Mvj fijn dat hij het morgen tegen iedereen mag vertellen Jennifer Ik duim dat je snel je ei vind knuffel
@mvj. Fijn dat hij niet ziek is geworden. Supe leuk dat hij dat shirt aan mag en iedereen het mag weten. Geniet ervan.
Goedemorgen meiden, Jennifer, wat jammer van je ei die zoek is. Misschien vind je hem met de Pasen?? Nee, even serieus, het is frustrerend, dat snap ik. Maar ff geeft geen kruis (als je dagen vooruit invult) omdat je ovutesten allemaal negatief zijn natuurlijk. Je hebt wel een tempverhoging vandaag zie ik. Nou, balen hoor! mvj: spannend dat hij morgen zijn shirt aan mag. Shirt van mijn zoon ligt ook al maanden klaar. Had ik gekocht in oktober, toen ik zwanger was. Hij heeft het nooit kunnen dragen helaas. En hij past hem nog wel maar heeft lange mouwen. Dus hopelijk mag ik hem binnenkort 'ombouwen' naar een t-shirt met korte mouwen. Laten doen hoor, kan zelf niets met een naaimachine. Ik zit vandaag op 10 dpo. Ik onderdruk (met succes) nog steeds mijn testdrang. Morgen en overmorgen werken, dus lekker afleiding. Dan de drukte met Pasen. Maandag is mijn nod. Eerst mijn temp afwachten en dan wel of niet testen.... spannend!
@ Tinkerbell: ja ik moet bijna wel hahahaha, hij zegt het toch al wel, dus dan maar officieel zeg ik dan maar... @ Evelien: ja ben ook enorm benieuwd naar de reacties... @ Jennifer: komt goed meid . Heb zin in morgen. Mag helpen met de Paaslunch op school . Ik ben ook blij dat hij niet ziek is geworden. Ben benieuwd hoe hij thuiskomt... of hij dan nog ergens last van heeft. Hij voelde namelijk nog wel wat warm aan vanmorgen... @ Lappie: hier heb ik het shirt zelf gemaakt... Althans een wit shirt gekocht voor 2 euro bij de Zeeman en daarna ingekleurd met letters... Ik hoop dat jou mannetje hem ook snel aan mag meid! Ik draai mijn duimen suf voor je. Gelukkig heb je genoeg afleiding de komende dagen meid .
@lappie. Ik vind het knap hoor dat je je in kan houden. Diepe buiging Meiden ik heb een positieve ovutest. Yeahhhhhhhhhh. Zo blij. Iets later dan normaal maar ach. Ik heb hem. Had eerst de dipstick gedaan en die was in mijn ogen donkerder maar nog niet knal. Dus toch ook een cb digital gedaan en ja hoor een smiley. Ben zo blij als een kind. Hihi. Vanavond maar weer aan de klus. Vind het wel raar dat de dipstick niet echt knalt. Denk dat iedereen zou zeggen dat ie nog niet positief is maar ik vertrouw op de cb. @grace. Jij hebt toch je echo vandaag? Ik duim. Jullie zijn trouwens lieffies. Moest ik ff kwijt. X
@ Lappie: dankjewel meid! @ Jennifer: denk dat jij dan - net als ik - iemand bent die ook geen knallers krijgt hihihihi. Ik zeg: HAVE FUN vanavond! . Klopt ieder ander zou zeggen dat hij niet positief is, maar dit was bij mij ook al positief hoor... Pas toen ik zwanger bleek knalde de ovulatietest hahahahaha... Jij bent ook een lieffie <3 Hier eindelijk mijn rooster binnen. Het bleek dat ze problemen hebben met de uitgaande mails... Kan gebeuren... Ze hadden zondag al gemaild en gisteren nog een keer, maar er waren meer mensen die het niet hadden ontvangen. Ik mag vrijdag zaterdag én zondag werken . Whoehoe! Heb er zin in! Moet alleen dus even een permanent marker halen, want de schoenen die ik heb gekocht, waarvan ik dacht dat ze helemaal zwart waren, zijn niet helemaal zwart... Dus dan maar even met een zwarte permanentmarker er overheen... Het is niet anders...
