@grace. Wat balen zeg dat je nogsteeds zo beroerd bent. @yuna. Hoe gaat het nu met je meis? @lappie. He wat balen zeg. Hopelijk maak jij gewoon laat hcg aan. Knufff
He bah Lappie, dat had ik niet gedacht met zo´n tempkaartje! Ga er dan ook gewoon vanuit dat je wat later hcg aanmaakt en gewoon op NOD een knaller hebt. Knuffel!
Goedemorgen meiden, Fijn te lezen dat iedereen nog zo actief is hier. Zag al een mooie echo van grace, mooie ovu testjes van jenn & lappie jij maakt hopelijk gewoon laat hcg aan! (Had ik ook!!) Heb niet alles gelezen maar zie iig dat er een aantal op t wachtbankje zitten. Ik duim voor jullie meiden! Hier nog steeds moeier dan moe & m'n borsten doen nog steeds zon zeer! M'n tepels zijn ook echt over gevoelig, dat had jij toch ook mvj?? Verder totaal nier misselijk.. & ontzettend zenuwachtig voor dinsdag. Moet om 20.00 maar schijt hem nu al in m'n broek. Hoop dat m'n hevige borstenpijn een goed teken is. Fijne Pasen meiden. Dikke knuf!
Hoi linn. Wat goed om te horen dat je niet misselijk bent. Ik was dat ook niet. Geen moment maar die pijnlijke borsten herken ik maar al te goed. Hihi. Is een goed teken. Spannend dinsdag zeg. Ik ga duimen dat alles goed is maar dat is vast zo. Hier. Yeahhhhhhhh. M'n temp is omhoog gegaan. Eindelijk. Heb de eerste ovutest uit ff gehaald en hij geeft nu aan dat m'n ei gisteren is gesprongen als ik voor morgen en overmorgen een hogere temp invul. Als ik de eerste ovutest laat staan dan geeft ie de 14e aan maar met m'n temp kan dat nooit kloppen. Ik dus blij en Vl. Helemaal. Hij is leeg @evelien. Heb je een leuke dag gehad??? Fijne Pasen meiden.
@ lappie: zie dat je temp nu gedaald is... balennn ook van die witte test! knuff @ mvj en jennifer: heb een super dag gehad gister! Voordat we weg gingen kreeg ik een sjerp om met "Bride to be" en gingen we op stap. Eerst geluncht bij een restaurant waar verstandelijk gehandicapten en down mensen werkten. Wat een ontzettend schattige en lieve mensen zijn dat toch ook! Daarna gingen we bowlen en aansluitend zijn we lekker all you can eat gaan doen in een restaurant bij ons om de hoek. Heb zo gelachen gister, het was echt geweldig. Hier mijn temp weer iets gezakt, had ook het raam weer open vannacht. Zou het er dan toch mee te maken hebben? Ach zit pas op 7dpo dus moet nog heeel saai wachten..
Hai meissies, Lappie, balen meis van je test en je temp. Niet eerlijk. Grace, ik gebruikte ook die dingen wat Ricmar als link gaf, hielpen echt goed. Verder hier zoals iedereen druk met het hele Paas gebeuren, en morgen ook nog. Dus schatjes, veel plezier dit lange weekend (en hier flink aan de klus hahahaha)
Allemaal een dikke paasknuffel van mij. Tinkerbell, kop op. Het kan echt nog alle kanten op. Lappie, jouw temp is toch nog hoopvol.
voor ongi te worden is dat zeker nog te vroeg maar heb gewoon een voorgevoel dat ik toch ongi ga worden op mijn NOD
@tinkerbell. Dat zegt nu nog niks. Positief proberen te blijven meis. Hoe moeilijk het ook is. Knufff @lappie. Nog getest? Je temp is nog mooi hoog. Ik duimmmmmm. En ze zijn bijna blauw Fijne dag allemaal.
dank je dames om me te steunen en dat ik het niet moet opgeven dat doet me goed hier thuis kan ik er niet zo over praten omdat het ventje dat toch niet begrijpt. hoe is het met de dames hier? hier gaan we dadelijk mc donalds eten mmmm ventje is het gaan halen
@tinkerbell. Mannen snappen dat ook niet. Maar wij slepen je wel door de moeilijke momenten heen. Heerlijk Mac eten. Jammie. Geniet er lekker van.