Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    dames hier temperatuur weer 36,84 ENNNNN de rode duiveltjes zijn daar!!!!! bah bah bah... ik werd vanochtend wakker en na temperatuur te zien wist ik al hoe laat het ging zijn... heb nog lekker mogen doorslapen van mijn mannetje tot 9u30 :)
    Ik probeer gewoon blij te zijn met het feit dat ik nu toch een eisprong heb gehad en dat we dus kans maken om zwanger te worden zonder in de mmm terecht te komen (mijn man en ik vonden het nogal zwaar wegen op onze relatie 5 jaar geleden...)

Zoontje vroeg gisteren nog heel lief : mama zit hier mijn broertje, wijzend naar mijn buik...

@Lappie: jouw kaartje ziet er onwijs goed uit!!!!! ik duim !!!!

@all : hopelijk gaan jullie allemaal een leuk paasweekend tegemoet
    Ik ga vanavond uit met vrienden (we vieren het feit dat we met z'n allen dit jaar 30 worden)
    Morgen is het paaslunch bij mijn schoonouders en mag Menno paaseitjes zoeken :)
    En op Paasmaandag naar mijn mama en haar vriend, weer paaseitjes gaan zoeken

Meiden ik kom hier waarschijnlijk tot en met maandag niet meer terug... (Lappie wanneer ga je testen?)

2. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Haha weer gelijk.
    Veel klusplezier he! :D

3. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    mvm, ik kan je kaartje niet zien, er staat nog [/url] achter je link.
    Balen dat je ongesteld bent geworden! :(
    (ik wil 1 april gaan testen)

4. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Haha. Precies. Hoop dat ik hem nog zo ver kan krijgen. Hij is uitgeput die arme schat. Anders kijken of we nog ergens een leuk filmpje hebben wat het misschien een beetje extra stimuleert :D

5. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mvm. Balen dat de duivels er zijn maar wel fijn dat je weet dat je een eisprong hebt zonder mmm. Je hebt wel een gezellig weekend voor de boeg dus dat is wel heel lekker. Geniet er lekker van.

6. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    ik heb mijn handtekening aangepast (bedankt, had het niet gezien)
    Ik duim voor je!!! 1 april spannend! Maandag kom ik wel eens piepen dan!

Ook voor de anderen nog veel succes gewenst hoor!

7. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Lappie. Wat heb jij een mooie hoge temp. Spannend zeg, duim voor je.

Jennifer. Ik vind de laatste ovutest het meeste knal, hoop dat je temp gauw de lucht in gaat.

Mvm. Balen ongi.

Evelien. Jij ook mooie temp spannend zeg.

Hier. Erg misselijk, heb steeds het gevoel bijna te moeten overgeven en regelmatig zere buik. Ik moet vanavond en morgenavond werken en maandag lekker bij mijn schoonmoeder en gezin eten.

8. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Hallo lieverds, even een snel bericht van mij. Ik ben zo misselijk en helaas nog steeds veel overgeven. Vrijdag terug naar de ha geweest en er zaten gen ketonen in mijn urine, maar ik kreeg wel de keus om of naar het ziekenhuis te gaan of me voor een week of twee ziek te melden. Nu heb ik voor de laatste gekozen, maar op het moment kan ik alleen maar slapen en soms wat eten en drinken in de hoop dat het erin blijft. Volgende week vrijdag weer terug, maar als het zoasl nu blijft gaan moet ik eerder bellen en wil ze me toch naar het ziekenhuis sturen. Hoe ik me nu voel had ik bijna gewild dat ik dat al had gedaan, want eten en drinken is zo'n straf geworden. En dan voel ik me ook nog ellendig omdat ik me er zo lullig onder voel zeker als iedereen zegt dat het erbij hoort en dat het voor iets moois is. Ik weet dat het voor iets moois is....

Lieve dames, ik denk ook nog steeds aan jullie. Ik duim echt zo hard voor jullie.
    Dikke knuff voor allemaal.

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Evelien: veel plezier vandaag meid! Ben enorm benieuwd wat je allemaal gaat doen vandaag :D.
    Ik denk dat het niet heel veel uitmaakt hoor of er een raam open staat of niet... Super dat het blazen helpt *stug verder blaast*

@ Jennifer: het was zeker lekker! Joshua vond het ook heerlijk :D. Het werken was ook erg leuk. Wel spannend inderdaad. Ga hieronder zometeen een uitgebreidere update geven :D.
    He bah wat vervelend dit allemaal zeg! Hoe is het met je testjes? Ow ik zie het al... Hoop dat je eruit komt meid!
    Wat doet jou vriend dat hij vandaag en 2e Paasdag moet werken?

@ Esther: hier ook flink de balen van het weer op het moment... Ik wil ook zooooooooooooooo enorm de zon hebben!!! Hahahahahahaha, zo wild joh?
    Oooooow dat is lekker zeg! Zo vroeg thuis in de klusperiode :D. Geniet ervan meid!

@ Julia: ja hoor het is gelukt met koken hihihihihi. Heb zelfs nog geslapen gistermiddag :D. Wel de wekker gezet en toen mezelf klaargemaakt en snel even wat gegeten :D.
    Over de werkdag zelf ga ik zometeen een update typen.
    Lekker geslapen meid?

