hei meissies, Zo eindelijk eens tijd om wat bij te lezen. Jennifer, jeeeej veel plezier! Yuna, gvd zeg wat vervelend meis. Ik zou ook even de ha bellen. Weet niet of hij echt veel voor je kan doen, maar dat is nog altijd beter dan wat af zitten te wachten natuurlijk. mvj, weer goed bezig meis, zoals altijd.xx Tinkerbell, succes morgen met de uitslag. Hoe laat krijg je hem? One, lekker ding ben je toch!!! Mooie buik schat! Baby, bij mij maakt at uurtje dus wel weer verschil. Dus ik denk dat je dat gewoon eens een paar keer moet uitproberen of je afwijkende temps krijgt op die 2 tijden. Evelien, idd weer heeeeeeeeeel veel pagina's bij elkaar geklets. En dan zeggen ze dat ik te vroeg een nieuw topic open hahahaha op dit tempo is deel 7 er ook zo weer. Voor de rest iedereen een hele dikke knuffel. Hier ben ik er nog niet uit of ik nu wel of juist niet ga tempen deze maand. Heb wel weer eens zin om een maandje over te slaan. Doe ik wel vaker, gewoon even 1 maandje niks doen, voelt altijd wel lekker. Maar weet het nog niet zeker eigenlijk. Misschien dat ik hier of daar een dag doe whahaha, heb je ook lekker veel aan hahahahaha xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
es haha thank moppie! keer niet tempen is ook wel lekker, ik deed t afgelopen maanden ook dan wel een paar dagen, en dan niet, voelde veel relaxder, en ja... toen ook zwanger.. dus wie weet, helpt t, ik weet t niet... doe waar jij je goed bij voelt schat...Smak! ik ga nu ff lekker douchen, en plof dan op de bank met laptoppie! tot later girls... xxxx
one mooie buikfoto's meid ik verheug me er op dat ik ook zo een buik heb esther gewoon doen waar jij je goed bij voelt meid ik moet morgen om 8.20 bij de hematoloog zijn
@ Baby90: je moet altijd meteen als je wakker bent temperaturen... anders is het niet betrouwbaar genoeg. Ook niet als je altijd om 07.00 uur tempt. Je kunt dan beter gewoon meteen als je wekker om 6 uur gaat, om 6 uur tempen... @ Yuna: he bah wat balen dat je nog steeds bloed meid... Ben benieuwd wat je huisarts gaat zeggen... Kan me zooooooo enorm goed voorstellen dat je het zat bent. @ Tinkerbell: ben benieuwd wat je morgen allemaal te weten komt meid. @ One: ik voel me redelijk . Gaat steeds beter. Alleen mijn oren blijven dicht zitten... Dinsdag naar de huisarts, dus vrijdag maar even een afspraak maken voor dinsdag. Jaaaaa, vreselijk he die pijnlijke tepels... Oooow echt niemand mag eraan komen Je buikfoto's heb ik op FB gezien... echt zoooo mooi . @ Esther: goed bezig? Waarmee? Hahahahaha, gewoon doen waar je je goed bij voelt lieffie! Hier ligt ons mannetje al in bed! Hij heeft niets gegeten en was alleen maar aan het klieren. Toen de timetimer was gegaan heb ik hem opgepakt en naar bed gebracht. Was er zo enorm klaar mee! Wel enorm zin in morgen. Morgen gezellig de Paaslunch op school. Zal vanavond maar eens even de batterijen van onze camera opladen, dan kan ik deze morgen meenemen en foto's maken . Morgenmiddag mijn silversplints bij laten buigen. Ben nu zo enorm veel afgevallen natuurlijk, dat ze niet lekker meer zitten, dus ik hoop dat ze wat kunnen betekenen...
Meiden Ik kom hier 2 daagjes niet en kan al niet meer volgen Mvj leuk om het te vertellen met t shirt. Wij willen het ook zo doen (hopelijk heel snel) Grace mooie echooo !!!! Fantastisch toch!? All: veel succes aan de klussers Degene die met me op wachtbank zitten, worden jullie ook zo ongeduldig??? Ik heb 'gelukkig' mijn testen nog niet ontvangen of ik was bezweken...
Pff hier wordt het dringend tijd dat er een broertje of zusje komt voor onze dochter ze vraagt nu al elke dag mama wanneer komt er een baby. Heel frusterend vind ik dat en dan ga in haar halen op de opvang en zegt ze dood leuk de juf van de opvang heeft een baby in de buik Hier ga ik zo slapen zoveelste sneller is het morgen
@tinkerbell. Spannend morgen. Ik duim voor goed nieuws morgen. @lappie. Ja zo blij met een ei. Echt gek is dat. @one. Wauw wat een mooie buik heb jij zeg. Heerlijk. @grace. Yeahhhhh wat fijn en een super mooie foto. @esther. Gewoon doen waar je je goed bij voelt lieverd. Al een beetje bijgekomen van alle verjaardagsdrukte? @mvj. Nu lekker rust in huis nu de kleine draak naar bed is. Leuk morgen helpen. Zal vast heel leuk worden. Wat is een silversplint?? Nog nooit van gehoord. @yuna. Wat onwijs balen zeg. Als het niet goed voelt gewoon ff bellen met de gyn. Duurt nu idd wel erg lang allemaal. Hoop zo da het snel over is. Sterkte meis. @baby90. Ik sluit me bij de eerdere adviezen aan. Zodra je de eerste x wakker bent tempen. Zo nog ren testje doen. Ff checken. Hihi. En straks klussen. Vl. Is uitgeput maar krijg hem echt nog wel een x aan de praat hoor
@ Mamavanmenno: ja ik hoop ook dat jij dat ook snel kan doen . Ben benieuwd wanneer jij gaat testen...Je kaartje ziet er op zich goed uit . @ Tinkerbell: ik blijf voor je duimen meid! @ Jennifer: denk ook wel dat het heel leuk word morgenmiddag . Heb er écht zin in. Ik zal hieronder even een foto plaatsen van een van mijn silversplints. Heb er 2 van deze... Whahahahaha, hoe je dat ook zegt... Ik krijg hem echt nog wel aan de praat whahahaha...
Vandaag mn eisprong, heb een positieve ovutest, dus dat is mooi! Fijn dat iedereen hier paaseitjes krijgt...haha! Jennifer, ook aan de klus jij, mooie Mvj, zo wat is dat dan! Hoezo moet je dat dragen? Tinkerbell, succes morgen! Grace, mooie echo, wat zal je trots zijn! Yuna, balen dat het zo blijft door rommelen, wat duurd dat dan lang. Heeft de HA nog wat voor je kunnen betekenen? Baby, zou gelijk tempen als je wakker bent, dat is het betrouwbaarst. One, mooie buik heb je! Trotse mama! Esther, idd een maand niet tempen kan geen kwaad. Zeker als je er even klaar mee bent! Hier vind ik tempen super fijn, geeft mij juist meer rust als ik temp.
@lappie. Ik duim duim duim dat je temp daar blijft waar ie nu is. @mvj. Wel een mooie brace. @julia jij ook aan de klus. Mogen we samen op het wachtbankje. Gezelliger dan alleen. Net nog ff testje gedaan en vanmiddag ook. De dipstick wordt steeds donkerder. Blij blij blij. En cb geeft ook nog een smiley. Net ff in bad geweest en alles weer gefatsoeneerd. Dus ben klaar om de klus te klaren Nog 1 x stammen. Zo blij met m'n streepje.