Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    lekker mac!:D hier pizza gegeten :D

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    lappie wat n mooie hoge temp nog meid! whaaa ik duim nog ff door hoor :)

3. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    even helemaal off topic heb je raad even nodig wat vinden jullie van dit kleedje voor bruidskindje en kan het ook gebruikt worden voor de comunie?

4. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Sorry, maar ik weet helemaal niets van comunie. En bedoel je met 'kleedje' jurk of japon? :(
    Maar of deze jurk geschikt is voor een bruidsmeisje?? Ik vind hem prachtig!!!!

5. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    ja this een jurk he ja hij moet eigenlijk dienen voor onze trouw en maanden later voor onze dochter haar comunie

6. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hmmm hier mijn ongesteldheid nog steeds niet doorgebroken. Ook niet echt bruinverlies. Wel een paar dagen al een heel klein beetje donkergeel. Spotting wil ik het niet echt noemen.
    Ik móet vandaag ongesteld worden nog!
    Had net al geplast maar omdat jullie zeiden dat mijn temp nog zo hoog is probeerde ik nog een keer te plassen (drie druppels) en daar heb ik geprobeerd een testje mee te doen... negatief. :(
    Nu weer afwachten...

7. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    lappie balen meid ik duim nog steeds verder

8. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @tinkerbell. Schattige mooie jurk en hij kan voor beide gelegenheden.

@lappie. He wat k.t die witte test maar misschien komt dat omdat je maar drie druppels plas had. Ik blijf duimen hoor. Duivels wegwezen :p erg benieuwd naar je temp morgen. Hoop zo dat je gewoon langzaam hcg aanmaakt.

9. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Tinkerbell, ik vind je kaartje nog mooi hoor! Zou nog even een weekje afwachten.
    Die jurk is mooi voor een communie, prachtig. Bestellen die hap!

Lappie, snap er helemaal niks van bij jou, misschien dan toch een langere LF, of later hcg aanmaak? Ik duim voor een mooie test!

Jennifer, denk dat FF morgen een kruis zet bij jou, ziet er goed uit! Nog je mannetje kunnen verleiden en op het goede moment kunnen klussen?

Ik heb gewerkt vandaag en daarna verjaardag, ben nu toch wel moe hoor. Zo maar even douchen en dan nog even op de bank.

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Grace: graag gedaan meid!

@ Lappie: je maakt het wel spannend meid! *verder leest*
    He bah wat balen zeg dat je een witte test had! Ik ga nu dubbel zo hard duimen dat je laat hcg aanmaakt.
    Ik roep bij deze op dat de duivels verboden zijn om bij jou langs te komen!!!! Op naar een positieve test meid!

@ Linn: jaaa ik had idd enorm gevoelige tepels! Nu valt het gelukkig weer mee. Af en toe nog, maar had er bij J.oshua ook niet zoveel last van uiteindelijk. Hier ook niet misselijk. Alleen heb ik wel dat ik af en toe misselijk word als ik een bepaalde soort jus d'orange drink...
    Ik duim voor een goede echo meid!

@ Evelien: wat superleuk om te lezen dat je een superdag hebt gehad zaterdag! Echt superfijn om te lezen. Je maakt het qua kaartje wel spannend hoor :D.

@ Esther: klusze lieverd!

@ Tinkerbell: lieffie, je bent pas 8 dpo... er kan nog van alles gebeuren... Knuffie.
    Oeh, lekker hoor Mc. Donalds!!! Daar heb ik ook wel weer een keetje zin in... Misschien vrijdag...
    Ik heb tomatensoep met balletjes gegeten :D. En rond 20.00 uur nog een kommetje met yoghurt/vla en appel en peer... En heb nu alweer trek... Maar ga nu niks meer eten, het is niet de bedoeling dat ik nu weer enorm veel aan ga komen...
    Ik wil het nu graag binnen de perken houden... En dus niet 33 kilo aankomen...
    Ja hoor, dit kan zeker gebruikt woorden voor een bruidsmeisje en ook voor de communie (vind ik dan).

Hier het hele weekend gewerkt en jeeeeeetje wat voel ik me daar op mijn plek!!! Echt superleuk en gezellig!
    Op de 2e werkdag had ik mijn 1e compliment al te pakken en gisteren op de 3e werkdag weer!
    Sterker nog... De manager met wie ik en een collega hebben samengewerkt vanaf vrijdag wil ons beiden persé mee hebben naar het Beach-huis vanaf over een week of 3 hihihihi.
    Haar woorden: "Zij zijn toppertjes en die ga ik meenemen daar naartoe, zij horen vanaf nu bij mijn team en daar ga ik voor vechten" Hahahaha. Nou dat is toch supergaaf om te horen na een paar dagen werken? :D.
    Het doet zo enorm veel als je gewaardeerd word...

