Hier is mijn temp serieus gezakt nu heb ik wel niet goed geslapen ma van half 5 tot half 8 heb ik wel goed geslapen en toen had ik 36.8
Tinkerbell balen zeg. Ik blijf toch nog even doorduimen zolang je niet bloed. Hier heb ik beter geslapen dan gisteren. Ben nog een beetje in ongeloof. Maar wel weer blij.
Bedankt meiden voor jullie tips. Ben idd op internet aan het kijk bij webwinkels. Wat een prijsverschillen voor 1 en dezelfde apparaten. Scheelt soms ruim 100 euro Ga vandaag in de winkel ff kijken en dan vergelijk ik de prijs met internet. Hier mega tempdaling. Heb wel eerder getempt omdat ik om 6 uur wakker werd en moest plassen. Dus anderhalf uur eerder. Maar wel 4 uur geslapen. Ben benieuwd wat de temp morgen gaat doen. Is te vroeg voor ongi denk ik zo.
@grace. Fijn dat je beter hebt geslapen meis. Nog ff vraagje. Ik ging plassen en zag echt hele slierten slijm erin drijven. Wat is dat? Hebben jullie dat ook weleens gehad?
Goedemorgen damesss!! Grace, gelukkig ben je weer blij meis en heb je lekker geslapen Nu genieten! Jennifer, via marktplaats kun je vaak ook nieuw witgoed kopen voor een betere prijs dan in een webwinkel. Dus als je daar kijkt hoef je geen tweedehands dingen te kopen Hmm een tempdaling op 8dpo? Spannend! Hoe voel je je? Krampen? Margha, fijn dat het al zo opschiet thuis! Heerlijk is dat he Ik denk trouwens dat het geen kwaad kan om je vk en huisarts te bellen over je zwangerschap, dan weten ze het gewoon alvast toch? Verder door al jullie heeeerlijke gekletst geen idee meer wie wat geschreven heeft! Whahaha Hier werd ik vanochtend wakker met ongeloooooflijke buikpijn, mn darmen staken bijna uit mijn buik zo hard waren ze! Daarna nog krampen en voel me gewoon echt ongi. Heb nog geen bloed gezien, maar zal vandaag of morgen wel komen gezien mijn temp. Even een grappig feitje: als ik morgen pas ongi wordt dan verschuift mijn lf steeds een dagje verder sinds ik gestopt ben met de pil. Afgelopen 4 cyclussen een lf van 9,10,11 en dan nu 12. Zo zie je maar: wat een troep is die pil ook!!
Marhga gewoon bellen. Ze kunnen het maar vast weten toch? Bij kij loopt de gyn en de vk nu nog door elkaar maar dat geeft niet. Ik ga ervan uit dat de gyn me toch terug gaat sturen. Jennifer ik heb dat ook weleens gehad maar bij mij was het vruchtbaar slijm. Dat kan bij jou nu niet. Misschien een goed teken? Evelien ook voor jou blijf ik doorduimen zolang er geen bloed is.
dus moet nu weer mijn eerste temp aan houden ookal heb ik niet goed geslapen en daarna die 3 uur goede slaap wel?
Zelf hield ik altijd de eerste temp aan en dan zette ik hem op sleep deprived. Bij mjj scheelde het nooit zoveel met als ik wel goed sliep.
Tinkerbell, als ik korter slaap of slechter slaap heb ik altijd een hogere temp op mijn "meetmoment" dan als ik gewoon goed slaap. Maar dat is in dit geval niet positief voor jou en hoop dus dat het voor jou niet geldt! Zou wel gewoon je eerste temp aanhouden.. Grace, dankjewel voor het duimen lieverd. Maar heb echt krampen en heb hetzelfde verloop in temperatuur als in de vorige cyclus. Dus na ei eerst iets omhoog, dan verder omhoog en dan weer 2 of 3 dagen terug omlaag, om daarna verder terug te zakken naar weer een hele lage temp.. Dat is dan ook de dag dat ik ongi word.. Hoop het niet natuurlijk, maar ja we moeten wel nuchter blijven he anders hou ik het niet vol
evelien, netjes dat je lf wel elke cyclus wat verlengd wordt. Alleen maar voordeel! tinkelbell en jennifer; geen bloed geeft moed he dames! jeetje, wat mijn temp nu doet of waar ie heen wilt geen idee?? was er wel vannacht om 4 uur uitgeweest om te plassen, maar daarna nog tot half 8 geslapen. En dus half 8 getempt, zoals gewoonlijk.. Dus dat moet ook geen "probleem" opleveren voor de temp toch? Ben benieuwd..
Wow mooie stijging Mientje! Lijkt mij niks uitmaken hoor, je hebt nog 3,5 uur geslapen na het plassen! Lijkt bijna wel een triphase nu
pff als ik dan toch niet zwanger ben laat die ongi dan maar komen hoor maar vrees dat het niet voor vandaag zal zijn bbm zat nog heel hoog kon er nog ma net bij en mijn borsten doen nog geen pijn wat ik anders wel heb als ik ongi moet worden dan denk ik dat ik morgen toch ongi ga worden zit er even onderdoor zie het effe niet meer zitten