Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    MmvmIk voelde het voornamelijk aan mn borsten.... En dit is duidelijk :)...

Die vroege eieren doen het goed dus have fun!!....

2. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    haha dames gisteren hebben we veel fun gehad... we twijfelen nog of we vanavond of morgen OF vanavond en morgen ook aan de slag gaan... we zien wel ;)
    maar ben in ieder geval blij dat ik testjes deed anders had ik ei pas volgende week verwacht... zo raar dat ons lichaam soms kan doen :)

3. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @mvm jah idd gelukkig zei je gevoel wat anders zou zonde zijn als je m had gemist!!! Die van mij is ook vroeger en had ik ook niet verwacht!! Dus hier ook gister aan de klus geweest...eerder deden we dan elke dag maar dat vond m'n man ook niet zo leuk echt dat moeten...dus hier proberen we t om de dag!! Heeft hij n rustmomentje ;) Hihi....en jah gelukkig kan sperma 3 dagen overleven dus jah zit wel goed denk ik!!! We zullen t zien ;) maar moet natuurlijk wel genieten zijn en niet van t echte moeten!!! Vond ik zelf ook niet echt leuk, mja om de dag "moet" wel haha... :p Have fun meis!!!

4. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Rabia nee ik heb geen angelsound ofzo, voor thuis te luisteren, heb wel zo'n doktersding uhmm hoe noem je die? stetoscoop ofzo? hahaha... maar daar hoor je niet echt goed t hartje mee, wel beweging ..maar ik voel dr de hele dag wel bewegen dus dat is al een hele geruststelling altijd :)

Mvj dat gekriebel komt me wel bekend voor, maar vind t idd ook nog TE vroeg .... (zal s kijken in men agenda wanneer ik t voelde )
    Bij week 12/13 begon t bij mij... kan ook al wel week 11 zijn hoor, maar bij week 12/13 voelde ik t echt heel goed. :)
    Heb ook een naar achterliggende placenta, dan voel je t sneller zeggen ze..?

** niet alles is blijven hangen wat ik heb gelezen dus:
    Voor de rest, hopen dat jullie temp hoog blijft, en ik zal voor jullie duimen lieffies!

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Heb net weer getest maar test leek minder dan gister :S heel vaag maar pakte net die andere erbij en was eigenlijk net zo licht geworden!! Mss dan toch nog geen ei?! Maar toch maar uit voorzorg blijven klussen en mss merk ik van t wkend nog wel meer klachten....zoals m'n ongipijn die ik voor m'n eisprong heb!!! M'n temp is ook nog niet gestegen dus kan nog geen ei hebben gehad!! Maar wel vreemd...

6. mamavanmenno200

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    angelsound zou ik je ook niet aanraden... ik had er eentje toen ik zwanger was van Menno (van mijn zusje geleend) maar hoorde nooit zijn hartslag... na 20 weken heeft mijn man die angelsound letterlijk de deur uitgekieperd! Ik voelde Menno helaas ook amper, mijn placenta lag niet goed...

@rabia ofwel is je ei geweest, ofwel moet je piek nog komen... ik zou zeggen voor de zekerheid nog even doorklussen (en blijven testen)

7. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Meiden even een vraag, sinds vanmorgen een enorm trekkend gevoel ik mn liezen, herkent iemand van jullie dit.
    Sorry hoor maar elke maand krijg ik wel weer een nieuw symptoom!

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Mamavanmenno: ik zeg: klusserdeklusserdeklus voor jullie! :D.
    Oooooow meid, wat een goed nieuws van je schoonvader!
    Die zijn inderdaad behoorlijk duidelijk dacht ik zo :D.

@ Esther: Euhmz, welke 4 kilo? Ben het ff kwijt geloof ik :D. Je kunt het meid!

@ Rabia: hahaha, jeetje 4 uur lang dansen! Pfoe heej... Ben benieuwd of dat lampje gaat werken meid. Oeh, lekker hoor zo'n wrap :D. Ik ga eigenlijk altijd voor de salade hahahaha.
    Ach het scheelt, om de dag is sowieso ook beter voor het zaad :D.

@ Tinkerbell: neeeeeeeeeej, dat hadden we niet afgesproken hoor!
    Veel plezier vandaag meid!

@ Jennifer: Hahahaha ja idd! Maar dat is écht nog niet mogelijk! Jeeeeeeeeej, je temp is weer omhoog! Whoehoe!

@ Ceberus: altijd fijn als je even weer bevestiging komt geven :D.

@ Julia: mijn duimen draaien voor een hoog blijvende temp bij jou hoor!

@ One: bij de zwangerschap van J.oshua was ik er idd ook al vroeg bij tussen 11 en 13 weken voelde ik voor het eerst het geplop van J.oshua. Klopt, dan voel je het eerder idd. En bij een 2e weet je natuurlijk ook hoe het voelt ;). Ik weet in iedergeval nu wel waar mijn krampjes vandaan komen nog steeds, heb gisteren een buikfoto gemaakt... Over een week of 2 kan ik er écht niet meer onderuit hoor... dan gaan anderen het ook zien. Mijn man ziet het nu al en zelfs een van mijn beste vriendinnen zei al: jeetje dat groeit al goed!
    Ooow en zo'n Angelsound achtig ding is zooo leuk! Wij hadden een oud professioneel apparaatje gekocht via internet en konden J.oshua altijd goed horen :D. Was een oudje die VK's jaaaaaaaaren geleden ook altijd gebruikten :D.

