@rabia nu ben ik wel nieuwsgierig wie jij bent @ricmar, ik heb net even gegoogled... als ik zoek op 'hoeveel dagen heeft eitje minstens nodig om te rijpen' kom ik uit op antwoorden : 8 dagen... dus dan zit ik helemaal goed, nu ja op internet vertrouw ik uiteraard geen 100% dus straks bel ik even... en rond 14u ga ik nog testje doen ik heb daarnet mijn testen (sensitest) nog eens bekeken (nu zijn ze allemaal opgedroogd) en ik vind nu toch dat mijn laatste test minder knalt dan de vorige dus denk dat piek gisteren avond ten einde ging... dus dan springt ei vandaag of morgen nu ja we zien wel...
in het verleden had ik helemaal geen cyclus! ik heb in mmm gezeten om zwanger te worden van Menno (clomid) uiteindelijk wel tijdens pauze op natuurlijke manier zwanger geraakt... en 3 dagen positieve testen moet ik wel wat duidelijker maken: eerste positieve test was vrijdag avond om 22h en laatste knaller was zaterdag om 19h dus kan wel hoor... dit lees ik overal dat lh piek 48 tot 50u kan aanhouden
Rabia, nou dan die geheel in het grijs.........staan er niet meer die echt zichtbaar zijn whahahaha. Ik moest toch iets gokken he hahahahaha mvm blijft dus een beetje vaag bij jou qua cyclus......maar wel fijn dat opa zich verheugd op zijn kleinkind, fantastisch!!
Hier heeft de ongi nog niet doorgebroken maar zo aan temp te zien zal dat vandaag ook niet zijn ik denk ofwel vannacht of morgenvroeg
Rabia, hahahaha GEVONDUUUUUUHHHHHHH!!!!!!! Tinkerbell, vergeleken met vorige maand zit je nog hoog nu, ik duim stug verder, je weet nooit waar het goed voor is....
bedankt! mooie trifase had je ! ik heb daarnet al even proberen naar gyn te bellen maar die nam niet op... deze namiddag nog eens proberen
Meiden ik ben echt gek aan het worden... Terug positief zowel cb als sensitest... Gyn even aan de lijn gehad, zo'n vroeg ei jan zeker geen kwaad zei hij en ivm testen zei hij ik geloof niet in ovulatie testen... Nou ja ben ik vet mee
jennifer ik zie niks en die eerste weet ik niet zeker maar kan t hier ook niet zo goed zien nu....ik ga voor je duimen meis spannend!!!!!