@ Julia: Dat is een silversplint. Een soort van brace. Ik heb HMS en regelmatig last van mijn polsen en duimen en daarom moet ik dit dan dragen. Ik draag ze niet dagelijks, maar als ik last heb draag ik ze wel... @ Jennifer: ik geloof dat jij je knaller nu toch te pakken hebt! . Ik zeg: KLUSSERDEKLUSSERDEKLUS!!! Have fun! @ Tinkerbell: die bezitten we niet hier op het forum Meiden, ik ga lekker mijn bedje opzoeken... Ben echt gesloopt!!!
Begint mijn temp nu gewoon al te zakken of hoe zit dat??? AAAahhhh nog vier dagen wachten.... Goedemorgen dames! Tot vanavond, ben werken.
Lappie, nog steeds mooi boven je coverline... duimduimduim! Even ego berichtje, vanmorgen werd ik wakker met echt zo'n ongi gevoel... en toen krijg ik het even heel moeilijk... ik wil zaterdag gaan testen en wil niets liever dan een positieve test, maar ergens wil ik mezelf niet gek maken dus probeer er vanuit te gaan dat ik negatief ga testen (zo is het minder erg indien ik negatief test...) maar onbewust wil ik natuurlijk zo graag positief testen (logische lijkt me) Pff vanochtend werd ik me er gewoon even heel bewust van dat de kans dat ik negatief test even groot is dan dat ik positief test... dus weer even met twee voetjes op de grond Gisteren lag er een pakje voor me van de postbode, en mijn zoontje riep als ik thuis kwam: mama cadeautje voor je, testertjes (had hij van papa gehoord)... helaas bleken het niet de testen van matcare te zijn maar wel piercings dat ik online besteld had... dus hoop dat mijn testen vandaag of morgen toekomen
Yuna, ik wilde toch nog even reageren op je bericht.. Wat ontzettend balen zeg! Ik hoop zooo voor je dat je test snel negatief wordt zodat je weer verder kan! *knufff* Tinkerbell, bijna je onderzoek! Ik duim voor je! Je temp is wel weer mooi gestegen Esther, whahaha ja inderdaad dat gaat snel hoor! Voor je het weet zitten we weer op de 500 pagina's... Hoop voor iedereen hier dat we dat niet hoeven mee te maken omdat we allemaal heerlijk zwanger zijn! Mvj, veel plezier bij de Paaslunch vandaag Grace, wat een super echo! Ben zo blij voor je! Lappie, je temp is nog steeds mooi hoog vind ik hoor! Maar zal voor je temp voor morgen even blaaazzeeennn Jennifer, heb je de klus nog geklaart gister? Hahahaa. Blij voor je dat je test zo mooi donker was Mvm, hoop voor je dat je je testjes snel krijgt. Altijd verstandig om met beide benen op de grond te blijven staan, al is het maar om jezelf te beschermen! Sterkte meissie. Hier is mijn temp even gestopt met stijgen (zelfde temp als gister). Vind wel dat m'n temp even door moet stijgen hoor! Ook al moet ik zelf ook realistisch blijven... POTVERDORIE WE WILLEN HET ALLEMAAL OOK ZO GRAAG!!!
Tinkerbell, hoop dat je een goede uitslag krijgt meis, als het goed is ben je nu aan de beurt in het ziekenhuis. duim duim duim Jennifer, klussen weer gelukt meis hahahaha? mvj, veel plezier vandaag. Evelien, dan stijg je morgen gewoon verder joh haha Lappie, wil nog niks zeggen je temp he , we blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazen gewoon verder. Julia, ik temp inmiddels al zo'n 10 jaar dus heb wel eens zin om het eens over te slaan hahahaha, gewoon lekker een maandje "blind". Grace, wat heb jij een mooie kleine baby in je buik!!!! mvm, krampen kunnen ook bij een zwangerschap horen, dus ik duim stug verder! eeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhh en toen was ik het kwijt (is ook nog vroeg hahaha). Ben nog steeds kapot van al dat geren de afgelopen week. Krijg mijn huis niet op orde en alles ligt overal. Maar de kleine man zit vandaag lekker op het kdv dus vanmiddag even de handen vrij en dan maar een goed opruimen. xxxxxxxxx
Even wat geks, was er helemaal vanuit gegaan dat ik vannacht mn eisprong gehad zou hebben. Nu is mn temp 0,2 gezakt! Snap het niet hoor! Net met plassen voelde ik wel steken dus denk dat mn ei nog net niet gesprongen is. In de ochtend nog maar is een ovutestje doen.