Hier vanmorgen al om 9.05 uur bij de C1000 en die was al bijna leeg!!! Toen wij er naartoe liepen, kwamen er gewoon al mensen de winkel uit met hele karren vol met boodschappen! Dus de C1000 is écht wel eerder als 9.00 uur open gegaan!
    Bij de AH nog even wat dingen gehaald die de C1000 niet meer had en daar nog even met mijn beste vriendin staan praten. Toen naar de kerk voor de kinderkledingbeurs en daar ben ik geslaagd voor 2 zomerjasjes voor J.oshua (1 daarvan kan hij aan 2 kanten dragen :D. )

Net gegeten en zometeen gaan we naar mijn nichtje, want die is jarig. Rond 15.30 uur (uiterlijk) gaan we weer weg, dan kan ik nog even een uurtje (of 1,5) slapen en dan eten en mezelf klaarmaken voor mijn werkdag vanavond...

9. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @julia mss innesteling?! tenminste dat lees ik vaak dat t dat mss kan zijn of mss voorbode van je ongi?! ik hoop t eerste en dat t raak mag zijn meis ;) ik zie dat je over 6 dagen mag testen, wanneer wil je zelf gaan testen dan?

@mvj wat leuk n jas die je twee kanten kan dragen ;) en gefeliciteerd met je nichtje!!! veel plezier ;) en werkze voor vanavond!! (wat doe je voor werk dan?)

ik ga zo ff gezelly met manlief naar de stad ff wat eten daar!!! ff lekker samen vanmiddag want vanavond komen zijn vrienden hier gamen :S haha...ik kruip dan lekker mn bedje in!! :p

10. mamavanmenno200

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hoi meiden

iemand ervaringen met ovu testjes van sensitest?
    ik heb ook vandaag nog knal positieve test

vanmorgen en om 18h ook positieve ovu test van clearblue (met lachend gezichtje... daarvan weet ik dat het kan om twee dagen na elkaar positief te testen)

11. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Nu snap ik mijn temp toch niet meer hoor hier gisteren een hele fijne dag gehad

En hoe is het met al de dames hier?

12. mamavanmenno200

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    wauw je temp is nog steeds hoopvol... ik (en de andere dames zeker ook) blijf doorduimen!!! spannend hoor!

hier weer een slechte nacht... mijn temperatuur kaartje trekt op niet veel deze cyclus... ben snot verkouden en heb zeer slecht geslapen

straks naar mijn beste vrienden gaan brunchen en weer paaseitjes rapen (mijn beste vriend is peter van Menno)

13. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Mvm wat vervelend dat je slecht hebt geslapen meid veel plezier bij je vrienden vandaag

14. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @tinkerbell ik duim ook voor je meis ;) hopen dat je temp zo blijft!!!

@mvm balen dat je niet hebt kunnen slapen meis!! En beterschap, ik wens je vanmiddag nog veel plezier!!

Ik moet me nu ook gaan klaarmaken want heb zometeen les!! Ff lekker dansen ;) ben benieuwd hoor want zijn dansstijl is best pittig volgens mij!!!
    Nou ladies fijne dag nog :)

15. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Rabia fijne dag vandaag

16. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Zoooo jullie hebben gekletst zeg. Poehhhhh.

@mvm. Wat goed om te lezen dat je schoonvader het goed maakt en het goedaardig is. Hopelijk knapt hij snel op en is hij weer de oude.
    Veel plezier vandaag.

@tinkerbell. Je temp is mooi meis. Ik blijf duimen

@rabia. Veel plezier vandaag. Lekker zweten jij. :D

@esther hoe gaat het met de spierpijn?

@evelien. De duivels zijn er:(. Niet leuk. Gelukkig heb je een super dag voor de boeg lieverd en daarna is het gewoon raak.

@mvj. Weer een productief dagje gehad gisteren. Heb je al een auto gevonden?

@julia. Je temp is nog mooi hoog. Hoop dat die daar blijft. Nog een paar dagen en we weten weer meer:D

Fijne dag allemaal vandaag.

17. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Tinkerbell spannend hoor, niet getest vandaag?

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    ( nieuwe buikfoto in mijn album )
    23.3

19. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    one niet getest nee vandaag heb ook geen testen meer in huis ben vandaag wel gaan rond rijden voor een test :) maar helaas de winkels die open waren hadden geen testen :(

20. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Tinkerbell, sodeju wat maak je het spannend. Ben vreselijk benieuwd wat je temp morgen doet!!

mvm heel veel beterschap meis en nog meer plezier vandaag.

Jennifer, gister echt niet gesport, kon niet lopen of niks. Deed echt pijn. Vandaag wel weer gedaan en gaat super nu.

Deel Deze Pagina