@ Tinkerbell: dat geeft helemaal niks hoor, dan heb je de dag ervoor nog geklust. Als je naar mijn kaartje kijkt... Was er ook voor!

@ Lappie: jeetje meid, jij maakt het ook spannend zeg!
    Hier eigenlijk vrij weinig plannen... Morgen begin van de middag even naar mijn oom en tante en dan werken en maandag komen mijn schoonouders (als het goed is) en daarvoor gaan we even lekker ontbijten met zijn 3-tjes met lekkere kleine brunchbroodjes en wat eitjes :D.

@ Mamavanmenno: neeeeeeeeee!! Knuffie meid... Op naar de volgende ronde...
    Veel plezier dit paasweekend meid! Tot dinsdag!

@ Margha: Ik hoop dat je je snel wat beter voelt meid!

@ Grace: ow jeetje meis... Dikke knuffel voor jou! Vind het zo vervelend voor je dat je zó misselijk bent! Als je het niet vertrouwd gewoon bellen hoor!

Hier dus gisteravond mijn 1e werkdag gehad.
    Helaas mocht ik om 19.45 uur alweer naar huis. Het was niet zo heel druk... Het was allemaal natuurlijk een beetje aftasten. Ik stond gisteren achter de bar, waar ik de drankjes en het afrekenen regelde. Dus alles in de kassa aanslaan en dan met de gasten afrekenen. Het was wel écht het 2e weekend dat we open waren hoor... Een buffet dat niet goed warm wilde worden, waardoor het eten dus koud werd, ijs/milkshakemachines die ermee stopten, vaatwassers die ermee stopten... Licht dat uitviel... Ben benieuwd hoe het vanavond gaat hahahahaha... Ik hoop in iedergeval dat ik niet vanavond weer al zo vroeg naar huis mag... Wil toch wel graag uurtjes maken...

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Lappieee! wat n mooie hoge temp! vind t echt spannend voor je

@all wij gaan naar mijn moeder vandaag , paasvuur aan, gezellie!
    x

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    grace wat balen dat je je zo naar voelt. ontbijten liggend op bed helpt niet bij jou??

Ik eet eerst 2 maria bicuittjes en sta dan pas op.. anders is het mis...

12. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Lappie, wat een super goed kaartje....ben zo benieuwd!

Jennifer, denk dat dag 28 je eerste posi test was en ook 29e positief. Het kan natuurlijk nog prima, dat vandaag je ei springt. Dus ik heb nog hoop voor je. Ei springt toch 24-48u!
    En idd je mannetje weer proberen te verleiden, lukt dat niet dan toch gewoon morgen weer!

Grace, wat vervelend dat je niks binnen houd! Hoop dat je thuis mag blijven, maar als het niet gaat gewoon naar het ZKH gaan hoor! Sterkte.

Mvj, oefff....een lastig begin! Succes vandaag!

Hier uitgeslapen en mn tempwekker dus niet gehoord. Heb pas om 11u getempt en deze was 37. Maar goed morgen nog maar een keer, want volgens mij is dit een beetje te hoog....hihi!
    Gisteravond even niks gedaan, na 3dgn waren we allebei een beetje moe! Dus misschien vanavond weer.

13. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ik doe dit ook, maar dan gaat het nog mis.

14. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik begin het nu héél moeilijk te krijgen om niet te gaan testen..... :)

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    #1115 mamavanJ&D, 30 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2013
    @ Julia: ja idd, maargoed... alle begin is moeilijk zeggen ze toch? ;). Thanks, komt allemaal goed vandaag hoor :D.
    Hahahaha, oepsie... Kan gebeuren, dan had je het duidelijk nodig!

@ Grace: vervelend dat het dan alsnog mis gaat zeg... Misschien is dit wat voor je?
    Preggie Pops (hielp bij mij goed toen met J.oshua, als ik al misselijk was, maar weet van een vriendin die veel en erg misselijk was dat het bij haar ook goed hielp)

@ Lappie: hahahahahaha, nog maar 2 nachtjes slapen meid!

Hier weer 2 uurtjes geslapen... Merk dat ik dat écht nodig heb... Helemaal, omdat ik gisteren persé nog wat af wilde zien op tv hahahahaha. En vanmorgen kwam J.oshua natuurlijk alweer vroeg...
    Net even een kommetje pap gegeten, zometeen even een boterham smeren om mee te nemen naar mijn werk.
    Over half uurtje zit ik weer in de auto en ik hoop dat het dan niet meer gaat sneeuwen...

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
  17. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Dank jullie wel lieverds. Zal eens kijken

En ik denk echt aan jullie en duim keihard. Knuff!

18. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ben een beetje misselijk.... (echt een héél klein beetje!)
    En ik heb een beetje gevoelige tepels.....
    Vind het nu echt te spannend worden.
    Zal ik..... of zal ik niet..... :(:)
    Ben zooo bang voor een witte test.... :(

19. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    lappie hihhihihii nu ben ik nieuwsgierig :p testje gedaan of ? :p

20. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Ik zou roepen JAAA testen maar dat moet je natuurlijk echt zelf weten.. witte test zou idd echt balen zijn!

Al moet ik zeggen dat ik vandaag blij ben met een witte test!

Deel Deze Pagina