Jennifer, ze lijken idd op elkaar! Hoop dat je temp dan morgen gaat stijgen! Evelien, balen dat je temp verder zakt....afwachten dus! En vind mn temp ook mooi hoog, alleen was dat de vorige ronde ook, dus heb nog geen verwachtingen.
goede morgen allemaal ik ben gisteren hier niet komen reageren... had zo'n drukke dag en 's avonds toen ik thuis kwam had ik opeens zo'n hoofdpijn en keelpijn. Ik ben vroeg mijn bedje ingedoken maar helaas vanmorgen nog niet 100% @julia, evelien, jennifer: ik blijf duimen voor jullie ! zo spannend @tinkerbell wat jammer van je negatieve test, maar blijf ook nog even door duimen voor jou @rabia volg inderdaad je hart... lijkt me wel niet altijd even makkelijk, sterkte! @esther, jij dus op de wachtbank... ik hoop dat je over een tweetal weekjes een mooie test in je handen hebt liggen! en over 30 days shred heb ik al veel goeds gehoord, succes ermee @grace, 12 weken echo is toch ook weer zo'n mijlpaal! fantastisch nieuws! en ze voorspelen een jongen adhv nub heb jij voorgevoel? @mvj wat jammer dat je die auto niet meer kon gaan testen, hopelijk vinden jullie snel wat anders Groetjes
@ Rabia: Geeft toch niets meid? Het komt hier ook wel voor dat ik niet op iedereen kan reageren hoor? Enneuh: graag gedaan hoor hihihihi. Gezellig dat je lekker met ons mee gaat kletsen meid. Jeetje meid, dat is nogal wat zeg waar jij nu middenin zit! Pfoe, ik weet niet wat ik zou doen. Ik denk dat je hierin gewoon je gevoel moet volgen, dan zit je altijd goed. En als hij dat meteen zegt, dan is er écht wel wat gebeurd! Daar ben ik van overtuigd. Het is voor mij geen kwestie van geloven, want ik ben zelf heel erg spiritueel aangelegd en voel zelf ook enorm dingen, dus als deze man dit gezegd heeft zonder dat je zus iets heeft gezegd, dan is dit gewoon gebeurd, hoe je het ook wend of keert. Ik wil jou en je zus en met name je nichtje enorm veel sterkte wensen, want dit is niet niks. @ Tinkerbell: jeeeeeeeetje, wat was jij vroeg wakker! @ Evelien: nee dat mag niet hoor! *toch nog even doorblaast* Nee dat is inderdaad waar, alles heeft een reden, maar was écht even woest gisteren. Nu hier de twijfel, gaan we particulier kopen en onze auto dan bij occaciondealer verkopen of toch verder kijken voor bij een dealer en dan gewoon zo inruilen? Hahahaha, ja ruzie met een zwangere kan idd heel gevaarlijk zijn LOL. @ Esther: ik heb het net even bekeken en jeetje wat een verschil zeg! Hihihihi, maar echt wel heel mooi . Ik hoop dat ik weer een Suzuki Swift tegenkom, want dit is gewoon niet leuk... Was echt even woest. Ik zie genoeg Suzuki Swifts, maar dat is grotendeels allemaal particulier... En dat is niet handig als je een auto wilt inruilen hahahaha. Hahahaha herkenbaar... Hier was het ook een gewoonte geworden... Wat super dat je nu geen spierpijn hebt gehad meid! Op naar de volgende 29 dagen . @ Jennifer: dat hoop ik ook, het is alleen zo vervelend, want er staan genoeg van deze auto's op internet, maar het grootste deel is particulier en dat vind ik eng, maarja als een bedrijf al zo doet? Dat is wel een beetje vreemd van je temp idd meid... Hij lijkt idd heeeeeeeeel erg op je andere kaartje meid! @ Julia: ja idd, is zeker triest. Ik hoop het ook... desnoods maar met manlief overleggen om de auto in te ruilen en dan particulier te gaan kopen, maar dat vind ik ergens ook wel heel erg eng... Hier ook gewoon getempt met een thermometer met 1 cijfer achter de komma hoor... Hier vandaag nergens puf in. Is toch erg? Ik wil nog zoveel, maar heb er geen puf voor... Wil nog naar de Action, denk dat ik dat vanmiddag dan maar even doe met J.oshua, want ik moet scheermesjes hebben. Ook even naar de Zeeman voor nieuwe sokken en hemden en wat nieuwe onderbroekjes voor J.oshua. Maar eerst nog even wat nieuwe bolletjes katoen bestellen voor het dekentje dat ik aan het maken ben (heb niet genoeg) en dan haal ik de rest van de kinderbijslag eraf en dan zondag de rekeningen betalen... Vanmiddag word ik teruggebeld door de huisarts, want heb zondag 1 eitje gehad voor de schimmelinfectie én een creme, maar merk niet bepaald heel veel verbetering en daar bovenop heb ik nu ook 2 pijnlijke bultjes op mijn schaamlip gekregen (aan dezelfde kant), dus wil even overleggen met de huisarts, want dit is niet prettig...
