SUPER blij voor je Grace. Een prachtige echo meid en een kloppend hartje, snap heel goed dat je heb geruild. Smak
Wauw mooie echo lieverd. Zo zie je maar hoe raar het kan lopen. Jij veel bloedverlies en alles is goed. Ik had nergens last van en het zat niet goed. Ben zoooo blij voor jou. Probeer nu te genieten. Gelukkig volgende week weer een echo. Knufff
Je kaartje ziet er goed uit. Ff geeft een stippellijn als ie nie 100% zeker is van je ei. Maar jij weet het wel zeker dus da maakt het niet uit. Nu afwachten. Hoop dat het raak is meis.
Grace, wat mooi meis, je echo's! Gelukkig dat je altijd terecht kan als je je zorgen maakt. Misschien stom wat ik nu ga zeggen hoor, maar die "luister apparaatjes" waarmee je naar het hartje kunt luisteren, vanaf hoeveel weken kun je die gebruiken? Wellicht een optie om je wat meer rust te geven dat je wanneer het jou uitkomt naar het hartje kunt luisteren? Zeg al, misschien stom hoor, geen idee vanaf hoeveel weken dat is..
@ Mientje Sop: hahahaha dankje... Er kan nog vanalles gebeuren hoor! Ben pas 9 DPO... Ik gebruik een thermometer van NUBI die is met 10 seconden klaar. Maar gewoon met 1 cijfer achter de komma hoor... Nee, ik temp maar 1x! Die doplers (zo heten ze ) zijn voor haar nu nog veel te vroeg, ze gaat nu met dat ding het hartje nog niet vinden ben ik bang... @ Grace: jaaaaaaa, gelukkig maar meid! Misschien toch gewoon gesprongen adertjes... Ik zou net zo gejankt hebben denk ik hoor. Wat een opluchting! Mooie echo meid! Fijn dat je VK zo met je meedenkt en dat je dus altijd mag bellen. @ Evelien: jij bent ook lief meid! @ Guusje: je kunt in je handtekening een link zetten, die je kunt vinden via het kopje share bij FF. Ow, ik zie het al... je zit op de telefoon... Daar kun je idd geen link via plaatsen, maar via de computer staat het er wel... Maar wat ik kan zien is in iedergeval dat Je niet met zekerheid een eisprong hebt gehad... Wat je de volgende ronde zou kunnen doen, is ook je afscheiding bijhouden enzo en eventueel een ovulatietest gebruiken. Dat maakt het voor FF alweer een stuk makkelijker. Hier heel even geslapen. En dan bedoel ik ook heel even. Ik schrok ergens van wakker... Nu zo nog maar weer even proberen... Hier nog een leuke foto van onze oude kater... Hij gaat steeds bij me liggen... (op mijn buik)
Ik weet eigenlijk wel zeker dat ik een ei heb gehad, heb echo's gehad en pregnyl gespoten. Lijkt me sterk dan dat ik geen ei heb gehad toch? Nou moet ik ook wel vertellen dat ik hartstikke verkouden ben al de hele week, kan dat er mee te maken hebben?
Ze zeggen na 12 weken want de kindjes schijnen het niet zo fijn te vinden. En dan ook maar 1 x PW max 5 minuten wordt er aangeraden.
Weet je ook wanneer je je echo hebt gehad? Dan zou je eventueel een beetje kunnen spelen met je kaartje door er een positieve ovulatietest op te zetten en dan kijken wat hij doet.
@grace, las met tranen in mijn ogen je stukje over onder de douche. vreselijk.. maar gelukkig zag ik later een prachtige echo. meis, je kan niet voorstellen hoe blij ik voor je ben. @mvj, hmmm wij hebben ook 2 katten, lijkt mij dat je dan idd wel je huis weer moet in sprayen. wij hebben eigenlijk ook altijd de pipetjes van frontlyne. mijn stiefmoeder heeft voor de katten volgens mij spul van de dierenarts omdat haar katten toen imuum waren voor frontlyne @mientje, dopplers idd vanaf week 12 zie trouwens wel hele mooie kaartjes voorbij komen, hihi... ben benieuwd wie ons allemaal gaan vergezellen.. hier vanmorgen naar het ziekenhuis geweest. de meter die de goede waardes aangeeft, geeft helaas ook de hoogste waardes aan. moet nu nog een weekje controleren en dan hoor ik volgende week of ik het nog even aan moet kijken of dat ik al insuline moet spuiten
@ Anjamones: Balen zeg dat de goede meter de hoogste waardes aangeeft... Nu maar hopen dat je het nog even aan mag kijken... Dan word het in april nog maar een keer sprayen... heb nu niet het geld om ook dat spul nog te halen... Eerst de kat maar eens doen weer...
