@rabia : dat 'nat' gevoel had ik zo'n 2 à 3 dagen voor eisprong!! klussen maar dus @miej : ik kan je kaartje niet zien... ik weet niet wat je fout doet, maar er is geen link met je kaartje denk ik... en kan je helaas ook niet echt helpen (ben zelf nog maar mijn 2e cyclus aan het tempen) @tinkerbell : wanneer ga je terug testen? ik blijf duimen! @all : sinds deze middag ben ik weer helemaal beter, ik ben daarnet voor het eerst gaan lopen (start to run) samen met een vriendin, ze heeft echt moeite moeten doen om me te overtuigen maar goed het viel goed mee, het is een leuke groep van een 10-tal mensen en het tempo ligt niet te hoog haha ik kan nog volgen ook al is mijn conditie onder 0 (durf bijna niet te zeggen maar tot vorig jaar speelde ik nog wekelijks voetbal en trainde ik 2x per week... en nu een jaar later is er 4 kilo bij!!!) Vanavond weer avondje alleen thuis; mijn man is van wacht tot 23u... dus lekker filmpje zien dat hij anders toch niet wilt zien Fijne avond allemaal!
hai meiden!!! ik ben helemaal confused!!! vandaag vond ik mijn afscheiding nogal waterig maar dacht dat dit niet klopte (omdat ik ei helemaal nu nog niet verwacht) maar omdat mijn gevoel toch zei dat ik het zeker moest weten heb ik net ovu testje gedaan en die is gewoon hartstikke positief ! (ik probeer straks met gsm de foto hier te posten...) Ik ben amper op dag 7!!! is dit niet harstikke vroeg??? Nu ja vanavond maar aan de klus en dit weekend ook... Groetjes
Mvm die is echt wel knal positief en vind hem ook wel vroeg maar het kan denk ik wel hoor veel klus plezier
mvm die is inderdaad positief.....nou ja aan de klus dan maar voor de zekerheid meis. Goed dat je even een testje hebt gedaan. mvj, goed bezig meid. En die 4 kilo heb jij er zo weer vanaf hoor!! Miej, je kaartje ziet er zo goed uit, maar je zit pas 8 dpo. Of heb je normaal gesproken een korte LF? Hier verrek ik inmiddels van de pijn aan bovenbenen, maar gewoon doorbijten hoor. Dat lijf zal weer strak worden, zo!!
@mvm jah ik heb dat ook 2 dagen ong van tevoren mar had t nu nog niet verwacht als ik naar m'n vorige cyclus kijk...dan zou t pas zondag ong moeten zijn dus hier ook idd maar alvast aan de klus hehe... En dan gewoon om de dag!! @one wat leuk om t hartje weer te kunnen luisteren!! En dat alles goed is!! Heb je ook zo'n apparaatje dat je zelf thuis kunt luisteren?! Heeft mijn vriendin toen wel gehaald en wij zo ohh wt mooi maar bleek haar eigen hartslag te zijn haha nu weet ze m wel te vinden!!! @esther jah meestal is spierpijn ook de 2e dag erger :S hoop dat t meevalt voor je @tinkerbell nou spannend meis ik hoop dat je ongi weg blijft en dat je di. Een knaltest mag hebben Nou ik ben helemaal kapot dames, 4uur lang dansen is soms wel ff vermoeiend haha....heb trouwens vandaag bij de thuiszorgwinkel zo'n lampje voor in je neus gehaald tegen de hooikoorts!!! Schijnt echt heel goed te zijn maar ben benieuwd scheelt wel medicijnen slikken...zag er zo grappig uit m'n man deed t ook leek wel op Rudolph met z'n rode neus!!! Hahaha....ook ik heb lekker Mac gehad zo'n grote honing mosterd wrap menu met extra hamburger haha...morgen lekker uitslapen!!! Slaap lekker ladies
Hier is het game over hoor tem serieus gezakt en als ik zo naar ma kaartje kijk dan denk ik zelfs dat mijn ei op 22/3 is geweest dat wil dus zeggen dat ik vandaag 15 DPO ben en dat ik vandaag of morgen ongi ga worden
@mvm. Zo dan. Die knalt van m'n scherm af. Klusserdeklus. Wel vroeg idd. Goed dat je toch een test hebt gedaan. @esther. You go girllll. Strak de zomer in. Kan je nog lopen @one. Super dat alles goed is en je het hartje weer hebt gehoord. @rabia. Snap dat je kapot was. 4uur dansen. Wel lekker. Vandaag toch les van een goede choreograaf. Veel plezier. @miej1990. Dat zegt niks een tweede dip. Zit niks anders op dan wachten. Spannend. Hoop dat het raak is. @mvj. Haha. Was het maar zo da je het al kon voelen he. Maar wat het dan is. Geeeen idee. @de rest is nog vroeg dus geen energie om alles terug te lezen. Sorry dus als ik niet reageer. Niet boos bedoeld. Hier temp omhoog geschoten
Hier ga ik vandaag nie veel zijn we gaan vandaag met dochterlief naar valkenburg naar het pretpark valkenier
Meelezer breekt even in.... Mijn derde kindje was van eisprong op dag 8.... Met een cyclus van 32-34 dagen.... Ff zat er naast. (In eerste instantie)... Persona zat er naast... Maar ik weet het zelf omdat ik toen eipijn had... Echo bevestigde dit inderdaad (na discussie met vk!) Het kan dus idd!.... En hopelijk dezelfde bevestiging
Jennifer, mooie temp meis. Tinkerbell, wat balen dat die van jou aan het zakken is. Maar heeeeeeeeeeeeeeel veel plezier vandaag meis. Lekker een dagje ontspannen, heerlijk!! Hier aan het twijfelen of ik vandaag moet sporten of een rustdag moet nemen. Benen doen echt gruwelijke pijn. En zal toch volgende week echt moeten werken hahahaha, Misschien dat ik het gewoon op halve kracht doe. Fijn weekend meisjes!!
