@tinkebell balen meis!!! Is zo niet leuk als je n negatieve test hebt bah...mja t kan nog wel hoor Hihi mss gewoon te vroeg nog... @esther goed zo!!! Lekker toch zo sporten Sorry de rest weet ik zo ff niet meer...heb ff snel gelezen is al laat!! Ik heb n super dag gehad had les van Die choreograaf en vond me blijkbaar goed en mochten na die tijd met hem een video shooten echt was helemaal in de wolken zo vet was dat!!! Zo vaak krijg je zo'n kans niet en kon je ook inschrijven voor n 2weekse reis om daar 2 weken lang te mogen dansen in een bekende Dansstudio en verblijf je in de guestroom van de choreograaf!!! Heb me uiteraard hiervoor ingeschreven en hopen dat ik wordt uitgeloot Hihi zo'n kans krijg je nooit meer haha... Verder ben ik nog met m'n zusje naar de bios geweest, GI Joe...echt n goeie film!!! En daarna nog ff bij m'n zwangere vriendin langs geweest omdat ze alleen thuis was, ff Gezelly kletsen Heb vandaag wel lichte steekjes hoor en m'n test wordt al wat donkerder helaas vandaag niet kunnen klussen dus morgen en overmorgen maar achter elkaar Hihi... Nou ik ben kapot en ga lekker slapen....slaap lekker ladies!!
Hier is het lichtroze gespot dus ongi komt er vandaag nog door ik ga de eerste ronde IUI in Ik baal nu toch wel effe
Oh meis nee wat jammer...is idd balen!!! maar hopelijk hebje straks meer geluk met de IUI!! Maar snap wel hoe je je nu voelt hoor meis, vorige ronde moest ik ook huilen had zo graag gehoopt dat t was gelukt!!! Mja mss is er nog een heel klein beetje hoop dat t bloeden toch niet gaat doorzetten dus ik ga toch nog ff voor je proberen te duimen meis!!!
@tinkerbell. Balen meis. Hopelijk lukt met met de iui meteen. @rabia. Jij hebt een lekkere dag gehad gisteren. Heerlijk. Ik hoop voor je dat je ingeloot wordt. Zou echt gaaf zijn. Cool dat je mee mocht doen met de video shoot. Je wordt nog beroemd meis. @esther. Goed bezig geweest. M'n migraine monster is er weer. Ik ben er zo klaar mee. @mvm. En was je test nog positief gisteren laat in de avond? Je hebt waarschijnlijk precies het begin van je piek te pakken gehad. Dan lijkt het net of ie heel lang positief is. Had ik deze maand ook.
Ik wilde net mijn temp van vanochtend invoeren.... ik dacht huh... wat was die nou ook alweer? Ben ik gewoon vergeten te tempen! Hmmm misschien ben ik er dan toch iets minder mee bezig ofzo.... is me nog niet eerder gebeurd. Ze zeggen wel eens dat als je het loslaat, je zwanger wordt, nou dan wordt dít mijn ronde.
@lappie. Whahaha. Geweldig. Nou als je dat vergeet. Dat is misschien wel een goede voorbode. Ik hoop het iig voor je.
@jennifer Hihi jah wie weet @lappie jah idd hoor je vaak...hoop voor je dat t zo is Hihi... Oh hier ff n foto van shoot gister!!!
Tinkerbell, gadverdamme meis wat vreselijk balen zeg. Terwijl je temp nog steeds mooi hoog is. Dan hoop ik dat je gelijk met de IUI zwanger bent meissie. Lappie, daarom temp ik regelmatig eens een keer gewoon helemaal niet. Heerlijk er niet aan denken. Rabia, klinkt echt als een super geweldige dag meis, heeeeeeeeerlijk. Colle foto, maar inderdaad, waar sta jij? mvm, hoe was de ovu test meis? Jennifer, gebruik je nu helemaal niks tegen migraine? Er moet toch wel iets bestaan dat je mag gebruiken terwijl je (misschien) zwanger bent? Hier maar gewoon wat ingevuld op temp kaartje op de dagen dat ik niet getempt heb. Dit omdat ik heel zeker ben van mijn eisprong op dag 15 en omdat FF het verdomde om vanmorgen een kruis te zetten na 4 dagen hoge temp. Stom ding. Krijg nu nog steeds maar een stippelkruis terwijl het mij toch erg duidelijk lijkt. Ach ja we merken het wel weer.
