Pff ben echt aan het twijfelen om sewes een test te doen zou zelf willen wachten tot vrijdag maar this moeilijk
Mijn temp zakt altijd tot 36.65 of 36.70 als ik ongi ga worden.. dus tussen nu en zaterdag word ik ongi.. Jouw temp is nog mooi hoog vandaar mijn hoop! Ik zou echt morgen testen meis..
Nou, en ik hou hoop vast voor jullie allebei!!! ZO!!! Ik duim me compleet simpel hoor!!! Grace, hoe gaat het vandaag moppie? En One, al een beetje binnen kunnen houden? Voor de rest reageer ik straks even, moet er zowaar aan denken dat ik echt iets aan mijn haar moet doen 's morgens voor ik weg ren whahahahaha dus dat zal ik zo nog maar eens gaan doen. Mijn moeder was de eerste 5 minuten totaal in shock (en ik maar lachen), maar toen vond ze het helemaal geweldig. Ze vond het zelfs wel helemaal kloppen bij mij. Mijn vriend had gisteravond bij het klussen het gevo0el dat hij vreemd ging whahahahahahahahahaha!!!!!!!! Kan ik me voorstellen. Ach ja, dit is dan compleet legaal vreemdgaan of zoiets hahahahahha. Maar zal wel blij zijn als eitje er is hoor, want begin een beetje brak te worden daaronder hahaha wat een gesprek in de ochtend. Nou ik kom straks verder reageren. dikke smak!!
Aahhw zo lief Esther Duimen hoeft voor mij niet meer gekkie. Ik ken m'n cyclus nu goed genoeg om te weten dat ik tussen nu en zondag ongi ga worden.. Op naar de volgende ronde dus Hahaha kan me ook voorstellen dat je vriend dat gevoel had! Leuke reactie van hem En je moeder helemaal in shock! Hahaha. Neeee daaronder mag je niet brak worden hoor, straks als je eitje in aantocht is dan moet je weer vol aan de bak!
Kan soms ook lief zijn whahahahaha Ik snap dat je je cycl;us kent (heb ik ook), maar een beetje extra positiviteit is nooit verkeerd. En eitje moet nu ongeveer gaan springen, zit nu op cd 15 en voelt ook echt alsof die gaat springen. Dus aan het klussen heeft het deze maand echt niet gelegen want ik kan straks nog niet meer rechtop zitten whahahahahahaha.
Zeker niet verkeerd Esther! Ben er ook blij om dat jij en de rest ook allemaal zo positief zijn! We slepen er wel doorheen Hahahaha helemaal beurs ben je straks joh helemaal mishandeld daar beneden hahaha
@evelien. Balen zeg. Jij kent je lichaam het beste. Toch blijf ook ik nog duimen @tinkerbell. Je temp is nog ruim boven de coverlijn dus ook voor jou duim ik nog @esther. Whahaha. Legaal vreemdgaan. Nou das ook wel een x spannend. En beurs daar beneden. Heel herkenbaar. Nu hopen dat het raak is. Duim dat je ei snel komt want anders loop je zo lastig. Hier is m'n temp na m'n ei zo laag????? Normaal is ie rond 36.90 en nu steeds ronds 36.75. Zoooo vaag.
Jennifer, dankjewel lieffie. Wat gek dat je temp zo laag is! Misschien stijgt ie nu wat later? Heel gek als je altijd rond de 36.9 zit.. Weet iemand anders hoe dat komt?
Ja heel gek toch? Ben benieuwd of iemand een idee heeft. Zou het misschien door de mk komen? Dat m'n lijf nog van slag is.
Zou wel gek zijn, want je cyclus net na je MK was heel mooi.. Dus je zou juist zeggen dat je er dan meer last van zou moeten hebben dan nu toch?
@tinkerbell ik blijf voor je duimen meis je temp is idd nog hoog!!! @evelien ook voor jou blijf ik duimen is ook nog hoog toch?! Maar ja jij kent je cyclus en je lichaam t beste dus jah...maar toch hoop ik voor je dat t raak is meis @esther helemaal beurs daar beneden Hihi maar ken t gevoel wel hoor haha...tja als je eitje komt moet je weer volop aan de bak!!! Hopen op n mooi resultaat!!! @jennifer dat is vreemd als ie meestal na je ei ineens zo omhoog gaat en nu niet, maar mss is je lichaam idd nog van slag of heb je mss een wat latere eitje?! Hoop voor je dat je temp gauw gaat stijgen!!!
Zeker wel! Elke ronde voel ik wel weer iets nieuws en dan denk je "zou het?" en als het dan niet zo is dan kun je dat ook weer optellen bij alle andere rare symptomen die je hebt elke cyclus.. Vervelend! Maar helaas wel de realiteit :x
@evelien. Helemaal mee eens. Helaas :x @rabia. Ik weet zeker dat m'n eisprong is geweest dus dat is het niet. We wachten maar af wat de temp gaat doen. Zit niks anders op. Jij bijna weer in je klusstand. Hihi. Heb trouwens al 2 dagen steken/trekkend gevoel rechts onder in m'n buik. Heb ik normaal ook nooit. Pppfffff. E wat is het toch weer koud brrrrrr. Zooooooo klaar mee. Ging net zelfs nog sneeuwen. Wel nat gelukkig maar toch. Ik wil zonnnnnnn
Jennifer ja temp kan soms verschillen zie mijn kaartjes in album, ook al tijd anders dus niks over te zeggen.... Evelien en tinkerbel, nog steeds hoog ladies! Esther jaa gister avond heb ik weer kunnen eten en drinken heb zitten bunkeren haha had zo honger! xxx
@one. Wat fijn dat je nog hebt kunnen bunkeren. Wat een ellende als je zo beroerd bent. Hoop dat je nu echt minder last gaat hebben.