Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Dat is waar ook One! Wat vroeg he! Krijg wel hoop door jullie hihi maar wil toch ook realistisch blijven...

2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Haha. Is zeker een knaller. Erg blij mee. Nu graag over 2 weken zo een knaller op een andere test :D

@one. Jij dus ook een vroege innesteling. Had jij ook een tempdip? Bij mij wa ie erg duidelijk.

@evelien het kan dus zeker maar snap dat je niet teveel wil hopen. Pas als je weet da je zwanger bent evt kan je het plaatsen die krampen. Ik duim gewoon verder tot je nod hoor.
    Ik had idd een mega innestelingsdip. Maar dat hoeft niet. Dat verschilt bij iedereen.

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Evelien hihi ja idd erg vroeg! ja snap ik meid, elke maand is het weer afwachten, ik hoop t voor je ik duim hoor!

Jennifer ja ook tempdip zie kaartje staat in men handtekening :)
    ik had geen krampen of iets, want heb ook pas 3 dagen overtijd een zw.test gedaan,toen wel zere boobies.... had t niet verwacht ook die maand...

xxx

4. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    @Evelien ik hoop dat je temperatuur morgen mega hard de hoogte in gaat (net zoals ik dat hoop voor mij haha ;) )
    @Esther wanneer verwacht jij je ei?
    @Jennifer een mk doet wel wat me je hé, ik kan me inbeelden dat je het moeilijk hebt om met zwangere en pas geboren kindjes om te gaan... alleen al omdat je dan weer geconfronteerd wordt met je mk... sterkte hoor! Ik duim dat je ei vandaag springt en dat je temperatuur morgen de hoogte in gaat... maar gezien je ovu test zeg ik: klus ze :)
    @Julia hoop ook dat je eitje snel springt!!!
    @tinkerbel wel goed dat jullie dus zonder problemen verder mogen gaan met zwanger worden... hoop voor een plakbaby voor jullie!

@all : mijn testjes zijn toegekomen!!!! zaterdag kan ik gaan testen spannend!!

5. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier heb ik vandaag af en toe pijn links onder in me buik normaal zit ik nu al te denken wanneer ik zou gaan testen maar zelfs nu heb ik dat niet ben veel rustiger dan de andere rondes

6. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @one. Idd ook een dip ja. Grappig om te zien. Zijn er niet veel die zo een dip hebben als wij. Hoe gaat het nu met je? Nog misselijk?

@mvm. Is idd lastig. Gelukkig ging het heel goed. Ze wist dat ik zwanger was en ze was heel begripvol. Haar moeder was er ook en die was ook zo lief. Vertelde me ook over haar miskramen en heeft me moed ingesproken. Hihi. Echt een moppie die kleine.

Spannend. Hoop zo dat je zaterdag een mooie test in handen hebt.

@tinkerbell. Fijn dat je wat rust hebt. Dat is ook wel een x fijn.

Zo gek. Heb al 17 jaar een navelpiercing. Nog nooit ontstoken geweest. Vanmiddag deed ie ineens zeer. Kijk ik is ie rood en ontstoken :$ zo raar na al die jaren. De ha gebeld en zalfje gekregen. Hopelijk gaat het snel over. Best pijnlijk zo een ontstoken piercing.

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Lappie: mijn duimen blijven draaien hoor!

@ Mamavanmenno: dat ongigevoel had ik ook ruim een week voordat ik ging testen... En heb 't nu nog steeds af en toe...
    Hahahaha, geweldig he die kids en hun opmerkingen.
    Ah, nu zijn ze wel binnen dus :D. Spannend hoor! Ik duim!

@ Evelien: Dankjewel! Het was écht geweldig! Mijn duimen draaien nog steeds voor jou meid! En ik BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS voor je! ;)
    Geen idee of dat nu al kan meid!
    Klopt idd wat Jennifer zegt... Als je naar mijn kaartje kijkt heb ik eigenlijk geen dip gehad...

@ Tinkerbell: hoe ging het vandaag? Jeetje meid... en dan weet je nu nog niks dus... Pffff, beetje jammer... Wij slepen je er wel doorheen meid!

@ Esther: thanks meissie. Het was écht superleuk!
    Hoe is het opruimen gegaan? Alles gelukt?

@ Julia: ik hoop dat je alsnog snel je ei hebt meid!

