Tinkerbell, oooh spannend meid donderdag al testen! Ik ga echt wachten met testen tot NOD. Als het langer duurt dan verwacht, dan verslijt ik zoveel testen en dat wil ik niet.. Ik duim nu al voor je meid! Linn, dankjewel meissie! Hoop dat je echo een heeele mooie baby laat zien Sterkte met wachten! Jennifer, spannendd! Zou zo leuk zijn als het weer een zwangerschap betekent. Nog ruim een week voor je NOD, dat wachten is altijd zo vervelend he.. Ahhww arm beestje Ik heb zelf ook een hond en dat spugen is inderdaad zielig.. Lekker lopen met hem (of haar?), dat zal vast goed doen.
Awel hier valt het wachten deze keer heel goed mee heb echt wel meer geduld als anders weet nog niet wanneer ik precies ga testen zal ik pas zien wanneer mijn geduld dan toch op raakt
@linn. Spannend meis. Wel je foto showen he. . Ben super benieuwd naar je echo. Balen dat je nog de hele dag moet wachten. Hopelijk heb je veel afleiding. @tinkerbell. Fijn dat je nu meer rust hebt. Ben benieuwd hoe lang die rust blijft. Hihi. @evelien. Echt knap dat je wacht tot nod. Maar hoe zit dat met die pillen die je wilt nemen om e ongi uit te stellen ivm je bruiloft? Die moest je toch een paar dagen ervoor innemen? Ja zielig he als hondje spuugt. Ze kijkt me ook altijd zo aan alsof ik boos zou worden ofzo. De schat. Gelukkig springt ze wel altijd uit het bed en doet ze het netjes op het laminaat.
Ahhh gossie toch.. Gelukkig op het laminaat, knap van haar hoor! Ik dacht dat ik rond de bruiloft ongi zou zijn, maar nu heb ik mijn eisprong veel vroeger gehad dan normaal dus is mijn NOD ook eerder! Dus als ik nu ongi zou worden dan is het net gestopt voor de bruiloft Hoef die pillen dus niet te slikken Dus sowieso op de bruiloft geen bloed en/of krampen meer, dat is wel fijn. Nu wel krampen steeds links onder in mijn buik, echt waar m'n baarmoeder zit. Niet leuk! Ervaring hiermee?
hoi meiden hier ben ik ook weer... helemaal klaar voor deze ronde @lappie, jij ook ongi geworden?? niet eerlijk meis, jouw kaartje zag er zooo goed uit?! veel succes deze ronde (je pendel was april niet, dan is het hopelijk eind april dat je positief test!!!) @all hopelijk hebben jullie allemaal een leuk paasweekend gehad!! Ik ben nog steeds doodop van al het feesten, vandaag ga ik niet veel doen denk ik... veel tv kijken en hopelijk wil Menno vandaag ook niets actief doen
ik begin toch stilaan te twijfelen of het toch raak zou zijn mijn buik is heel gevoelig eigenlijk pijnlijk en kan ook niet meer op mijn buik slapen dat had ik ook bij mijn vmk's dus wie weet is er toch wel iets aan het groeien
Mvm, fijn dat je er weer klaar voor bent meid! Binnenkort weer beginnen met ovutestjes denk ik? Tinkerbell, spannend! Maar probeer nog even vol te houden tot donderdag meissie, de kans op een negatieve test is nu nog best groot toch? En dan ben je (als je zwanger bent) misschien teleurgesteld voor niets! Ik heb ook zo'n buikpijn steeds, geen idee of dat door al het eten komt van het paasweekend, of iets anders.. Hoop het laatste natuurlijk. Voel jij ook van die steken onderin je buik? Ik heb het vooral linksonder..
hier ook alleen maar linksonder maar ga nu nog niet testen hoor hou nog vol heb trouwens nog geen testen in huis
Altijd veilig om nog geen testen in huis te hebben haha Hmm spannend hoor! Hou vol meis! Als jij straks positief test wordt het voor mij ook heel spannend...
idd heel goed dat ik ze niet in huis heb hoor anders denk ik toch dat ik vroeger had getest hahaha ach mss donderdag zal wel zien eerst zien wat temp doet
Hee meiden vanmorgen de echo gehad, echt gaaf ik ben 3 dagen vooruit gezet en we hebben het hartje zien kloppen als een soort knipperlichtje. Zo gelukkig
Margha wat fijn Linn succes! Lappie balen meid Tinkerbell Spannend!! ze lijken idd op elkaar Evelien Spannend Jennifer een kruis jeuj! Ik duim voor jullie dames! Hier tja temp wel omhoog maar ik twijfel echt of ik een ei heb gehad... hoop van wel natuurlijk maar goed kan alleen afwachten en kijken wat mijn temp gaat doen...
Dank jullie. Tinkerbel. Spannend hoor duim voor je. Linn. Jij ook succes vanmiddag. Lappie. Balen meid. Jennifer. Yeah een kruis.