@ Mientje: hahahaha ja heb er (ergens) zelf 1... dus vandaar dat ik het weet @ Guusje: ook ik vind het raar dat er geen bloed geprikt is. Bij mij was toen ook het eitje weg, maar om zeker te zijn dat hij ook daadwerkelijk gesprongen was, moest ik toch echt de week erna bloedprikken... En ja hoor, je word "gewoon" ongesteld. Kijk maar naar mijn kaartjes... Ik heb van mezelf geen eisprong, maar was wel ongesteld... Iets teveel eigenlijk hihihihi. @ One: denk jij wel een beetje om jezelf? Ben benieuwd hoor of je morgen nog een echo krijgt . @ Jennifer: ja zeker balen! Kan alles weer helemaal opnieuw gaan doen nu... Pffffff, klotebeestjes... Denk ook niet dat ik heel snel nog naar die vriendin zal gaan, want ze weet dat ze vlooien hebben, maar doet er niks aan... @ Grace: doe maar lekker rustigaan meid! Kom eerst maar eens rustig bij van het goede nieuws . Hier inmiddels J.oshua opgehaald, gegeten en zo trekken we de jas weer aan om even naar die dierenwinkel te gaan. En dan ga ik even kijken wat voor mij het beste is... zit er wel aan te denken om die Frontline spray te halen, maar ga wel even kijken wat voor mij de beste maar goedkoopste optie is... Daarna J.oshua naar bed brengen en vanaf dan zit ik ook boven op mijn bed... Moet weer helemaal alleen slapen vannacht... Dat zal wat worden...
Grace mooie echo's meid Hier ben ik net thuis van mijn werk moest maar een half dagje werken heb vandaag wel enorme steken in me onderbuik zowat aan mijn linkse eierstok en precies een zwaar gevoel dus denk dat mijn ongi eraan komt helaas
Tinkerbell, daar ben ik het eigenlijk niet mee eens........weg ongi!!! mvj, dan denk je maar gewoon aan ons als je in bedje ligt hahahaha. Ik vind de nacht dienst ook altijd zo vervelend. Als ik eenmaal slaap merk ik het niet natuurlijk, maar ja voor dat ik eens slaap helemaal alleen in dat debiel grote bed..... Grace, ga jij maar eens even lekker bankhangen vanavond en vroeg naar bed. Dat alle spanning er maar eens uit komt. Gewoon lekker relaxen nu en genieten van het feit dat je een grote vechter in je buik meedraagt. One, goed bezig zeg!! Nu dan inderdaad maar even rusten dan. En het is bijna maandag!!!! SPANNEND!!!!!
Grrrr droger is overleden. Tweede in 5 jaar tijd. Die dingen hebben echt een hekel aan mij. Iemand een tip voor een goede betaalbare condens of warmtepomp droger. Had nu een dure genomen maar die leeft niet langer dan een betaalbare. Grrrrrrrrrrrr
ah Jennifer das mooi klote dan. En je hebt die dingen toch echt wel nodig. Ik zou het zo even niet weten aangezien die van mij me wel leuk vind hahaha. Die houdt het al bijna 10 jaar vol en doet het echt nog super. Regent het bij jullie ook zo hard?? Komt hier echt met bakken eruit. Oh ja krijg net weer een app: "zeg schat moeten wij niet sex hebben voor zwanger te worden? ". Krijg toch de schijt eikel......."ja, gister dus"........nou ja, hij heeft in ieder geval door dat hij vreselijk fout zat gister. Ik zeg al heel bewust niet wanneer ik rond eisprong zit om het spontaan te houden, maar zo werkt het niet echt natuurlijk. Hij wilde het wel goed maken dus zal toch wel gezellig worden nog straks hahahahaha. Als ik dan nog wakker ben heet dat whahahaha
Wees blij dat jij een lieve hebt. Dure grap hier. Word er niet ode van. Haha. Mannen. . Wel schattig dat ie het vraagt. Veel plezier straks.
