Ja dit was echt de ergste dag ooit gister kwa misselijkheid en overgeven pfff voelde me zo ellendig... vandaag nog niet misselijk geweest, thank god
Jennifer, oh jee.. Dan heb je weer een symptoom erbij.. Bij mij betekent het niks, want ik heb het ook al een week dat gevoel (afwisselend links en rechts).. Hoop voor jou dat het iets heeeel positiefs betekent! Ja pfff ik ben ook echt klaar met dit weer! We trouwen volgende week zaterdag dus hoop dat het tegen die tijd wel wat warmer is hoor! One, hahaha kan me voorstellen dat je honger hebt als je eerst alles uitspuugt Hoop dat je toch gewoon van je zwangerschap kunt genieten meid!
Dankje meid, dat doe ik ook tussen de misselijkheid door hihi meestal is t ook alleen smorgens dat vind ik helemaal niet zo erg! maar de hele dag tot savonds aan toe, nee liever niet!
Pfff had net weer zo'n GRRRRR momentje.. VL vroeg net aan een collega die zwanger was hoe lang ze erover had gedaan om zwanger te raken.. Ze is eerst met de pil gestopt maar was toen nog niet aan een kindje toe. Toen ze dat wel was, was het in 1 maand raak. Ze zei: "Ik geef je wel een tip voor je vriendin: als ze er veel mee bezig is, dan lukt het niet, dus ze moet er niet aan denken." Jaaaaja :x Vind dat zooo blaaaaa! Hoe kan je er nou niet mee bezig zijn?? Je wilt toch graag een kindje?? En hoezo zouden je hersenen bepalen of je zwanger raakt of niet? Grrr kan daar echt boos om worden! :x
@one. Goed zo lekker genieten ondanks de misselijkheid. @evelien. Wat een bla bla bla. Ik geloof dat ook niet echt hoor. Wat een suffe muts zeg. En echt een geweldige tip. Vooral als je zelf meteen zwanger bent. De eerste maand ben je er ook idd nog niet zo op gefocust. Pppffff. Maar onze tijd komt ook nog lieffie. En hopelijk snel. Trek je niks aan van dit soort domme adviezen.
Klopt! Zij heeft makkelijk praten. Toen ze er "ff aan toe was" raakte ze zwanger... Onze tijd komt zeker nog wel! Vind het alleen een k*t-opmerking, helemaal omdat ik weet dat er genoeg meiden zijn waarbij het allemaal niet zo gauw wil lukken..
Tinkerbell, je kaartje ziet er hoopvol uit hoor, duim voor je! Esther...whaha legaal vreemdgaan Enne het is niet de bedoeling dat je helemaal beurs bent he! Hopelijk levert het wat moois op! Evelien, bah wat een vervelende opmerking, die heb ik hier ook al een aantal keer gehad. Als of je dat kan uitschakelen ofzo! En tja het valt me wel op dat dat vaak de mensen zijn die binnen 3 mnd zelf zwanger waren. Laat je er niet gek doormaken hoor meid! Vind jou kaartje trouwens nog steeds mooi, maar goed jij kent je lichaam en cyclus het beste! Stiekem duim ik wel voor je! Jennifer, vreemd dat hij nu wat lager is! Slaap je misschien met minder dekens? Raam open? Of temp je deze cyclus vroeger? One, wat heerlijk dat de misselijkheid even weg is, echt geen pretje lijkt me. Idd als je je goed voelt, lekker eten waar je zin in hebt! Mijn temp is vanmorgen weer doorgestegen, hoop dat mn temp zo hoog blijft de aankomende week, we wachten weer af.
Julia, inderdaad zeg pff! Zo'n opmerking kan me wel even raken, maar kan het gelukkig ook weer snel negeren.. Nu is mijn kaartje inderdaad nog niet heel gek, maar mijn vorige cyclus eindigde ook met 2x 36.69, en vandaag heb ik precies diezelfde temp. Dus dan zal m'n temp morgen nog wel verder dalen of nog even rond die temp blijven hangen en later verder dalen. Achh ik ben alweer klaar voor de volgende ronde Maar bedankt voor het duimen meissie!
@julia. Eigenlijk is alles hetzelfde qua slaapplek enzo. Het enige is dat ik idd deze cyclus rond 6 uur temp ipv 7.30. Komt omdat ik steeds rond deze tijd wakker word van de wekker van m'n vriend en dan moet plassen. Dus vandaar dat ik dan meteen temp. Dat is een goeie van je. Dat zou het kunnen verklaren. Tnx voor het meedenken. Jouw temp stijgt mooi door. Spannend he. Ik haat het wachten. Nog 5 dagen dan gooi ik e een test tegenaan. 10 dpo had ik vorige x een positieve test. En jij? Wanneer ga jij testen? Of wacht jij af.
