warm aan, dus straks maar even temperaturen. Verder is hij enorm moe, huilt hij snel... Dus we gaan even afwachten. Hij heeft gelukkig nu wel zijn bordje leeggegeten... Ben benieuwd hoelang het hier duurt voordat een heleboel mensen het weten dat ik zwanger ben... Gisteren had J.oshua het al verteld aan een van de leidsters op de NSO en vanmorgen vertelde hij het tegen een moeder van een van de meisjes uit zijn klas... Ben enorm benieuwd hahahahaha...Ik hoop dat het maar gauw 10 april mag zijn, dat hij het ook écht mag gaan zeggen...
MvJ bedoel je zeker? Nu is hij helemaal overstuur, want hij heeft oorpijn zegt hij... Dus we gaan hem nu maar naar bed brengen en even kijken hoe of wat...
Klopt idd Tinkerbell... Weet er alles van aangezien ik er zelf zondag nog voor bij de huisartsenpost heb gezeten. Hij heeft geen koorts gelukkig. Heb hem ingesmeerd met Luuf, neus wat leeggehaald, neusspray gegeven en een zetpil gegeven. Ook even zijn matras opgehoogd, dus hoop dat hij een beetje kan slapen nu... Hij is nu "rustig"...
@mvj. Wat balen zeg. Nog geen rooster. Als je niet werkt krijg je dan ook geen geld? Zielig dat je kleine mannetje ziek aan het worden is. Hopelijk ze het niet door en knapt hij snel op. Wat schattig dat hij het aan mensen verteld. Hij is er dus erg blij mee Jullie deden het dus ook om de dag. Dat zou ook genoeg moeten zijn maar ergens ben ik bang dat ik dan net het juiste moment ga missen. Hihi. Heb ff opgezocht wat swep methode is. Vanaf dag 8 vd cyclus om de dag sex Vanaf dag 10 ovutesten gebruiken. Zodra die positief is iedere dag sex hebben tot 2 dagen na positieve test dan 1 dag rust en dan weer een dag sex. Daarna afwachten. Wacht to ik weer moet plassen en dan nog een ovutest doen. Benieuwd wat voor streepje ik nu weer krijg.
@ Jennifer: nope, als ik niet werk, krijg ik ook geen geld en dat is heel vervelend als je in de WSNP zit... Of hij ook écht ziek aan het worden is weet ik niet, maar ik houd het morgen nog even in de gaten. Hij ligt nu lekker te slapen in iedergeval. Hahahaha, ja hij is er blijkbaar toch wel heel trots op dat hij grote broer word Jep, wij deden het om de dag. Kijk maar op mijn kaartjes... Nee hoor, missen doe je het niet... Je hoeft namelijk niet op de dag van het kruis zelf te klussen... Bij ons was het de dag ervoor... Ow weer wat geleerd... Maar pffffffff, dan ben je afgepeigerd man met de swep methode hahahaha, daar moet ik niet aan denken hoor . Ben benieuwd naar je testje hoor. @ Tinkerbell: hier duurt het ook niet lang meer voor ik mijn bedje induik... Ben best wel moe... heb natuurlijk ook niet geslapen vanmiddag . @ zwangeren: hebben jullie ook zulke zere tepels??? Meeeehhhhhn.... Niemand mag eraan zitten....Manlief niet, Joshua niet (die wil er nog wel eens op leunen) en als ik er zelf per ongeluk tegenaan kom, dan kan ik wel door de grond heen...
Goede morgen hier vandaag een kruis wel maar een stippellijn helaas maar wel op de dag dat ik dacht en als ik op de dag van ei watery invul krijg ik wel een dik kruis wat zou ik doen invullen of niet?
Goedemorgen damesss!! Mvj, je bent weer druk geweest gister Knap hoor! Hoe gaat het nu met je kleine man? Niet leuk! Wat schattig dat ie aan iedereen vertelt dat je zwanger bent Mvm, spannend zaterdag of zondag testen! Vervelend zo'n virale infectie Beterschap! Tinkerbell, lekker warm bad genomen lees ik. Lekker hoor! Je hebt een kruis, jeej! Heb je op je dag van ei ECHT watery gespot? Want als dat echt zo is zou ik het gewoon op FF zetten hoor. Dan krijg je een mooi dik kruis Jennifer, zie dat je gister toch nog je klusmoment hebt gehad hihi. Hoe was je ovutest gister? Wel weer iets donkerder of niet? Julia, petje af hoor zo met die SMEP methode. Ik zou het ook niet kunnen denk ik Grace, ik hoop inderdaad ook op een mooi resultaat! Volgend weekend weten we meer Gelukkig heeft de HA gezegd dat je niet uitgedroogd bent, wat zal je opgelucht geweest zijn! Ben benieuwd wat er vrijdag uit je urine onderzoek komt meis. Hier een dik vet kruis, yeah! *Temp kom op, ff doorstijgen en daar blijven hangen* hahaha
Evelien jeej ei op dezelfde dag helaas houd ik mijn vruchtbaar slijm niet bij dus weet niet of ik het toen had
@mvj. Dat is minder zeg. Dan kunnen ze je heel lang niet inroosteren. Als he te lang duurt zou ik ook naar wat anders uitkijken. Hoe voelt de kleine man zich vandaag? @evelien. Hihi. Ja toch geklust. Had er toch zin in. En de maand dat ik zwanger werd had ik de 3 dagen voor m'n ei sex en de dag van eisprong niet dus probeer het maar op dezelfde manier @tinkerbell. Yeahhhhh een kruis. En lekker gebadderd. Heerlijk. Hier is m'n temp weer omhoog. Gisteren nog geen positieve ovutest helaas. Hopelijk vandaag. Heb in ff m'n temp ingevuld voor de komende dagen maar ff geeft geen kruis Wat ik ook doe en invul. Grrrrr
Tinkerbell, dan zou ik het gewoon laten voor wat het is. Als jij er zelf al zeker van bent dat je ei die dag geweest is dan maakt een stippellijn niet uit toch?
Jennifer, was je test wel donkerder geworden of hetzelfde? Hoop zo op een snel ei voor je!! Enneh gewoon doen waar je zin in hebt, lekker doorklussen
@ Tinkerbell: als je watery gespot hebt toen, zou ik het zeker wel invullen... Ik vulde dat rond die tijd altijd in wat ik spotte... @ Evelien: ja gaat goed nu weer hoor... Hij is gewoon naar school. Was gisteravond toen ik naar bed ging nog wat onrustig en flink aan het huilen weer, maar daarna was dat over en heeft hij de hele nacht doorgeslapen. Ja, hij krijgt morgen ook zijn shirt aan naar school. Hij vertelt het toch al aan iedereen, dus dan mag dat ook en het is feest op school (paaslunch en ik mag helpen), dus dan is het dubbel feest . @ Jennifer: ja daarom en ik moet wel inkomen hebben, want mijn WW loopt ook af. Heb al wel weer wat leuke banen gezien, dus ga daar gewoon op solliciteren, kan mij het schelen... Zie hierboven bij Evelien over J.oshua... Ik hoop dat je snel je ei hebt meid! Mijn duimen draaien bijna uit de kom voor jou . Hier hebben we besloten dat J.oshua morgen zijn shirt aan mag naar school waar op staat: "Ik ben stoer, ik word grote broer"... Hij vertelt het nu toch al aan iedereen, dus dan maar zo... Hoeft de juf ook haar mond niet meer te houden... En ons gevoel zegt dat het gewoon goed gaat, dus waarom niet... 2 weken wachten tot de echo is voor hem nog wel heel erg lang, dus dan maar niet wachten tot na die tijd...