Haha. Tinkerbell ik begrijp je heel goed meis. Maar je zit op 8 dpo toch? Das echt te vroeg om te testen. Vanaf 9 of 10 dpo zou ik een testje doen meis. Ik duim iig heel hard.
Idd jennifer banner staat weer verkeerd ja denk dat ik vandaag al ga testen hou het toch niet meer moet alleen nog testen gaan halen dadelijk
Goeiemorgen meiden, Hierbij de foto bijgevoegd maar verwacht niet teveel want je ziet bijna niks hahaha. De verloskundige zei: oh dit heb ik niet heel best gedaan. Maar jullie hebben het goeie beeld met het kloppend hart op je netvlies toch? Oftewel ze heeft geen foto gemaakt toen hij goed was ingezoomd, dat was zo mooi om te zien!!! Maar goed nu 3 weken wachten & dan zien we hopelijk dat het flink is gegroeid! Tinkerbell spannend!!!! Ben benieuwd.. Ga je vanmiddag testen? De rest ook nog goeie temps zie ik! Spannend. Esther ben benieuwd hoe ze reageert hahahaha. Fijne dag meiden!
Mooie foto Linn! En het gaat er inderdaad om dat je het hartje hebt gehoord en zelf wel het mooie beeld hebt gezien. Blij voor je
@tinkerbell. Ik ga oo door me duimen voor je. Hou ons niet te lang in spanning he @linn. Fijn he dat het hartje klopt en alles goed is. De foto heeft ze idd nie op het juiste moment gemaakt. Ziet idd niet veel maar ach wat ze al zei. Het staat op jouw netvlies en dat is het belangrijkste toch.
Weer een hoop spanning hier. De duimen draaien voor jullie dames. Linn en Marga, mooie echo's. Esther, leuk je haar.
Grace, jij hebt je echo morgen joepieee! Tinkerbell, aaahhh neeee Zag wel dat je lf de vorige keer 15 dagen was? Dus dan test je nu dus al 5 dagen voor NOD?
Tinkerbell, foto!! Wat mij ook is aangeraden de vorige keer (toen was er ook een streepje te zien) is om een paar druppels water op de test te doen en kijken of je dan nog steeds een streepje ziet of dat ie dan weg gaat.. Heel belangrijk als je een streepje ziet na de afleestijd heb ik gehoord Spanneennddd!!
Jeetje vind het heel moeilijk om te zien! Kan er niets uithalen, maar ik zit ook op mijn werk naar een groot beeldscherm te kijken waar het licht op valt, dus ik zou het mis kunnen hebben! Misschien iemand anders?
@Tinkerbell Ik zie ook een heel licht streepje hoor Voorzichtig gefeliciteerd!!! Hoop dat ik trouwens hier mag meekletsen