Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Lappie, het bloeden is echt helemaal gestopt. Was zo eng. Gelukkig ligt dat achter ons...

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Evelien: wat ben je toch ook een schatje. Ik was idd écht gesloopt gisteren hihihihihi.
    Opzich is je temp nog best hoog he? Ik stuur bij deze de duivels weg! Ruzie met een zwangere vrouw willen jullie niet hoor! Wegwezen dus!
    Pfffffff, wat een dooddoener zeg! Het is idd wel duidelijk dat zij niet zo lang bezig is! Dan zou ze dit niet zeggen!
    Het klopt wel dat je vaak hoort dat als mensen er niet meer zo super mee bezig zijn dat ze zo zwanger zijn, maar dat wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt! Tegen mij werd dat ook steeds gezegd, totdat bleek dat het een medisch iets is. Toen was het van: "Ow sorry"...

@ Jennifer: ik hoop het, want ik zou niet weten hoe ik er dan mee om moet gaan. Ik ga hem in iedergeval overal bij betrekken.
    Ik zou niet weten hoe het kan dat je temp nog zo laat is meid...Jaaaaa, het is écht koud geweest vandaag he? Hier gelukkig geen sneeuw gehad. Lef hoor meid om op 10 DPO te gaan testen ;). Ik zou het niet durven hahahaha.
    En wat heb je uiteindelijk gegeten?
    Whahaha, nu al positief getest? Ben nu ook wel enorm benieuwd naar de foto hihihihi.
    *foto bekijkt* Ik zie het streepje ook! Hahahaha je maakt het nu wel heeeeeeuuuuuuuuul spannend hoor! :p

@ Tinkerbell: ik duim net als voor Evelien ook enorm hard voor jou hoor!

@ Esther: whahahahaha, ben wel benieuwd naar je nieuwe kapsel hoor LOL. Had begrepen dat je een new haircut hebt :D.
    Whahahaha geweldig! Idd, wat een onderwerp op de vroege ochtend LOL.

@ Rabia: ik duim ook voor jou hoor :D.

@ One: gelukkig heb je gisteravond weer kunnen eten meid!
    Misschien was het in dit geval wel strom voor de stilte en zul je nu gewoon niet meer misselijk zijn! :p
    Wat houd Nub in?

@ Julia: ik duim heel hard voor jou hoor :D.

@ Grace: wauw! Gewoon een week vooruit gezet! De kleine groeit goed! Super zeg!. Whoehoe!!!
    Wauw, wat een mooie echo's zeg!!! Echt supergaaf!
    Gelukkig ligt het bloeden geheel achter jullie nu :D. Nu kun je écht gaan genieten :D.

@ Linn: gaat goed hier hoor :D. Alleen heel erg snel moe :D. Voor de rest gaat het goed :D.

Hier vanmorgen hardgelopen en daarna naar logopedie geweest. Eenmaal terug heb ik gedouched (had er eerder nog geen tijd voor gehad, want dan was ik te laat geweest bij de logopedist).
    Vanmiddag toen J.oshua op school zat heb ik wat spullen opgehaald bij hele lieve mensen die de spullen altijd voor mensen hier in de buurt ophalen in Enschede van een verzamelpunt. En daar ook heerlijk even wat thee gedronken. Daarna nog even bij iemand het gewonnen horloge opgehaald en ook daar een lekker kopje thee gedronken en voor ik het wist was het al na 17.00 uur en moest ik me zelfs bijna gaan haasten om J.oshua van de NSO op te halen hahahahaha.
    Nu ga ik zometeen lekker slapen.

Heb wel ff flink de balen in. Ik had een mooie Suzuki Swift op het oog, waarvoor ik ook al midden in de onderhandelingen zat met het bedrijf voor de inruil van onze Volvo.
    Nu vroeg ik vandaag of we zaterdag langs kunnen komen voor een proefritje (we zouden dan toch helemaal naar Friesland moeten) blijkt hij nu ineens al verkocht te zijn! Terwijl wij nog midden in de onderhandelingen zaten! Ik ben echt zooo boos en teleurgesteld... Moet ik wéér verder gaan zoeken... Pffffffffff, gedoe...

3. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Grace. Mooie echo meid.

Jennifer. Ik lijk een heel licht streepje te zien. Spannend.

4. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Sorry had n beetje rare dag vandaag en niet zoveel tijd gehad om wat te posten maar jullie hebben wat afgekletst hier haha...heb nog niet alles kunnen sorry daarvoor!! Maar wou toch op n paar dingetjes ff gauw reageren!!

@mvj @jennifer @ evelien dankjewel ;) komt goed Hihi...straks idd weer flink aan de klus!!!

