Gaan jullie nog leuke dingen doen met de Pasen?? Ik heb morgen een Paasbrunch en voor de rest geen spannende dingen. Oh.... eh 2e Paasdag hopelijk testen... toch wel spannend.
Ik ga mijn ei uitbroeden. Grrrr. Zo irritant dit. Waarom gaa m'n temp niet omhoog. Pppff. En morgen ff bij m'n schoonmoeder eten. Verder niks. Vl. Moet vandaag e maandag werken. Zo spannend lappie. Ik leef helemaal met je mee. . Waar hb jij je paasbruch? Familie? Gezellig. En weer wat afleiding.
Ik weet zeker dat morgen je temp omhoog schiet Jennifer!! Als ik zo naar de kaartje kijk.... het móet gewoon! Paasbrunch is gewoon lekker hier thuis, met mijn ouders. Lekker relaxed dus.
Ik hoop het. Wordt hier onzeker van. Als ik de komende 3 dagen in ff een hogere temp in vul dat zet ie mijn kruis toch op dag 14. De tweede positieve ovutest dag. Klopt dat dan wel? Heerlijk, lekker relaxed. Daar houden we van
Ja, dat is wel raar ja... het zal wel aan je eerste positieve ovutest liggen. Vul het eens in zoals je zegt, dan kijk ik even naar je kaartje, ben wel benieuwd eigenlijk.
Heb net de eerste positieve ovutest eruit gehaald omdat die dipstick toen nog niet knal was en dan zet ie m'n kruis op de 16e. Had toen wel een smiley op de cb digital maar de dag erna was die kapot. Misschien dat ie dus al niet goed was.
Heb cb gebeld en krijg nu nieuwe opgestuurd. Had er nog 7 liggen maar heb die niet kunnen gebruiken. Heb m'n testen ff voor je erbij gezocht. Welke dag zal ik als positief aanhouden???
Weet je dat ik net hetzelfde zat te denken? Je eerste positieve dipstick zou je ook als negatief kunnen interpreteren. Hij was eigenlijk nog vrij licht.
Ja dat vind ik dus ook. Alleen omdat de cb een smiley gaf dacht ik positief omdat de cb eigenlijk altijd gelijk heeft maar de dag erna kapot dus misschien niet te vertrouwen
Ik zou gewoon die positieve ovu van de 27e weghalen in FF. Inderdaad verdacht als hij de volgende dag kapot ging.
Gedaan. Is idd verdacht ja. Gelukkig test ik met dipstick en cb dan heb je toch wat meer zekerheid. We gaan het zien morgen of het dan klopt. Vandaag nog maar een x klussen dan. Arme schat van me
Mooi! Probleem opgelost! Morgen schiet je temp omhoog en vandaag is dus je eisprong!! Aan de klus jullie!