Ja serieus. Zal ff foto plaatsen. Maak me geen illusie hoor maar moest wel lachen. Zelfgemaakte aardappelpuree is idd wel lekker met andijvie. Is het enige Hollandse wat ik eet. Ik heb een Surinaamse vriend dus tja dan eet je idd ook nooit Hollands. En hij vindt het zelfs nog lekkerder dan ik. Kook veel Surinaams. Heerlijk. Eten jullie veel Turkse dingen? Is da moeilijk om te maken?
Jennifer ik zie ook wat!! Over twee dagen nog een keer testen?? Turks is niet moeilijk om te maken, maar er gaat wel heel veel tijd in zitten.. Als je wilt kun je eens kijken op TurkseKok.nl | Yemek Tarifleri | Turkse Recepten met foto uitleg daar staan recepten op met foto's erbij van hoe je het precies moet maken. Maakt het heel makkelijk! Jeetje ben nog steeds overdonderd door je test!
Ja zoooo gek. 5 dpo kan eigenlijk gewoon niet. Over een paar dagen doe ik er gewoon nog een x een. Tegenwoordig lees ik zoveel valse testen. Ga er dus niet vanuit dat hij positief is. @evelien. Ooh leuk. Kan ik inspiratie op doen. Heerlijk. Surinaams is ook niet moeilijk maar wel arbeidsintensief.
Jennifer, ik ben in de Bijlmer geboren en getogen (tot mn 20ste jaar) dus ik weet het! Mijn favo gerecht blijft toch echt Saoto soep Ben benieuwd wat er op je testje staat over een paar dagen! Zou toch niet meer mogen tegenwoordig die valse testen... Duim voor je!
Saoto is ook mijn favoriet. Hihi. Heb het gisteren nog gegeten. Zooooo lekker. Mijn Surinaamse schoonfamilie vindt da ik de lekkerste maak. En dat als bakra. Ben ook erg benieuwd. Laat het zeker weten als ik weer een testje heb gedaan. Lief da je duimt.
grace je kan je fotos missch plaatsen bij t nub theorie topic? dan kunnen ze kijken wat t missch word aan de hand van de nub jennifer waaaa ik zie t ook! wel duidelijk anders al voor 5 dpo! wat spannendddd...!
Zelf denk ik een jongen. Vriendlief denkt een meisje. Al wil vl graag een meisje. Het is niet zo dat hij niet blij zou zijn met een jongen, maar hij heeft al een zoon en zou graag een meisje willen om mee te tutten
Oh en jullie etenservaringen klinken zo lekker Evelien en Jennifer...ik heb zo'n honger... Hopelijk kan ik echt snel weer lekker eten...
Haha. Wat schattig. Die van mij zou een jongen willen. Hij zou niet weten wat ie met een meid zou moeten.en bij mij is het anders om. Ben meer een meisjes mama. Al is een gezond kindje het aller belangrijkste. Ben echt benieuwd wat jullie ukkie is. Willen jullie het wel weten of wachten jullie en laten jullie je verrassen? Zou wel erg leuk zijn een koningskoppel. Hopelijk kan je snel weer genieten van lekker eten. Dan kan je de afgelopen weken inhalen.
Grace, wat een mooie echofoto's! Heb je trouwens helemaal niet meer gebloed?? Het was in het begin nog best spannend allemaal he. Ligt die spanning nu wat achter je?