@mvj. Denk dat ik idd deze x geen knaller heb. Normaal wel maar ach. De cb schaft gelukkig duidelijkheid. Ben erg blij dat ik hem gedaan heb. Als ik in ff nu m'n temp nog 2 dagen laat stijgen krijg ik op vandaag een rood kruis. Gekke is dat ik normaal eerst 2 dagen positieve testen had en dan dag 3 een kruis. Gek hoor zo een lichaam. Super dat je eindelijk aan de slag kan. Heerlijk. Lekker geld verdienen. Gelukkig hadden meer mensen last ervan dat ze geen mail kregen. Kan je je schoenen niet met zwarte schoencrème doen en goed laten intrekken. Dat heb ik weleens gedaan. Hielp erg goed. Succes met het zwart maken van je schoenen.
Jennifer, jeeeejj een ei!! Ben blij voor je meid Klus-ze! Mvj, fijn dat je rooster binnen is meis Lekker werken!
Dat is geweldig nieuws Jennifer! Ik weet hoe het voelt, zo blij als een kind met je posi-ovu. Ik doe ook altijd een vreugdedansje als ik mijn smiley heb. Veel klusplezier!
@ Jennifer: ow, das wel apart dan idd, dat je normaal wel een knaller hebt... Ach zolang je gewoon genoeg geklust hebt, kan het daar in iedergeval niet aan liggen strakt toch? . Jaaaaaa, idd, eindelijk geld verdienen... Ik blijf ook gewoon voor Randstad werken, zodat ik gewoon genoeg inkomen heb. Ik stond eerst maar 2 dagen (vrijdag en zaterdag) op het rooster, maar heb gezegd dat ik er eigenlijk vanuit ging dat ik de Paasdagen ook moest werken en ik dan dus ook gewoon kan werken. En toen werd ik vanmiddag gebeld dat hij nog een dienstje open had staan voor zondag . Dus ikke is blij. Zit nog niet aan mijn 24 uur, maar we komen er wel... De puntjes die niet zwart zijn, zijn veel te klein om met schoensmeer te doen en daarbij is het een schoen waarbij ook plastic op zit en stof... (Puma's), dus niet écht te doen met schoensmeer, dus dan maar met een permanentmarker... Heb maar besloten morgen boodschappen te doen ipv vrijdag... kan ik vrijdag nog even rustigaan doen voordat ik naar Biddinghuizen rijd. En voor jou geldt: KLUSSERDEKLUSSERDEKLUS! @ Evelien: nou idd, lekker werken. Heb er zin in! Hahahaha, jij zegt het, ik dacht het! Op pagina 100 alweer hihihihi. Stelletje kletskousen dat we der zijn... . Hier vandaag niet veel gedaan... Beetje gehaakt en geïnternet... voor de rest barweinig eigenlijk hahahahaha... Soms moet dat ook kunnen... Heb besloten deze week nog even rustigaan te doen en dan vanaf volgende week ook weer te gaan hardlopen enzo. Ik krijg ook promotiemateriaal van Stichting KanjerGuusje (posters en flyers). Dus dan moet het helemaal goed gaan komen voor 8 juni .
Dames, ik heb een vraagje aan jullie (jullie zijn zo ervaren) Ik word 's ochtends van rond 6 uur wakker door wekker. Maar zelf moet ik meestal om 7 uur of iets later op. En ik temp ook altijd rond 7 uur, of ik nou wakker ben geweest of niet (stap niet mijn bed uit hoor).. Maar moet ik dan gewoon om 7 uur blijven tempen? Of de eerste keer dat ik wakker word als de wekker gaat? Die druk ik uit maar die staat naast het bed dus ik hoef er niet uit... wat denken jullie?
Dames ik DUIM weer spannend JEnnifer KLus ze!! fijn dat je ei toch komt nu! hier schiet het echt niet op, nog steeds "bloed" verlies en ben het echt schijtzat! mijn testen zijn al een week hetzelfde en nog steeds niet negatief... morgen maar is de huisarts bellen... bah ben het echt zoooo zat!!
yuna meid balen ik duim voor je dat je testen zo snel mogelijk negatief zijn pff hier zenuwachtig wachten op morgen zal blij zijn als ik meer weet
tinkerbel jeej een kruis! jennifer aan de klus lappie spannend hoor! mvj hoe voel jij je? en jaaaa supergevoelige pijnlijke tepels hier! senna , hoe ist daar? esther alles goed mop? baby90 als je gwn blijft liggen maakt t niet uit volgens mij... tenminste bij mij maakte dat nooit verschil xxxxxx