@grace Wauwww wat n mooie foto's en al 12weken...wel minder dat je je nog zo slecht voelt maar hoop dat dat gauw over is, meis!!

@evelien idd rot opmerking zeg!! Ik lees idd verhalen dat als ze er niet zo mee bezig waren juist zwanger werden maar goed sorry hoor ik kan dit niet zo maar uitschakelen hoor!! En neem aan dat t ook niet goed is om alles op te kroppen in jezelf en juist hier met andere dames over je gevoelens etc te praten juist n soort uitlaatklep is!! Zo ervaar ik t wel omdat je toch niet aan iedereen in je omgeving zegt dat je ermee bezig bent dus juist hier zijn er zoveel mensen die t zelfde meemaken en voelen en hiervoor was ik juist alleen maar in m'n hoofd over dingen aan t nadenken en kon er met niemand over praten en juist fijn om met vrouwen hier over van alles te kunnen kletsen!!! En zijn ook genoeg vrouwen zwanger geworden die er wel mee bezig waren toch dus jah...
    Maare ga je met n Turk trouwen las ik snel...Hihi ik ben ook getrouwd met n Turk haha...grappig!!

Ik weet verder niet meer wat ik allemaal heb gelezen haha snel vergeetachtig!!! Maar goed ook ff wat anders aan m'n hoofd :S familie problemen...hoop dat ik nog wel goed kan slapen eigenlijk!! Sorry als ok niet op alles reageer maar gaat hier ook zo snel haha...maar probeer wel alles mee te lezen!! Ik ben nu echt kapot en ga slapen dames en weer gauw met jullie mee te kletsen ;)
    Fijne avond en slaap lekker!!!

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @jennifer ik zie trouwens ook heel licht n streepje en heb wel eens gelezen dat sommigen al vroeg konden lezen dus ik ga heel hard voor je duimen ;) en hopen straks over paar dagen n knaltest!!! En snap dat ongeduldige wel hoor vind die wachtweek ook niks aan en die testdrang en alles wat je wel niet voelt etc. Denk je zou t of toch niet?! Hopen dat we hier straks n mooie Rose maand hebben ahaha....

6. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Evelien vul je temp eens in ben heel benieuwd :D

7. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Oh evelien balen dat je tempt weer inniminie is gezakt ik blijf toch nog duimen hoor

8. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Tsja wel jammer Tinkerbell maar had het wel verwacht.. Jij gaat positief testen dat weet ik zeker! Wanneer ga je weet testen?

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Goedemorgen schatjes!!!!!!

Evelien, sommige mensen he....pppffff....:x:x...negeerstand aanzetten!!
    Ik blaas nog even verder voor je temp hoor!!

Tinkerbell, je temp gaat gewoon weer omhoog!!!! whaaaaa spannend!!!!!!!

Grace whoehoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe, die kleine wil echt wel dus!! Zomaar 1 week vooruit gezet!! YEAH!!!

Jennifer, apart, maar ik zie ook iets. Duim NOOOOOOOOOOOOOOOGGGGGGGGGGGGGGG harder.

mvj, mijn foto's staan in mijn album. Al zijn het niet de leukste foto's, het idee is er hahahahaha. En wat een zonde van die auto. Dat is ons zo ook al vaker gebeurd. Maak dan geen afspraak vind ik, maar ja voor sommige mensen is dat blijkbaar moeilijk. Je vind wel iets moois, maar vervelend is het wel.

Rabia, familieproblemen zijn nooit leuk meis. Ik hoop dat je wel iets hebt kunnen slapen. En als je eens even wilt schreeuwen ofzo, dan zijn we er voor je hoor!!

Voor de rest ben ik het even kwijt, maar duim ik voor alles en iedereen super hard!!!

Hier ei duidelijk geweest aan temp te zien. Nu temp ik nog 2 of 3 dagen door voor kruis en dan laat ik hem weer liggen. Denk ik whahahaha, het is echt een gewoonte.....
    Gister hier begonnen met thuis te sporten met "30 days shred". Kun je gewoon van Youtube afhalen, dus lekker gratis. Maar potdikkie zeg das toch even aanpoten hoor hahahaha. Maar dan moet ik er wel bijzeggen dat ze echt naar je lichaam kijken want er zit een fijne warming up en cooling down bij. Heb praktisch geen spierpijn terwijl ik daar juist ongelooflijk gevoelig voor ben. Dus straks weer, maand volhouden nu, elke dag.......

Tot strakkies lieffies!!

10. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @eshter Dankjewel meis!!! Heb gelukkig wel kunnen slapen maar toen ik wakker werd moest ik gelijk aan denken :S en heb er zelf over gedroomd!! Wat zouden jullie doen??? Ik heb dus nu een tijdje geen contact met m'n vader omdat hij contact met m'n zus heeft verbroken!! Terwijl hij juist nu achter m'n zus moet staan!!! Haar dochter is door n eigen neef misbruikt alleen geen bewijs alleen nu gaan er veel mensen t in de doofpot stoppen en willen er niks van weten!! Maar goed waar t om gaat is vind ik dat n vader altijd achter zijn kinderen en kleinkinderen hoort te staan!!! En dat heeft ie niet gedaan en dat maakt mij boos!! Nu kreeg ik gister ineens via n andere nichtje bericht dat ik beter wel contact moet zoeken of in ieder geval n brief schrijven waarin ik al mijn frustraties in zet en m'n jongere zusje ook!! Maar weet niet of ik dit wel wil doen...kijk ik wil gewoon niet als mij zoiets zou overkomen dat ik toch niks aan m heb snap je en mijn kinderen ook niet!!! En ik vind t belangrijker dat hij eerst met m'n oudere zus praat want zij heeft t meeste meegemaakt de afgelopen tijd!!! Ik weet ook niet of jullie in paranormale dingen geloven maar m'n zus is daar naartoe geweest met n foto van haar dochter ze kwam bij n man en m'n zus wou zelf ook niks eerst zeggen dus toen ze de foto neerlegde zei die man gelijk: " wie uit de familie heeft met z'n poten aan dat kleine meisje gezeten"!! M'n zus kreeg kippenvel...mja of t nou wel of niet zo is en ook al wil je niet dat de familie uit mekaar valt enzo vind ik gewoon zo dat je achter je kind moet staan!! Dat is ook logisch dat m'n oom en tante achter m'n neef staan want dat is hun kind!! Maar goed dit was n beetje m'n verhaal en weet nou niet zo goed of ik nou wel of niet n brief zou gaan schrijven met hoe ik erover denk??? :(

@evelien wat jammer dat je temp weer iets is gezakt :S

@tinkerbell Wauww die van jou is weer gestegen wat goed!! Ik hoop echt dat je snel n knaltest in handen zult hebben ;)

Ik denk dat bij mij zondag t slijm en de steken weer op komen zetten!!! Meestal 2 dagen voor m'n ei...maar afwachten gewoon mss straks n ovutestje doen?! :p

11. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mvj. Wat balen van die auto zeg:x en erg onbeschoft hoor van die verkopende partij. Pppff sommige mensen. Hopelijk vindt je snel een andere auto.

@evelien. Jammer dat je weer ietsje gezakt bent maar wie weet. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

@tinkerbell. Wauw mooie temp. Hopelijk blijft ie daar. Wanneer ga je weer testen?

@esther. Jij bent goed bezig. Handig dat internet tegenwoordig. Je hoeft zelfs om te sporten de deur niet meer uit. Yeahhhhh je ei is geweest. Super. Kan je bijna rust geven aan je kruis :D

@rabia. Jeetje wat een heftig verhaal zeg. Dat is zeker niet makkelijk. Volg je hart meis. Moeilijk om je te adviseren hoe of wat. Heel veel sterkte iig.

Hier temp weer gezakt. Snap er echt geen bal meer van. :( 6 dpo is nog geen ongi temp zakking. Pppff

12. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @jennifer thnx meis!!! Jah is idd moeilijk weet ook niet wat ik moet doen maar laat t wel ff bezinken en met m'n jongere zusje erover praten wat zij wil?!

Sorry trouwens voor mijn verhaal zitten jullie vast niet op te wachten zoiets!! Moest t ff kwijt!! Ook wel beetje off topic hè...

13. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Heb vandaag getest een negatieve test helaas nu heb ik er geen hoop meer in hoor

14. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Mvj, wat balen van die auto, die handelaren zijn echt een raar volkje. Maken afspraken, maar als iemand eerder de auto wil verkopen doen ze dat gewoon. Zo triest! Hoop dat je snel een ander mooi bakkie vind!

Tinkerbell, wat een mooie hoge curve op je kaartje! Maar wat lees ik nu, negatief getest....bah! Ik duim nog steeds voor je!

Rabia, wat een moeilijke situatie, weet ook niet goed wat je hierin te adviseren. Volg je gevoel, sterkte meid!
    En het geeft helemaal niets als je hier even je hart lucht, daar zijn we voor!

Esther, Yeej eisprong, nu nog even wachten op het kruis...hihi!
    Lekker bezig met dat sporten. Ik heb hier zumba voor op de wii, word je ook echt uitgeput van.

Jennifer, hij is nog mooi boven de lijn, dus ga ervan uit dat het allemaal nog goed zit bij jou. Wel vreemd dat je dit nog nooit eerder gehad hebt. Ik duim nog steeds hoor!