@ Tinkerbell: dat mag niet hoor. Wegwezen rode duivels! @ Esther: hahahaha, ik ben al op bed en ik ben nu gezellig aan het typen met jullie hihihihi... Ik lig ook standaard in het midden van het bed als manlief er niet is hahahahaha. Hier regent het met minidruppeltjes hihihi. Althans dat was begin van de avond... Hahahahaha, nou hoop voor je mannetje dan dat jij nog wakker bent . Alvast have fun als je nog wakker bent Heel romantisch ook, zo'n appje hahahahaha... @ Jennifer: he bah wat balen meid van je droger. Wij kunnen er na jaren eindelijk eentje gratis ophalen (met een klein mankementje, die mijn schoonvader wel kan repareren) aanstaande zondag . Dus ik ben superblij! Eindelijk weer een droger voor de winter. 's Zomers hang ik het altijd op, dan is het zo droog, maar 's winters... pffffff... Heb je al eens op marktplaats gekeken? Hier de frontline spuitbus weer gehaald. Hij is al helemaal ingespoten, dus van de week weer even kammen. Hij krijgt er altijd wel schuimbekken/enorm veel speeksel van, maar dat is na de behandeling altijd weer meteen over. De dierenarts heeft toen gezegd dat dat komt omdat hij er gestresst van raakt, maargoed, moet nu gewoon écht iets hebben wat wel werkt... Ook daar een klein zakje voer gehaald voor hem. Ow wat was hij weer blij met zijn brokjes . Helemaal super dus . Vind het nu wel spannend worden hoor! Morgenmiddag naar de fertiliteitsarts om 15.30 uur moet ik er zijn. Volgens een vriendin zou hij wel al "iets" moeten kunnen zien als ik een echo krijg en het raak is... Begin nu namelijk echt enorm te twijfelen... Heb last van mijn borsten, een kater die ineens steeds bij me wil liggen (en het liefste bij mijn buik in de buurt) en dan natuurlijk die droom van van de week... Pfffffff, zit mezelf nu gewoon gek te maken geloof ik hahahaha... Ik hoop het gewoon zo!!! Morgen weer benieuwd naar mijn temp in iedergeval hihihihi.
Uiteraard, zodra ik thuis ben, zal ik hierkomen voor mijn meldplicht . Maar denk je dat het écht zo is dat er al wat te zien is áls ik al een echo krijg?
@mvj. Wat fijn dat je er gratis een kan krijgen. Ik kan echt niet zonder droger. Sokken en handdoeken moeten erin. Anders worden ze zo hard. Ik kijk nooit op mp. Ik ben een verwend nest en hou niet van tweedehandse dingen. Erg he. Ik vind het vies om iets van een vreemde te kopen. Maar snap goed dat mensen die niet veel te besteden hebben er wat aan hebben. Fijn dat je schoonvader handig is en het kan repareren. Als ik iemand laat komen voor reparatie kost het ook veel geld dus dan maar een nieuwe. Maar deze x een goedkopere Spannend morgen. En idd als je een echo krijgt zou de arts wel iets kunnen zien denk ik. Ben benieuwd morgen. Succes en hopelijk ziet hij wat. De voortekenen zijn iig veelbelovend. Hopelijk is je kater snel vlovrij. Anders zit straks je huis vol. Daa wordt je niet blij van. Ik lig ook in bed met m'n iPad. Heerlijk. Tv aan en hier ff kijken.
@ Jennifer: dankjewel meid. Ik ben echt superblij met die weggeefhoek van Zwolle en omgeving. Ow ik heb heel goede wasverzachter, dus mijn handdoeken en sokken zijn nooit hard . Hahahaha, Marktplaats is zooooooooo fijn . Haal veel dingen daar vandaan. Waarom nieuwe dingen kopen als het ook tweedehands kan en dus vele malen goedkoper? Ja zeker spannend. Ik ben ook benieuwd. Maarja, die tekenen had ik in de 1e ronde ook (behalve de kater en de droom dan)... Ik verwacht dat het nu snel voorbij zal zijn met de vlooien hoor. Zodra de kinderbijslag binnen is nog wat van die spuitflessen voor het huis halen, dan overal weer goed stofzuigen en alles inspuiten en dan zou het goed moeten zijn... Hier ook tv aan .
Jennifer. Een droger is echt wel handig om te hebben, vooral voor je handdoeken en beddengoed enzo. 5 jaar is best snel zeg. Mvj. Vervelend die vlooien. Wij hebben het ooit 1 keer gehad en toen zaten ze ook boven in hoogpolig tapijt toen we terug kwamen van vakantie. Echt wel 5 bussen met van die spray moeten kopen en pipetjes voor de kat. Hoop dat je er snel vanaf bent. Morgen afspraak bij de fertiliteitsarts. Ben benieuwd meis. Ik hoop dat het bij jullie ook snel raak mag zijn. Hier. Ik ga morgen mijn gyn bellen om door te geven dat ik zwanger ben, hij had toen gezegt dat ik dan met een week of 7 een echo zou krijgen. Is het verstandig om morgen ook alvast de verloskundige te bellen of de huisarts op de hoogte te stellen? Met de woonkamer schiet het al mooi op, alles is geverfd en gesouced en de laminaat vloer ligt ook al bijna in. We hadden hulp van de oom van manlief en die is schilder, erg fijn dat hij kwam helpen.
jennifer, zoek eens op internet een voordelige witgoed webwinkel, dat scheelte meestal al enorm. En wellicht een tip voor de volgende keer.. Ipv bijv. Standaard 2 jaar garantie, kun je er ook 5 jaar bijnemen. Als je zo'n pech hebt met drogers, misschien zeker het overwegen waard.
mvj, succes morgen, ik wacht je hier op hoelaat moet je er zijn? Ik denk overigens dat als het raak is, ze nu al wel wat kunnen zien.. Ik duim voor je meid! ik zit ff via mobiel en m'n enter doet het niet.. Esther, have fun!! de beste s** is goedmaak s** zeggen ze toch.. Dat ie dan maar meteen raak schiet