Juist ja, dat woord zocht ik "dopler" V.a. 12 weken dus, weet ik dat ook weer Het was goed bedoeld.. haha guusje, moet je niet +/- een week na je eisprong bloed laten prikken op progesteron dan? Echo's zeggen op zich nog niet zoveel over een goede eisprong, alleen dat er een eitje groeit.. Uit je bloed kunnen ze a.d.h.v. je progesteronwaarde aflezen of je idd een goede eisprong hebt gehad..
Ik heb vorige week woensdag de laatste echo gehad en die avond heb ik de pregnyl gezet! Vanaf dan kan ik geen ovutest meer doen omdat hij dan altijd positief is...
Grace, je kunt je niet voorstellen hoe blij ik voor je ben......nu gewoon genieten meis, in ieder geval proberen. Die kleine in je buik maakt je heeeeeeeeeeel duidelijk dat die graag bij jullie wil zijn!!!!! Anja, wat vervelend meis, maar ja wat moet at moet natuurlijk. Guusje, vind het ook een beetje raar dat ze je bloed niet checken. Een echo zegt ook maar zo veel natuurlijk. Maar voor nu gaan we gewoon van het positieve uit dat je een pracht eisprong hebt gehad.
Dank je Esther, ik was er vrij zeker van maar weet t nu ff niet door jullie verhalen! Maar als ik geen ei heb gehad word ik ook niet ongi toch? Heb wel een hoop krampen onderin en volgens mij heb ik ei gevoeld vrijdag. Maar kan het niet ontregeld zijn omdat ik strontverkouden ben? En bloed prikken kan niet omdat ik pregnyl spuit...
Grace wauw mooie echo meid! Hier vandaag een schoonmaaktik alles van boven naar beneden gestoft , gezogen, gedweild , bedden verschoond wasjes gedraaid, eten al klaar staan nu wachten op men mannetje, dies tegen 7 uur thuis... merk wel dat ik teveel gedaan heb vandaag heb nu een beetje last van men rechterheup dus nu ff relaxmodus .. morgen naar de vk , controle, enz , missch ook wel een echo? ben benieuwd en maandag de 20 weken echo!
Als je geen eisprong hebt wordt je wel gewoon ongesteld hoor. Alleen is zwanger worden dan niet mogelijk. En wat de meiden idd zeggen. Raar dat je na je echo geen bloed moet prikken. Daaraan kunnen ze zien of je ei is gesprongen en de pregnyl heeft daar volgens mij niks mee te maken. Die zorgt dat je positief test op lh en hcg namelijk. Misschien moet je het ff aan je gyn vragen. En verkouden zijn kan zeker invloed hebben op je temp. Hopelijk zet fertilityfriend een duidelijk kruis in je kaartje een dezer dagen.
Grace, wat mooi dat kleintje gegroeid is en je een mooi kloppend hartje hebt gezien. Ik hoop dat het bloedverlies gauw minder wordt zodat jij je minder zorgen hoeft te maken. Ik blijf in ieder geval heel hard voor je duimen dat het goed mag gaan. Voor nu even een knuff!
@mvj. Wat balen van de vlooien zeg. Zou idd je kat en het huis doen. Jammer dat je momenteel niet genoeg geld hebt voor de spray in huis. De pipetjes van frontline zijn wel heel goed. Ik geef ze missy ook en ze heeft nog nooit 1 vlo of teek gehad. Gelukkig. Succes ermee @anja. Balen dat de juiste hoge waardes geeft. Hopelijk hoef je nu nog niet te gaan spuiten.
Dank jullie wel lieverds. Jullie zijn zo geweldig. Ga nu even bij komen van alles en be misschien vanavond nog even online en anders morgen weer. SMAKKK