@ Mamavanmenno: Hoe is het nu met je hoofdpijn en keelpijn? Ik lees nog niet heel erg 100%? Ik hoop dat je er snel vanaf bent meid. Ja ik baalde er echt enorm van! Eigenlijk stiekem nog steeds... We hadden deze ook nog gezien, maar als je dan gaat googlen op de naam van dat bedrijf durf ik er al niet meer heen te gaan: Details - Suzuki Swift 1.3 GL
Mvj ik moet mijn temp om 4.30 uur nemen en kon toen even niet slapen maar heb daarna nog mijn oogjes dicht gedaan hoor
dankje dames!!!! doet me goed ik heb eigenlijk ook nooit aan mn nichtje getwijfeld...waarom zou n kind van 9 zoiets verzinnen? en rare is ook dat hij zijn verhaal al 4x veranderd heeft beetje verdacht als je zegt dat er niks gebeurt is!!! maar goed ik ga er nog ff over denken en er met mn zusje over praten wat we gaan doen...echt fijn dames dat jullie willen luisteren en steun geven!!! ik sta natuurlijk ook voor jullie klaar!!! @evelien ik ben zelf indo haha en mijn man komt uit trabzon (is wel hier geboren hoor, maar van zijn ouderskant). Waar komt jouw man vandaan? @mvj bah wat vervelend zeg n schimmelinfectie en ook die 2 bultjes zou t idd laten nakijken jah!!! nou meis ik hoop voor je dat t mee valt en dat t natuurlijk gauw over is want dit is absoluut niet prettig!! @tinkerbell jammer van je test maar kan nog hoor meis!!! @jennifer idd lijken ze veel op mekaar, spannend meis en ik hoop dat je temp hoog blijft.... Ohhhh...en ik heb ook goed nieuws dames!!!
@mvm. Balen dat je niet lekker bent. Hopelijk knap je snel op. @mvj. Doe lekker rustig aan zou ik zeggen. Balen van de schimmelinfectie zeg en de bultjes. Zou zeker even overleggen. @tinkerbell. Zo dat was idd een vroegertje. Gelukkig nog even kunnen slapen daarna. @rabia. Idd zo een meisje zegt dat niet zomaar en als hij steeds zijn verhaal verandert is dat ook erg verdacht. Hopelijk vindt je een oplossing voor het dilemma. Yeahhhhh je ei komt eraan. Mooi zo. Je weet wat je te doen staat
Mvm, beterschap meid! Hoop dat je je snel weer beter voelt. Mvj, ik snap dat je woest was, niet leuk! En waarom durf je niet naar dat bedrijf te gaan? Rabia, dan is hij zekerrr voor Trabzonspor of niet? Haha. Mijn man zijn ouders komen uit Istanbul, maar die van mij is ook in NL geboren hoor dus gewoon een verkaaste Turk hahaha
Hihi jah dat wordt weer klustijd haha...heb mn man al gezegd vanavond moet je weet aan de bak en dan om de dag hihi... @evelien jah tuurlijk is hij voor trabzonspor haha...ik hou echt van Istanbul als mn man zegt kom we gaan naar turkije zou ik echt wel naar Istanbul gaan hoor!!! mijn beste vriendin die ook turks is woont en nu ook en is flink met haar danscarriere bezig!!! wil mss in okt ff naar haar toe gaan...ze woont in besiktas! voor wie is jouw man dan? want in Istanbul heb je meerdere clubs... ben je er zelf al geweest?
Rabia, ik ben er zelf nog nooit geweest. Erg he?! Haha. Ik denk dat we dit jaar of volgend jaar wel gaan. Zijn zus woont ook in Istanbul, nu nog bij de Aziatische kant, maar ze verhuist binnenkort naar de Europese kant. Mijn man is voor Galatasaray
@ Tinkerbell: ooooooow ok... @ Rabia: uiteraard meid! Dat spreekt voorzich! We zijn er hier allemaal voor elkaar en dat is gewoon enorm fijn! Het is idd wel vreemd dat hij zijn verhaal al 4x veranderd heeft, dat zegt toch wel wat... Ik ga even overleggen met de huisarts, want ben nu dus heel bang dat die bultjes van de creme tegen de schimmelinfectie komen... Spannend hoor! Op naar je ei! @ Jennifer: dat doe ik zeer zeker , rustigaan. Heb de hele ochtend nog niks gedaan, behalve programma's teruggekeken hihihihihi. Ben idd ook enorm benieuwd wat de huisarts zegt. @ Evelien: google maar eens op referenties JetCars Rotterdam...Dan snap je het wel hihihihihi.