@ Jennifer: thanks meid! Het was GE-WEL-DIG!
    Oeh jeetje meid, dat is eng! Als je zo duizelig bent ineens dat je écht moet gaan liggen... Hoe voel je je nu?
    Jeetje, dat is me nog eens een knaller zeg! Pfoe heej :D. Ik zeg: KLUSSERDEKLUSSERDEKLUS :D. Have fun meid!
    Ow dat is raar zeg een ontstoken piercing na 17 jaar... Hoop dat je er snel vanaf bent meid!

Hier vandaag dus de Paaslunch gehad op school. Er was nog een andere moeder bij en jeeeetje wat was dát leuk!
    Heerlijk om al die kindjes te zien die het heel moeilijk vonden om te blijven zitten met het eten (waaronder ook die van mij) en dan een paar die wel bleven zitten hihihihi.
    Vanmorgen nog in slaap gevallen op de bank hahahaha.
    Vanavond heerlijk gedouched en nu lekker in de pyjama op de bank :D.

8. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Jennifer, die knalt bijna van mijn scherm af zeg!!!
    Voel jij je wel alweer wat beter?

Tinkerbell, blij dat je verder mag.

mvm, tja wanneer verwacht ik mijn ei......ei ergens tussen cd 13 en 19. Wil nog wel eens verschil inzitten. Hoezo?

mvj, fijn meis dat je het zo leuk hebt gehad!! Nu effe lekker chillen.

Hier ben ik begonnen met opruimen, maar toen ik halverwege was dacht ik: "ach, er is morgen ook nog een dag"....whahahahaha en heb lekker helemaal niks meer gedaan. Eind van de middag lekker met hond langs het water gelopen en ventje opgehaald van kdv. En aangezien die morgen bij oma is, ruim ik morgen wel verder op. Lekker gestaakt, heeeeeeeerlijk!!

Nu zo eens naar bed als die kleine me laat slapen want daar ben ik net ruim 30 min mee bezig geweest. Arme schaap had een flink nachtmerrie te pakken, zo sneu. En hoe leg je dat dan uit is dan de vraag. Maar goed, hij slaapt weer dus dat ga ik ook maar eens doen zo.

Truste schatjes!!

9. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mvj. Wat fijn dat het geweldig was. Ka je echt van genieten zulke dingen. Lekker relaxen heeeerlijk.
    Die ontstoken piercing is idd heel vaag. De ha vindt het ook raar na 17 jaar. Ach zalfje zal wel helpen hoop ik. Wil hem nl niet kwijt al vind m'n Vl. Dat hij er nu wel een x uit mag omdat ik 35 wordt binnenkort. So what. Toch.

@esther. Das de goede instelling. Alles relaxed doen. Hoop dat je kleine man je lekker laat slapen. Voel me gelukkig weer beter. Was wel ff eng.

Slaap lekker allemaal.

10. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Goede morgen dames hier heb ik dan toch op 24/3 watery ingevuld anders had FF vandaag mijn kruis verzet naar 26/3 wanneer denken jullie dat mijn ei is geweest

11. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Yeej, mn temp was vanmorgen 0,3 hoger, dus vannacht eisprong gehad. Netjes geklust op dag 8-10-11-12, dus hopelijk genoeg! Vandaag maar even een rust...hihi.

Tinkerbell denk idd dat je kruis op FF nu klopt! Jullie ook flink aan de klus geweest!

Esther succes met opruimen vandaag!

Jennifer, jou eitje is ook geweest gister zeker?

Mvj, lekker relaxed. Succes bij je nieuwe job.

Hier nu snel aankleden, moet weer werken! Vanavond reageer ik even beter op iedereen, nu niet zoveel tijd!

12. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Goeiemorgenn damesss!

Jennifer, dankjewel voor het duimen meissie. Wat vervelend van je navelpiercing! Ik heb er ook eentje (sinds ik 12 ben haha) en door mn groei was het gat waar die piercing door zat gezakt. Ze hebben een paar jaar geleden een enieuw gat gemaakt, maar dat was toen ook gaan ontsteken en is weer dicht gegroeid. Dus hier nog steeds hetzelfde gat als 13 jaar geleden hahaha :D

One, jij ook bedankt voor het duimen meid!

Tinkerbell, fijn dat je zo rustig bent. Nog even geen testdrang dus :) Hoe gaatvhet met de steekjes? Hmm ja lastig verhaal ik zou zeggen gewoon zondag je eisprong hoor ik zou ook je coverline zo tekenen als FF..

Mvj, dankjewel meissie! Heb ook geprobeerd te blaazzeenn maae voor vandaag heeft het niet geholpen haha.

Esther, heerlijk toch even staken! Vandaag weer lekker verder. Succes!

13. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Evelien blaaaaaaas jou temp moet terug omhoog ik hoop echt dat mijn kruis nu goed staat en dat men ei niet op 26/3 is gesprongen hier heb ik nog af en toe steekjes maar dat heb ik anders ook

Julia jeej jou temp ook weer omhoog ik blaaaaaas ook even voor jou

14. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Super julia! Nu aanschuiven bij ons op het wachtbankje.

Tinkerbell, voor jou blaas ik ook! Dankjewel. Spannend! Nog ruim een week. Gelukkig zitten de paasdagen er tussen dus dat geeft weer wat afleiding.

15. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Goedemorgen dames,
    Gisteren een hele lange zware (werk)dag gehad. Vandaag ook weer werken.
    Zo heb ik lekker afleiding. ;)
    Nog steeds niet getest. :D
    Ik ga echt wachten tot maandag. En dan test ik alleen maar als mijn test hoog is.
    Fijne dag allemaal!

16. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Lappie jou temp weer omhoog gegaan jeej ik duim voor je

17. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hoi dames

hier is het game over denk ik... temperatuur vanmorgen tot ver onder de cover line.... :'(

18. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Lappie, mooie tempstijging weer! You go girl!

Mvm, balen meissie :( Maar nog geen ongi dus ik duim nog even door hoor!

19. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen lieverds,

@tinkerbell. Ik heb geen flauw idee meis. Zou gewoon doen wat jij goed voelt.voel jij je eisprong?

@julia. Mooi dat je eisprong geweest is. Nu afwachten weer. Ik haat het wachtbankje altijd. Pppff

@evelien. Haha. Jij was er vroeg bij op je 12e. Ik was 18 toen ik hem liet zetten. Je temp is nog mooi. Hopelijk zakt ie niet verder.

@lappie. Ik vind het knap van je. Gelukkig veel afleiding dat helpt. Duimmmmmm. Je temp is voor nu iig mooi hoog.

@mvm. He wat balen:(. Ziet er idd niet heel hoopvol uit. Hopelijk gewoon een dip en schiet ie morgen weer omhoog.

Hier gisteren niet meer geklust:(. Kwam niks meer Uit helaas. Was een beetje teleurgesteld/boos. Erg he. Maar ach niks aan te doen.
    Mijn temp is ook niet echt omhoog? Zou mijn ei nog niet gesprongen zijn? Gekke is ook dat ik ging tempen hij eerst36.55 aan gaf dus dacht. Dat is laag. Toen nog een x gemeten was het 36.38 en nog een x was 36.46. Heb maar de eerste aangehouden. Zou m'n thermometer kapot zijn? Vanavond nog maar een x klussen hopelijk. Want denk dat ie nog niet gesprongen is. Wat denken jullie?

Vandaag komt m'n nicht langs. Al 2 jaar niet gezien dus leuk dat ze onverwacht komt. Belde gisteren laat ineens. Haar vriend worstvinger leiden geopereerd dus is ze in de buurt en ipv wachten in het ziekenhuis is het gezelliger om hier heen te komen.

Jullie nog leuke plannen met de Pasen?

20. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jennifer, haha ja was er vroeg bij! Twee vriendinnen wilden toen ook heel graag een navelpiercing dus zijn we met zijn drieen gegaan. Weet nog dat het ergens in een achteraf kamertje was in de zomer. Wat een vieze boel was het daar zeg! Die eigenares van de shop ging nog onze ouders bellen of we echt wel een piercing mochten hahaha.
    Jammer dat jullie niet meer hebben geklust gister. Ik ben ook wel eens boos geweest op mn mannetje maar daar snappen ze dan niks van haha. We willen het gewoon heel graag en daarom wil je alle kansen pakken die er zijn! Misschien is je ei inderdaad nog niet gesprongen en ben je vandaag nog ruim op tijd om te klussen :) Ben benieuwd wat je temp morgen doet. Ik heb ook wel eens gelezen dat je temp niet altijd perse direct na je eisprong hoeft te stijgen maar daar ook een dag of twee dagen over heen kunnen gaan. FF zal je straks duidelijkheid geven :D Denk niet dat je thermometer stuk is hoor, als ik vaker achter elkaar temp als ik wakker word schommelt mn temp ook heel erg. Wat leuk dat je nicht langskomt na zo lang! Even bijkletsen. "Worstvinger leiden"?? Hahaha wat is dat?? Ik heb verder geen plannen voor de Pasen, morgen krijg ik mn 3 vriendinnetjes op bezoek (alle 3 buurvrouwen) en die hebben een verrassing voor me, het wordt volgens hen in ieder geval een "vrij gezellige dag", vrijgezellendag dus haha. Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina