Zie je Tinkerbell, Rabia ziet wat! Rabia, natuurlijk mag je meekletsen hier! Hoe meer zielen, hoe meer vreugt en hopelijk ook zwangerschappen
rabia je mag zeker meekletsen hier maar om me te feliciteren is het nog veel te vroeg dat mag je pas doen op mijn NOD als ik dan nog een tweede streepje heb
@evelien Dankjewel!! en idd hopen op Positieve testen hier hihi... @tinkerbell daarom ook voorzichtig maar zie t wel hoor zit op mn laptop maar is wel te zien!!! wanneer is je NOD dan? Ik moet nog wachten op mn ei....gister getest en was een heeeel licht tuurstreepje ik ga denk ik vrijdag weer n testje doen...als t goed is heb ik volgende week woensdag mn ei en denk van t wkend alweer krampen en meer slijm :S sorry...hihi maar ik voel t wel heel goed! De eerste keer met temp. zag je duidelijk mn ei alleen de vorige ronde kon ik qua temp. er niks uit wijs maken en wist ook niet zeker wanneer dit nou geweest kon zijn, dus vandaar dat ik weer aan de ovutesten begin!!! En gewoon vanaf vrijdag maar om de dag gaan klussen hihi...
Tinkerbell, ik zie helaas niks, aar wie weet. Mijn ogen zijn echt vpberoerd op het moment. Rabia, welkom. Evelien, bij jou ziet het er ook spannend uit.
ok dat duurt nog wel ff maar als je nu al voor je NOD een lichte test hebt hoop ik dat je op je NOD een knaltest zult hebben!!! hoeveelste ronde is t voor jullie dan?!
@evelien Jij hebt binnenkort ook al je NOD heb je al getest? Of doe je pas na je NOD? @linn mooie echo foto maar belangrijkste is dat je t zelf gezien en gehoord hebt!!!
Dankjewel Grace, helaas kan het alsnog alle kanten op.. Als mijn temp morgen nog mooi hoog is, heb ik echt goede hoop.. Tinkerbell, ik denk dat je echt te vroeg getest hebt dan meid.. Misschien zaterdag nog een keer testen?
bij al mijn 4 zwangerschappen waarvan 3 VMK heb ik geen zwangerschapssymptomen gehad en nu heb ik er ook geen
Rabia, ik wacht eerst mijn temp af morgen en overmorgen en als die nog mooi hoog is dan ga ik zaterdag of zondag testen Wil niet te vroeg testen ivm teleurstellingen.. Wie weet duurt het nog heel lang en dan verslijt ik alleen maar heel veel testen en dat wil ik liever niet
@tinkerbell oh meis wat erg!!! zo vaak al ik hoop voor je op een plakbeeb ik heb wat ik tot zover weet 1x een vmk gehad op jonge leeftijd..bij t afvegen zag ik iets op mn wcpapier en ik vond t vreemd en dacht toen huh en toen ik voelde leek t wel huid :S ik dacht zal wel maar stiekem heb ik dit altijd in mn achterhoofd gehad en juist nu ik er mee bezig ben kwam ik erachter door n filmpje dat t dus daadwerkelijk een vmk was geweest... @evelien hopen idd dat je temp hoog blijft!!! jah en snap wel hoor van t testen kost ook een hoop geld en ik heb er al genoeg verspilt omdat ik dacht dat ik zwanger was...ik heb PMS dus alles lijkt op zwangerschapssymptomen!!! nu wil ik ze niet meer halen en heb gelukkig ook niks meer thuis...wil t nu pas echt doen als ik een paar dagen tot n week ofzo overtijd ben!!! hou alleen mn temp bij en ovutest om mn ei op te sporen
@tinkerbell. Ik zie helaas niks. Hopelijk over een paar dagen een mooie knaller. Het is immers nog vroeg. @rabia. Welkom meis. @grace. Spannend morgen weer een echo. Komt helemaal goed. Ik voel het. Zo nu ff de kou in om m'n lieve harige kind uit te laten. Tot later.
Ahhww schattiggg: "Lieve harige kind" Gek hoeveel je van zo'n beessie (jij had ook een grote toch? wat voor ras?) kan houden he! Onvoorwaardelijke liefde
@evelien. Ja ze is echt m'n allesje. Hou van ar alsof ze m'n kind is. Is en middelmaatje. Engelse stafford met het karakter van een golden. Hihi