Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Esther15, Mar 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Margha mooietest meid! gefeliciteerd!!!
    Esther zwaait trg! hihi
    grace succes vandaag ik denk aan je..
    mvj hier ook 3 katten gwn insprayen dn moet t wel snel weggaan

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Dus toch gewoon de frontline spray halen? Die had ik toen ook idd met de nestvlooien.

En dan zal ik met de kinderbijslag nog wel weer spul halen om ons huis nog een keer in te spuiten... Baggerzooi dit... Het kost klauwen vol met geld... Blegh... Gelukkig heb ik vandaag mijn oude camera verkocht, die word zondag opgehaald... Dus dan kan ik daarvan gaan tanken zondag...

3. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Ik heb hier nog wel een pipetje van frontline die kan ik wel opsturen...

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Voordat ik die heb is het volgende week ;). Het gaat namelijk eerst naar de bewindvoerder, dus dat schiet niet op.
    We hebben een dierenvoordeelwinkel hier in Zwolle, dus daar ga ik dan vanavond wel heen. Kan ik meteen kijken wat daar het voer van Ch.arlie kost :D.

Hebben jullie trouwens wel eens gehoord van dieren die allergisch zijn voor vlooienbanden?
    Ch.arlie had de nek helemaal kaal. Heb toen zalfje gekregen van een vriendin waarvan de kat toevallig hetzelfde had (kaalheid op poot) ook na die rotbeestjes en nu groeit het haar gelukkig weer aan en zijn de korstjes ook weg... Was echt zielig

5. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Grace, lieve schat ik duim met alles wat ik in me heb dat je op dit moment toch nog goed nieuws krijgt......dit mag niet gebeuren......gedver, ben er helemaal naar van......

6. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

Jun 15, 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Wat kunnen jullie kletsen meiden :D

Esther, belachelijk die opmerking die diegene tegen je maakte! Mensen moeten eerst eens leren nadenken voordat ze wat zeggen, en anders idd gewoon verstandig je mond dicht houden!
    Raar van die ovutest. En *** van je vriend, zit je dan met je goede gedrag… :p

Ahh evelien, rot meid! Dikke knuf!

Zie je wel Marga!! :D Nogmaals gefeliciteerd!! Nu niet meer twijfelen hoor.

Mvj, spannend!!

Tcikerbell, balen meid! Ook een dikke knuf voor jou! Maar idd, sommige een late innesteling.. Wie weet..

Grace, meis toch… :( wat een hel waar je nu in zit, al die onzekerheid. Duim voor je dat je ongelijk hebt!!

Meiden, wat voor thermometer gebruiken jullie eigenlijk (met 2 cijfers achter de komma, en verder?). En hebben jullie wel eens een aantal x achter elkaar getempt? En zo ja, blijft je temp dan hetzelfde bij jullie?

7. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Dames...het hartje klopte nog en het was gegroeid.
    Ik heb liggen huilen als een klein kind op die tafel.

Nu moet ik op een of andere manier een knop zien te vinden dat ik toch kan gaan genieten en alles op me af moet laten komen. Hoe weet ik nog niet maar voor nu zoooo opgelucht.

Dat vele bloedverlies kon van alles zijn. Maar het kindje had daar geen last van...

Ik zal als ik thuis ben een foto van de echo plaatsen.

8. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Oooh wat ben ik toch blij voor je Grace!! Wat een opluchting liefie..

Damessss, jullie zijn lief! Bedankt voor jullie berichtjes :) Ik ben heeel druk op het werk dus reageer vanavond of morgen weer verder!

9. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Hai ladies,

Het is me gelukt om een kaartje te maken, maar hoe krijg ik er een kopie van? Ik wil hem wel aan jullie laten zien maar ik weet biet hoe ik het kaartje hier kan laten zien!

10. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Wat fijn Grace!!! echt een opluchting... hopelijk lukt het je om nu gewoon te genieten!

11. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Grace wat ben ik blij voor je. Kan me voorstellen dat je hebt liggen janken. Hopelijk stopt het bloeden gewoon snel. Xxx

12. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Super meis. Kunnen we meekijken. Als je in ff bent kun je share drukken. Daar moet je de link kopiëren en plakken in je handtekening van zp. Volgens mij ging het zo. Of niet meiden????

Succes en ben erg benieuwd naar je kaartje.

13. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Oh grace wat fijn dat je toch nog een goede echo hebt gekregen onze duimen hebben hun werk gedaan maar kan me voorstellen dat je heel ongerust was en kan heel goed begrijpen dat je hebt liggen huilen

14. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Ik zie nergens share staan...

15. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Heb er maar een foto van gemaakt, haha

16. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

Jun 15, 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Wat fijn Grace!! Gelukkig. kan me voorstellen dat je een flink potje hebt gejankt!
    Hopelijk vind je voor jezelf een manier om te gaan genieten!
    Blijf de volgende echo gewoon volgende week staan?

17. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    grace wat super meid! ben echt blij voor je:D:D
    xxx

18. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    GRACE JJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rest reageer ik vanavond op, ben nu effe loei druk, maar moest toch even komen kijken of Grace al iets wist.

19. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kim, gefeliciteerd met je zwangerschap! :)

20. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Mientje, echo volgende week blijft staan. Gelukkig, kan ik weer even kijken of alles goed loopt. O

Op 4 april heb ik de termijnecho. Van de vk mag ik bellen als ik me zorgen maak. Al is het maar om mijn hart te luchten en als het echt niet gaat een extra echo.

Hier nog de foto's van net:

Share This Page