Vanmiddag bij mijn ouders geweest en daar wist mijn vader ons (toen hij terugkwam met mijn zusje van iets ophalen) te vertellen dat we een lekke band hadden... Balen! Gelukkig hadden we wel reserveband in de auto, maar daar zit een bobbel in, dus ook niet geheel veilig. Dus nu morgen maar even bellen met de monteur of hij deze week tijd heeft om de banden te verwisselen van velg (we hebben hier nog winterbanden liggen)...
    Daarnaast ga ik morgen ook nog een autobedrijf bellen om te vragen of zij de Suzuki Swift nog hebben staan die wij hebben gezien, want dan kunnen we even een afspraak maken om te kijken en kijken wat we dan bij moeten betalen of dat we hem zo kunnen inruilen (wij hebben namelijk een Volvo 440 en die is meer waard als waar de Suzuki voor te koop staat). We moeten nu namelijk straks wel maandelijks nog even wat gaan besparen... En de Suzuki rijd gewoon veel zuiniger en daarnaast is het ook nog eens zo dat de Suzuki veel goedkoper is in de belasting én verzekering... Dus hoop écht dat hij er nog staat... Er zit een klein deukje in de voorkant, maar voor de rest ziet hij er qua foto's goed uit... Als ik ga kijken neem ik mijn vader én mijn oom mee...

11. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Woehoe hier temp terug omhoog

12. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Spannend tink.
    Hier is ie helemaal gezakt. Vanochtend ongesteld geworden.

13. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Goeiemorgennn damess!!

Mvj, haha ja wil nog niet eventjes met beide benen op de grond staan tot na NOD, maar vind het zelf ook wel spannend hoor :) Pijn in m'n baarmoeder en steken daar.. Ach we zullen zien! Wat leuk dat je het zo naar je zin hebt op je werk en dat je zo gewaardeerd wordt! Jammer van je banden.. Ben benieuwd of je Suzuki er nog staat, succes vandaag!

Tinkerbell, jeeejj je temp omhoog!

Hoe gaat het met de rest van de dames? :D

Hier af en toe krampen in en rondom m'n baarmoeder.. Soms aanhoudend en dan is het ineens weer weg.. Misschien weer iets nieuws als symptoom voor aankomende ongi, maar ja dat zullen we over een paar dagen zien.. Nu 9 dpo, dus nog even wachten wat m'n temp doet de komende dagen. Nog 4 of 5 nachtjes slapen tot NOD!

14. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ohhh bah Lappie, balen :(

15. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Lappie balen meid

Evelien ik duim voor je dat de steekjes iets te betekenen heeft en dat je op NOD een knal positest mag hebben. Wanneer ga je testen?

Mvj wat fijn dat je jou werk leuk vind en dat je gewaardeerd wordt Balen van je banden

16. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Dankjewel Tinkerbell! :D Ik wil nu echt niet gaan testen voor NOD.. Dus als mijn temp zaterdagochtend nog goed is dan koop ik die dag een testje en dan ga ik zondag een test doen.. Maar ja, eerst mijn temp maar even aanzien. Wel spannend! Wanneer ga jij testen?

17. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Ik mag van de gyn al donderdag testen dan zit ik op 12 dpo en 14 dagen na pregnyl ik wil eigenlijk morgen testen maar denk dat ik ga vol houden tot donderdag en anders tot NOD

18. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    Spannend tinkerbell en evelien! Ik duim voor jullie
    @lappie balen meis :(
    @mvj hopelijk staat hij er nog en kun je m ruilen!! Fijn dat je het zo naar je zin hebt op je werk. Hoe is t met jouw boobies?

Hier ontzettend zenuwachtig voor vanavond.. Aan de ene kant denk ik dat het goed moet zijn omdat m'n borsten echt nog nooit zon pijn hebben gedaan maar aan de andere kant de onzekerheid en af en toe het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Ik schijt m dus echt...

Fijne dag meiden, ik denk aan jullie !

19. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Linn veel succes vanavond in duim dat je een hele mooie echo gaat krijgen

20. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen,

@mvj. Ik hoop dat de auto er nog is en het lukt allemaal. Fijn dat je het zo naar je zin hebt op je werk en complimenten zijn altijd fijn om te krijgen. Super meis.

@lappie. :( wat balen lieverd. Hij is idd ineens gekelderd. Stomme duivels. Knuff

@evelien. Jij houdt het spannendddd.

@tinkerbell. Zie je wel meis. Fijn voor je.

Hier een mega tempdip. Zou het net als bij mijn zwangerschap zo zijn? Toen had ik ook op deze dag een mega dip. Nou we gaan het zien over een dag of 9. Hihi. Ik schrok gewoon van m'n thermometer :D

Nu ff hond uit laten. Die moest net spugen. Zo zielig vind ik dat.

Fijne dag. Het zonnetje schijnt iig.

Deel Deze Pagina