@mvm trouwens zo blijkt n dip toch niet altijd je ongi te betekenen Hihi voor de dames die nog zitten te wachten heb dus nog hoop!!!! Hihi....
Mvm waaw meid die is positief zeg gefeliciteerd meid geniet ervan Jennifer op de bovenste zie ik wel een duidelijke streep maar op die van kv zie ik niets One heb nog een kv test gedaan net maar daar ook helaas geen tweede streepje hoor hier zet ongi echt wel door morgen
@mvm. Whaaaaaaauuuuwww. Wat gaaf zeg. Hihi echt een goeie dit. Gefeliciteerd. Meiden de kv Isis omo wit en de testpoint vertrouw ik niet want die gaf op 5 dpo een streep. Ach we wachten het maar af. Nu ff koken ben net terug van m'n vriendinnetje die 37 weken zwanger is. Lekker zitten beppen. Heerlijk. @tinkerbell. Jammer zeg echt balen. Oh en dat nog door tellen doe ik ook. Deze week zou het 18 weken zijn geweest. Denk dat het doortellen pas stopt als je opnieuw zwanger bent. Tot laterssss
Hey meiden, i'm back! . Zaterdag op zondag gewerkt van 19.30 uur tot 03.45 uur! Heb dus al 2 dagen vrij weinig puf... Hahahaha, gisteren en vandaag niks uitgevoerd (vandaag alleen boterkoek gemaakt). Ik lees dat MvM zwanger is: jaaaaaaaa, wat goed!!! Gefeliciteerd meid! Die is écht wel positief. En je ovu-testjes... die lijken wel enorm op mijn ovulatietest toen ik zwanger was hahahaha, zo positief kreeg ik ze niet met de eisprong hahahahaha. Dan ben je waarschijnlijk al verder dan je zelf denkt . Vanaf nu klets ik weer volledig mee hoor... Nu eerst even eten maken. Vandaag op het menu: pasta met zalm .
Ja hoor, alleen begint hier de misselijkheid nu ook te komen... Vanmiddag had ik bouillon gehad met een broodje... na 2 happen brood zat ik al vol en ik kan al zo weinig eten door de maagverkleining. Woensdag na de echo ga ik Ra-medical bellen hoe ik dit het beste op kan vangen... Want moet wel mijn vitamines en voedingsstoffen binnenkrijgen... Mijn buikje groeit ook al gestaag en zo af en toe voel ik dat ook enorm! Ik deed gisteren mijn pyjama uit en ineens waren daar enorme tepelhoven! Dat was het enige wat ik nog miste van de zwangerschap van J.oshua hahahaha, toen had ik dat al veel eerder LOL...
Hopelijk wordt je niet te misselijk. Ja je moet wel aan je voeding komen dus dan maar even bellen. Hopelijk is er een oplossing waar je wat mee kan. En verder steeds meer symptomen. Jeejjj
mvm, JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Gefeliciteerd meis!!! Had het al vaker in mijn hoofd zitten gezien je ovu testen, maar ja wil natuurlijk dan ook geen valse hoop gaan geven......had ik mijn bek maar eerder opengetrokken whahahahaha Grace, fijn dat het een klein beetje beter gaat meis. En dank je wel lieverd!! mvj, beetje aan jezelf denken nu je zwanger bent he moppie. Laat je maar eens goed voorlichten daarover. Rabia, hoe "oud" ben je dan? Jennifer, je zit nog steeds hoog meis. Ik heb geen ervaring met die van testpoint, maar duim keihard verder. Tinkerbell, ik blijf duimen, of je er zelf nu nog in geloofd of niet...... Aftellen doe ik "gelukkig" niet meer zozeer, maar denk wel vaak aan "11 juli", dat zou de uitgerekende datum zijn. En die datum blijft aanwezig aangezien mijn vriend 12 juli jarig is.....ach ja, we hopen gewoon snel op een nieuwe datum. Blijf positief!!
Hahahaha, ja idd, enige symptoom die ik nu niet zo fijn vind is dat ik (nu) al last van mijn onderrug krijg...Dus hoop dat ik nog zo lang mogelijk door kan gaan met hardlopen, anders kan ik misschien toch de 4 mijl 8 juni niet meelopen en dat zou ik heel erg jammer vinden...
Jennifer op die van testpoint zie ik t , op kruidvat niet, wat apart? Mamma van menno ! WAUW meid gefeliciteerd haha, ik had ook zon dip in mijn temp tegen nod
Ik was 6 juni en 9 oktober uitgerekend. Ik denk vooral aan die eerste zwangerschap. Dan zou ik nu ruim 7 maanden zwanger zijn geweest. De tweede zwangerschap tel ik eigenlijk niet door. Die duurde ook zo kort. Mijn miskraam kwam een week nadat ik voor het eerst positief had getest. Bij mijn eerste zwangerschap ben ik bijna 6 weken 'in de waan' geweest van gelukkig zwanger te zijn.
@ Esther: dat zeer zeker! Ga eerst naar de echo en dan ga ik donderdag bellen (kan alleen 's morgens tot 12.00 uur bellen), dus dat komt helemaal goed. Vraag dan gewoon of ik die dag nog met een diëtiste kan praten, omdat ik me toch wat zorgen maak. Helemaal nu ik ook af en toe misselijk begin te worden, waardoor er dan nog minder binnenkomt... Dikke knuffel voor jou lieffie... Hier is het eten alweer bijna klaar. Water staat op voor de pasta, die kookt bijna, kan ik zo de pasta erin doen en dan Joshua ophalen...
Ale ongi dan toch eindelijk doorgebroken heb wel een vraag moet ik vandaag dan als dag 1 nemen of morgen?
@lappie. Kan me voorstellen dat de eerste mk er dan meer inhakt. Hopelijk mogen we snel opnieuw gaan tellen. @tinkerbell. Wat klote meis
ik zit net nog eens te denken zou het ook kunnen zijn dat ik mijn eisprong op dag 25 heb gehad? Ik ben die vrijdag lichtjes verkouden geweest een paar dagen. Ik ga er maar rekening mee houden dat dag 25 ook mijn eisprong dag geweest kan zijn. Dan ga ik als ik niet ongesteld wordt vrijdag testen. Dan zou ik meer hoop op een zwangerschap hebben dan dag 21 omdat we het voor het laatst 3 dagen daarvoor gedaan hebben. Ik hoop dat dag 25 mijn eisprong dag is.. Pff dat wachten..