@evelien ik hoop echt dat je binnenkort gaat!! is echt supermooi!!! toen ik bij mn vriendin was zei ik tegen haar t voelt niet eens als vakantie maar alsof ik thuis ben....ik heb namelijk altijd gezegd dat ik weg wil uit NL en als ik mn man niet had leren kennen dan was ik waarschijnlijk nu Amerika geweest maar goed ik hoop dat mn man ooit zegt kom we weg!!! hij wil aan de ene kant niet en aan de andere kant ook weer wel!! Galatasaray hihi...met wesley sneijder!!! maare ben je zelf gewoon nederlands?! en kan je al n beetje turks? ik niet hoor :S ben al 6 jaar samen en dit jaar in sept. al 4 jaar getrouwd maar kan nog steeds geen turks haha erg he....tja ben gewoon te druk en mn man is te lui om turks met me te praten want jah nederlands is gewoon n stuk sneller en makkelijker!!! maare ik heb best wel zeurende schoonfamilie nu hoor elke x als ik kom vragen ze wanneer de baby komt... :S pfff alsof dat zo snel gaat!!! haha....zelfs een tante die ineens zomaar uit t niets vroeg moet je niet naar de gyn.? ik zo huh? ja mss is er wel wat aan de hand?? nou ik dacht echt zo van wie zegt dat we daar mee bezig zijn en je gaat toch niet zomaar zoiets zeggen mja typisch turks haha... Ik moet ff gauw mn hondje uitlaten en daarna naar de overblijf tot 13...dan weer ff naar huis om te eten en mn spullen te pakken want moet van 16.00-20.30 streetdance geven!!!r dus weer n drukke dag...morgen lekker vrij heerlijk uitslapen en rest zien we wel...zondag krijg ik les van SayQuon een amerikaanse choreograaf en heb ik superveel zin in!!! Dames ik kom wel af en toe kijken vandaag en wens jullie alvast n fijn wkend toe!!!
Rabia, de mijne zegt dat als hij de kans krijgt dat ie weg is hier uit het koude NL! Maar je moet wel een goede baan hebben in TR om daar goed te leven hoor, helemaal in Istanbul, anders is het leven daar best zwaar hoor ik.. Ik ben zelf een echte hollander hahaha, blond haar, blauwe ogen, alles erop en eraan En nee kan nog geen turks! Was wel even begonnen, maar heb er gewoon geen tijd voor! Werk fulltime en doe ook het meeste huishouden, dus kan dat er gewoon even niet bij hebben. Misschien dat dat ooit nog komt, want wil het zeker ooit kunnen spreken! Haha mijne wil ook geen turks met me praten, want snap er toch niks van en hij wordt al moe van het vertalen bij zijn ouders, laat staan thuis ook nog! Haha. Oh jij ook dus al na 2 jaar getrouwd! Wij ook! Wij trouwen volgende week zaterdag en dan zijn wij ook ongeveer 2 jaar samen. Jammer van je schoonfamilie, die van mij is ook wel zo.. Denk dat we dan ook heel snel de vraag gaan krijgen wanneer de baby nou komt.. Tsja als ik dat kon plannen... Vervelend die druk die je dan voelt, maar probeer vol te houden meid! Dan komen we er wel
Tinkerbell, dat was ik Wat stom, want ik hoor daar goeie verhalen over! Pff misschien maak je laat HCG aan? Wanneer testte je positief toen je eerder zwanger was?
Tinkerbell, ik hoor juist (en heb ervaren) steeds slechtere verhalen over kv2v5. Is echt lang niet meer wat het geweest is. Ik duim stug verder!! mvm, beterschap meis. mvj, ja is moeilijk een auto kopen. Hier ook net weer mee klaar gelukkig en hoe het er nu uit ziet hebben we geluk gehad en is het een goede. Dat is natuurlijk ook nog maar altijd de vraag. Laat je even weten wat de HA zei meis? Rabia, nooit meer sorry zeggen als je iets kwijt wil meis!! Goede en slechte tijden he!!!Ik sluit me bij de dames aan om je gevoel te volgen in dit verhaal. Je intuïtie heeft het toch meestal wel juist. Heel veel plezier komende week en dat het eitje maar bevrucht mag worden. Voor de rest van de dames duim ik weer verder natuurlijk!!!! En voor onze lieve Grace, Linn en mvj dans ik gewoon verder hahahaha. Weet niet meer wie het vroeg, maar 30 days shred is een programma van 30 dage (logisch) en dan 30 minuten per dag. Je begint 10 dagen op level 1, dan 10 dagen level 2 en dan afsluitend 10 dagen level 3. Het is juist ook goed voor beginners omdat er gewoon goed naar het lichaam wordt geluisterd ipv alleen maar knallen zonder opwarmen of wat dan ook. Ideaal vind ik echt dat het maar 30 minuten per dag is en je het in je woonkamer kan doen. Je moet wel halters en een matje hebben, maar dat had ik al dus dat scheelt weer. En anders 2 kleine flesjes water gebruiken, werkt ook. Dus ik ga er straks weer tegenaan, lekker!!
Ik heb net nog eens naar de test gekeken en nu denk in dat hij toch niet helemaal omo wit is bij mijn dochter teste ik op NOD heel licht positief welke testen raden jullie mij dan aan?