Evelien wat een k*topmerking weer zeg. Bahbahbah.... Voor de rest zie ik mooie temperaturen, beurse lijven van het klussen, wachtbankjes en eitjes in aantocht...kom op dames!!! Ik duim me suf voor jullie, ik wil, moet en zal roze zien!!! Hier gaat het vandaag weer wat beter dan gisteren. Wel overgegeven, maar het misselijke gevoel blijt niet zo hangen. Ben wel overgestapt op vloeibaar voedsel (vla) dat kan mijn lichaam toch wat beter hebben dan prakjes en broodjes. De schade haal ik later wel weer in. EN.....ik heb mijn termijnecho gehad. Ben bijna een week vooruitgezet naar 15 oktober dus ik kan gewoon mijn 12 weken (en 2 dagen) dansje doen. De kleine was lekker aan het bewegen en voor zover ze nu kunnen zien zit alles erop en eraan. En mocht het een meisje worden heeft ze nu al manieren, want de beentjes zaten keurig over elkaar Zal zo even de foto'splaatsen. Oh wat doet zo'n echo weer een hoop goed zeg!
Spannend Jennifer, over 5 dagen testen! Hoop het zo voor je! Waaauuwww Grace, zoooo mooi om te zien die echo!! En je bent vooruit gezet, jeetje alweer 12 weken! Super meissie, geniet ervan!
Jennifer, graag gedaan hoor! Waarschijnlijk is dat dus de reden! Ik wacht denk ik tot vlg week vrijdag, ben dan 15dpo en moet dan ip ongi worden. Ik heb nog nooit een posi test gehad, dus weet ook niet of ik al snel hcg aan zal maken. Hoop dat ik het volhoud om zolang te wachten, ben die witte testen zo spuugzat! Volgende week weer nachtdiensten, dus dan zal er wrs weer niks van mn kaartje kloppen..pfff wachten duurd lang. Ben benieuwd hoe jou testje is, duim voor je meid! Grace, gefeliciteerd...Yeeej 12wkn! Weet iedereen het al, of ga je nu vertellen in je omgeving dat je zwanger bent ?
Mijn familie, vrienden en werk wisten het al. Ook vanwege de misselijkheid, maar ik heb vandaag deze foto's ook op fb gezet. Dus nu weet de rest het ook...
@grace. Wauwww 12 weken. Wat gaat de tijd snel zeg. Super mooie echo. Blij voor je. @evelien. Ja 5 dagen is nog zooo lang. Hihi. Mevrouwtje ongeduld heeft vanmiddag voor de gein (teveel tijd) een testje gedaan. En echt bizar. Er staat een licht streepje wat helemaal niet kan. Dus zal wel een indroogstreepje zijn. Heb nl nog nooit gehoord dat iemand op 5 dpo positief test. @julia. Witte testen zijn nooit leuk. Ben benieuwd of je het vol gaat houden. Hihi. Balen dat je kaartje niet meer echt klopt als je nachtdienst hebt. Temp j dan wel als je overdag uitgeslapen hebt? Het gaa er toch om dat je iig 3 uur geslapen hebt om een basale temp te hebben. Dan heb je tenminste nog een beetje een indicatie. Zo ff koken nu. Weet soms gewoon niet meer wat ik moet eten. (Hou niet van Hollandse pot)
Jennifer, huuhhh serieus?? Welke test heb je gebruikt? Foto! Haha ongeduldje! Hihi. Hier hou ik ook niet van hollandse pot, maar soms vind ik aardappelpuree (zelfgemaakte) toch best lekker. Ga met een Turk trouwen dus eet sowieso bijna nooit hollands hahaha
Super grace wat een mooie foto's !!! Echt prachtig! Hoop dat ik ze zo ook mag zien over een aantal weekjes. Hoe voel je je verder? Wanneer kwam bij jou de misselijkheid? @jen ik dacht dat ik m'n ei had gehad nadat m'n temp steeg & daarna was hij weer ineens laag. Snapte er helemaal niks van maar ik bleek toen een laat ei te hebben! Ik zeg ook maar wat hoor maar wie weet komt t nog!!! @evelien pffff wat een stomme mensen zijn dat he. Stomme kut. Ik snap ook echt niet hoe je er niet mee bezig kunt zijn... Maargoed Hier verder nog steeds mega moe... Wel een paar keer misselijk maar niet overgeven. Anja en mvj hoe gaat het met jullie??