Goedemorgen lieverds, @mvj. Veel plezier vandaag. @mvm. Balen he dat afwachten. Kan ik me goed voorstellen. Hopelijk komen je testjes vandaag binnen. @tinkerbell. Spannend meis. Ik duim voor je @evelien. Natuurlijk hebben we de klus geklaard. Hihi. Je temp is stabiel maar nog hoog hoor. Ik blijf door duimen voor je. @lappie. Hij zit nog mooi hoog en daar moet ie ook blijven. Spreek je temp maar even flink toe. @esther. Kan me voorstellen dat je kapot bent. Is ook erg druk geweest voor je. Vandaag gelukkig even je handen vrij om aan de slag te gaan. Is altijd weer fijn om je huis aan kant te hebben. Al besloten of je wel of niet gaat tempen? Ik ging er vannacht om 2 uur uit om te plassen. Ik werd me toch duizelig en misselijk ineens. Ben in de badkamer op de grond gaan liggen van ellende want anders was ik echt flauw gevallen. M'n hele lichaam tintelde en het werd zwart voor m'n ogen. Daarna snel weer terug m'n bed in. Ben nu niet duizelig meer gelukkig. Straks ff m'n nagels doen das alweer 7 weken geleden omdat ze is bevallen. Dus ook even de kleine meid bewonderen. Kon ik eerder niet opbrengen. Hoop dat het me niet al teveel doet zo een ukkie. Zou nu 16 weken zijn geweest en het lijkt wel of het steeds moeilijker wordt ipv makkelijker. Pppff. M'n temp is bijna gelijk met gisteren dus ff zet dan een kruis bij vandaag als ie vanaf morgen weer omhoog gaat. Benieuwd wat er deze maand gebeurt. Hopelijk is het gewoon raak. Heb iig m'n best gedaan. Straks nog ovutestje doen maar denk dat m'n piek geweest is. Tot latersssss. Knufff voor jullie
@julia. Hihi. Hier precies hetzelfde temp gezakt van 36.53 naar 36.50. Denk dat ons ei vandaag gaat springen. Tenminste geeft ff het aan op vandaag als ik de temp voor de komende dagen in vul. Ben benieuwd. Duimen dat we samen over 2 weken een mooie test in handen hebben.
Hier ben ik net terug hij heeft niet veel gezegt ik moest me geen zorgen maken zei hij als er een afwijking zou zijn dan zou het minimaal zijn en zou het ook niet zorgen voor een mk heb weer bloed moeten laten nemen en als er iets was dat echt wel verkeerd was dan zou ik het gelijk weten dus nu deze weer afwachten
Esther, succes met opruimen vandaag meis! Julia, denk inderdaad dat je dan vandaag je eisprong krijgt. Nog 3 dagen en je hebt een mooi kruis op FF, duim voor je! Jennifer, jeetje wat vervelend zeg dat je je zo beroerd voelde! Gelukkig gaat het nu beter. Sterkte straks, zal niet meevallen om zo'n klein hummeltje te zien terwijl je nu 16 weken zou zijn Zet 'm op meissie, we MOETEN positief blijven! Ik duim voor een mooie ronde deze keer *knuff* Tinkerbell, gelukkig ben je een beetje gerust gesteld. Ben benieuwd wat er uit je bloedonderzoek komt.
Bah, wat heb ik ineens een kramp in mijn buik zeg! Echt alleen mijn baarmoeder! Kan ik nu al ongi krampen hebben op 4dpo??
@tinkerbell. Wat fijn da er niks ernstigs is. Hopelijk is je bloed ook goed. @evelien. Misschien innesteling die pijn doet. Ik duimmm zal iig geen ongi pijn zijn das erg vroeg. Hier net dipstick gedaan en nu een echte vette knaller. Dus vandaag nog een x klussen. Wilde ik de cb digital doen geeft die een foutmelding. Net gebeld en krijg nieuwe opgestuurd van ze. Beetje jammer dat ik nu niet kan checken maar ach gelukkig idee geen twijfel mogelijk dat de dipstick positief is.
Wauww wat een knaller Jennifer! Klus-se!! Zou het nu al van een innesteling kunnen komen dan? Ik ben pas 4dpo?
Ik had toen ik zwanger was m'n innesteling op dag 4. Zal ff kijken of ik het kaartje kan plaatsen. Kan je het zien.
Oja die kan ik me nog herinneren! Wat een dip he, jeetje! Ach we zullen zien, wil liever geen hoop hebben, heb zooo het idee dat dat ongeluk brengt ofzo