dank je voor even in te breken... wel ik voel mijn eisprong niet maar omdat ik regelmatig cervixslijm en baarmoedermond check, had ik gisteren toch zo iets van kan mijn lichaam mij nu al zo hard voor de gek houden... en dan bleek die ovu test toch positief dus was wel even schrikken gisteren klusje gedaan en vanmorgen weer positief ovu test (clearblue deze keer - mag je doen met ochtendurine) dus ik denk echt wel dat mijn ei opkomst is @tinkerbell: balen van je temp meid!!! hoop nog steeds voor je dat je niet ongi wordt... @jennifer: wauw je temp gaat mooi omhoog!!! spannend hoor! @all: wij gaan vandaag mijn schoonvader bezoeken in het ziekenhuis, gisteren hebben ze zijn tumor uit zijn hoofd weggesneden (de tumor bleek gelukkig goedaardig)! hij moet nu wel nog tijdje rustig aandoen maar de opluchting was gisteren enorm groot toen bleek dat alle testen positief uitkwamen! voor de rest een rustige dag denk ik...
@Tinkerbell jammer meis!! wel leuk dat je ff met je dochter n dagje weg gaat!!! Lijkt me heerlijk zoiets met je kids lekker dagje weg @jennifer mooi dat ie omhoog is geschoten hopen natuurlijk dat dat zo blijft!! Nee ben vandaag lekker vrij en morgen pas les van die choreograaf @esther opzich kun je wel gewoon sporten hoor alleen zul je met je oef. Zelf meer last merken door de spierpijn!! Succes meis ik moet eigenlijk ook weer beginnen aan Insanity maar alleen die Fittest al zeg Pff ik sport best wel regelmatig maar dit is echt insane hahaha...en ook nog elke dag :S mja mss volgende week daar mee beginnen
@mvm gelukkig zijn alle testen goed en is de operatie geslaagd maar wel eng zoiets hoor :S hoop dat ie snel opknapt en dat alles weer goed gaat met je schoonvader, veel beterschap meis!!!
mvm, wens je schoonvader een heel voorspoedig herstel!! Ook al was die (gelukkig) goedaardig, het hakt er natuurlijk evengoed hard in hoor. En rustig weekend? Ik zeg: KLUSSSSSSSEEEEEENNNN!!!! Echt, je zou toch eens niet die testen hebben gedaan en gewoon je ei hebben gemist op die manier. Blij dat je de ingeving kreeg om te testen hoor. Rabia, ah kijk, advies van een ervaren sporten, daar kun je wat mee! Ja insanity heeft echt de goede naam mee gekregen. Daar begin ik pas aan als mijn lijf weer een beetje op krachten is hahahahaha echt insane!!
Jennifer, jou temp schiet ineens hard omhoog, ziet er goed uit. Mvm, sterkte met je schoonvader! Idd wat een posi ovutest, hup aan de klus jij! Esther, een dagje vrij van sporten is ook niet zo erg hoor! Tís tenslotte weekend! Tinkerbell, balen van je tempdaling. Lekker een dagje weg vandaag! Veel plezier en genietse! Hier blijft mn temp stabiel hoog, hoop dat hij zo blijft
@mvm haha idd rustig wkendje?! Klusweekend zul je bedoelen Hihi...veel plezier meis @esther ik heb ook n tijdje als fitnessinstructeur gewerkt Hihi dus jah je kan best sporten voel alleen niet zo fijn nu maar goed!! Ff doorbijten meis....meestal is met spierpijn de 2e dag t ergst daarna moet t wel wat gaan afnemen!! n warme douche is ook goed en ik neem altijd n eiwitshake na m'n training dat is voor je spierherstel!! Ik heb die Insanity gewoon van n site hoor Hihi...dit is mss ook wel goed voor na je zwangerschap en je wil weer die kilo'tjes kwijt haha... Ik heb zelf wel n keer les van die man gehad van Insanity Shaun-T maar dat is al jaren terug!!! Veel shaken met die A** hahaha