Temp hier iets gezakt, maar nog OK! Ik heb ook een thermometer met maar 1 cijfer achter de komma. Waar kan ik er eigenlijk één halen met 2 cijfers achter de komma, lijkt me toch iets nauwkeuriger.

15. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Julia ik heb de mijn van sensitest die is met twee cijfers na de komma

16. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @rabia. Geeft niks meis. We zijn er voor elkaar. En dat is vaak off topic. Dus gewoon als je ergens mee zit van je af schrijven.

@tinkerbell. :( balen zeg. Maar het kan nog. Er zijn immers ook meiden die pas dagen na nod positief testen. Ik blijf duimen

@julia het is zoooo vreemd. Heb dit echt nog nooit gehad dat ie zo laag blijft. Wat wek gek is dat toen ik zwanger was ik een tempdip had en daarna ging ie weer omhoog en toen ook net als nu 3 dagen naar beneden en toen weer omhoog. Het kaartje lijkt een beetje op die van nu alleen waren m'n temperaturen toen hoger dan nu.
    Ben erg benieuwd naar waar onze temps zijn volgende week. Hopelijk hoog:D. Ik heb m'n thermometer gewoon bij de drogist gekocht. Kruitvat of etos. Is idd net iets nauwkeuriger.

17. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jennifer, hahaha bakra yes we are! Haha :D Je temp is wel gezakt maar schommelt niet dus best mooi stabiel zeg, spannend! Ja mijn temp weer gezakt.. Geloof niet zo in wonderen hoor, alhoewel, helemaal uitsluiten doe ik ze ook niet.. Maar ben wel realistisch ;)

Grace, spannend ben benieuwd wat er op het nub topic gezegd wordt! Laat je het ons weten? Zo schattig van je vriend dat hij lekker wilt tutten met een kleine meid :) Ik hoop dat je gauw weer alles binnen houdt meis, dan sturen we Surinaams en Turks eten naar je toe hoor :D

Mvj, mwoah mn temp is niet heeuull hoog hoor, in mijn vorige cyclus zakte mijn temp ook tot precies 36.69 (gister en vandaag ook gebeurd) en werd toen gewoon ongi.. Dus heb geen hoop meer ;) Maar neeee mijn duivels willen zeker geen ruzie met een zwangere vrouw, gevaaarrrluuukkk haha :D Jaa pff die stomme opmerking van die collega (vrienden zullen we nooit worden nu haha;)) ben ik gelukkig al lang vergeten. Aan dat soort mensen moet ik geen aandacht besteden, zonde van de tijd! Jammer dat jij dit ook hebt meegemaakt, en dat je er later achter komt dat het iets medisch is.. Grrrrr! Aahhhh nee wat jammer van de Suzuki zeg, je wilde 'm zo graag.. Maar alles heeft een reden he, dus ik weet zeker dat die auto niet voor jullie bestemd was en jullie een veeeel mooiere auto krijgen nu :)

Rabia, haha zo leuk jij ook met een Turk! Wat voor afkomst heb jij? Sterkte met de familieproblemen, niet leuk :( Ik zou zeker een brief schrijven naar je vader en er precies inschrijven wat je hier ook hebt geschreven. Zo weet hij in ieder geval hoe je erover denkt. Hij kan er goed of slecht op reageren, maar dat ligt dan bij hem. Vervelend hoor! :( En geen sorry zeggen! Dit soort dingen kun je hier altijd bespreken.

Esther, bedankt voor het blazen meissie! Helaas is mijn temp niet gestegen en word ik denk ik morgen ongi.. Op naar de volgende ronde :) Wat leuk dat "30 days shred"! En gratis! Altijd fijn :D

Tinkerbell, grrrr nee negatieve test! Wanneer testte jij normaal positief als je zwanger was? En welke test gebruik je? Misschien heb je toch later je ei pas gehad en is het nu nog te vroeg?

Julia, ik heb mijn thermometer net als Tinkerbell van Sensitest, die is met twee cijfers achter de komma. Vind ik persoonlijk wel heel fijn hoor. Je temp is mooi hoog zeg, jeetje!

18. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Zouden jullie even mijn kaartjes willen vergelijken??? Ik vind ze nl best veel op elkaar lijken maar dan met andere temp. Vooral dat na de dip m'n temp weer omhoog gaat en dan 3 dagen naar beneden. Sorry voor het spammen maar ben gewoon ff een beetje onzeker:p

19. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    En kaartje nu

20. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ik zat inderdaad ook al te kijken gister maar ze lijken zeker op elkaar! Spannend :D

Deel Deze Pagina