hoi meiden!! eerst en vooral Tinkerbell: wat jammer!!! ik kan me inbeelden dat je vandaag echte baaldag hebt! ik vind het zooo jammer voor je! @rabia: leuke foto hoor! en hup hup klussen maar voor dat ei @jennifer: jouw temp blijft ook mooi hoog! @lappie: hoop voor je dat het een goed teken is, kan je het misschien wat meer loslaten @all mijn ovutest was gisteren nog steeds positief (om 23u)... nu vanmorgen niet meer getest, maar ga straks misschien nog sensitest doen om te zien wat streepje zegt (zou nu echt niet meer mogen knallen...) van mijn temperatuur snap ik wel niet veel meer... zal wel nog steeds door beetje ziek te zijn een vertekend beeld geven... ik heb weer slecht geslapen en ook door onze lieve zoon wakker gemaakt om 4u30 dus dan getempd en temp was 37,16 wat ik dus vrij hoog vind! nu ja ik heb gisteren veel last gehad, steken in linker zij... denk toch dat dat mijn ei was... dus gisteren goed geklust en misschien doen we het vanavond ook nog eens vandaag ga ik mijn schoonvader samen met de kleine bezoeken, gisteren was hij nog te suf om een wilde kleinzoon te ontvangen maar vandaag is hij er klaar voor straks eerst een mooie tekening maken met Menno en dan in de namiddag naar het ziekenhuis, fijne dag allemaal!
@mvm balen dat je weer zo slecht hebt geslapen!!! en idd beter maar voor de zekerheid gaan klussen ik voel ook altijd steken met mn ei maar is meestal ook 2 dagen van tevoren al....dus vandaag ff klussen en morgen denk dan toch woensdag mn ei en dan donderdag maar weer hihi...die van vandaag wordt dan inhaal van gister hahahaha je schoonvader zal vast blij zijn om hem vandaag te zien hoop dat t al wat beter met m gaat!!!
Rabia, ik zeg: blauwe blouse en zwarte broek rechts...... mvm, nou dan heb jij gewoon een mega ei, zo! En fijn dat je met de kleine man naar het ziekenhuis kan. Toch weer een goed teken, veel plezier daar.
ja mijn schoonvader was gisteren weer helemaal zichzelf... hij had briefje geschreven daarin schreef hij dingen zoals onkruid vergaat niet en ik ben blij dat ik die tumor heb gehad zo kom je weer eens met je 2 voeten op de grond en hij is vooral blij dat zijn kleinzoon kern gezond is (hij zei van in het begin dat hij het veel erger zou gevonden hebben moest één van zijn kinderen of zijn kleinzoon een tumor zou hebben) ... oh ja en hij zei dat we snel met goed nieuws moesten komen dat hij dit nu wel verdiend heeft haha
@mvm wel fijn dat je schoonvader er zo "positief" over kan zijn...is niet niks zoiets maar hoop dat ie gauw opknapt en zijn leventje weer kan oppakken straks...haha en jah heeft ie wel verdiend dus gauw aan de klus jullie en hopen dat t gauw raak mag zijn en dat jullie hem t goede nieuws kunnen geven @esther hihi nee sta wel aan die kant hahaha...
mvm korte cyclussen heb je dan als je zo'n korte aan loop naar je ei hebt, heb wel eens gehoord dat je ei minimaal 10 dagen moet groeien om een goed follikel te worden. dus op dag 7 8 en 9 van je cyclus al positief testen met een korte cyclus zet bij mij vraagtekens, hoe was je ovutest vandaag?? ben benieuwd wat je temp gaat doen in combi met je testen... ik blijf je volgen
mijn ei zal denk ik morgen springen (of vannacht) dus net randje op dag 10 of 11 ... dus denk dat dit net goed zit... ik heb ook eens gelezen dat je cyclus minstens 22 dagen moet zijn, met lf van 14 dagen... dan kom je op cyclusdag 8 voor eisprong dus ik weet niet goed wat kan of niet kan... ik ga vanavond eens bellen met mijn gyn om te weten wat goed (of slecht) is... ben er wel benieuwd naar want mijn cyclussen schommelen wel hard (vorige cyclus pas ei op dag 17 dus vrij laat, en nu al dag 10/11...)
je lf moet minimaal ook 10 dagen zijn om kans te hebben op innesteling, al schijnt je lichaam bij een zwangerschap dat automatisch te weten, maar dat schommelen is raar..en voor al dan 3 dagen positieve testen..