Margha misschien even overleggen na 12 weken mogen ze je het niet meer verplichten snachts te werken.. en als het je nu opbreekt, zou ik me leiding gevende het bespreken..
@ Rabia: ja lief he? Ik hoop ook dat alles goed is vanmiddag. Thanks meis, ben zooooo benieuwd en vind het zoooooo spannend... Ik hoop dat je ei gaat springen meid . En anders gewoon lekker klussen weer . @ Mamavanmenno: spannend hoor, ben benieuwd naar je echo meid. Afgelopen keer had ik ook met 6 weken al een echo... @ Jennifer: neeeeeeej, he bah wat balen meid! @ Esther: nou het scheelt dat ik toen ik zwanger werd, maar 2 kilo zwaarder was als nu . Dus een aantal dingen zou ik nu gewoon aan moeten kunnen hahahaha. Ben toen in de laatste 17 weken 33 kilo aangekomen (toen maagbandje helemaal open ging). Jaaa, lief he? Smelt er af en toe écht bij weg hoor, bij zijn uitspraken en bij wat hij doet (baby knuffelen enzo). Maar andere keren kan ik hem wel achter driedubbel behang plakken hoor... Hahaha herkenbaar dat tempen... Ik heb hem nu weggelegd, anders was ik nu nog aan het tempen... @ Linn: ik mag pas om 15.30 uur, dus moet nog even wachten... Lieverd, dit kleintje blijft gewoon plakken! . Knuffie voor jou. @ Grace: apart hihihi een smsje van de UWV... Nog nooit van gehoord... Ben benieuwd meid. @ Margha: jaaaaaa, zo'n Miss Outlet is zoooo fijn. Hihihihi, scheelt echt enorm veel geld . Ooooooow beterschap meissie. Maar lieffie, paracetamol kan écht geen kwaad hoor. Hier zo mijn kleine mannetje weer van school halen, even lunchen met zijn 3-tjes en dan lekker slapen met zijn 3-tjes hahahha. Beide heren gaan lekker naar bed en ik duik lekker even op de bank met een dekentje en zet mijn wekker om half 3...
Ricmar. Ja lijkt me een goed plan. Ga het ook overleggen. Er zijn ook collega's die ook echt niet willen en hoeven dan ook niet. Dus verwacht geen problemen hiermee. Mvj. Ik duim voor een mooie echo meis. Zit er in zwolle ook een miss outlet?
mvj, veel plezier dadelijk meis. Margha, goed naar je lichaam luisteren meid en inderdaad even bespreken als het niet meer gaat. Grace, een sms van uwv? Deden ze bij mij niet, was het maar waar hahahaha. Hoop dat ze goed nieuws hebben dan. Ik doe trouwens nog even de "13 weken dans" voor je, was ik gister vergeten....... Linn, dit kindje is jullie gegeunt hoor en blijft lekker tot aan het eind zitten! Zo en nu niet meer twijfelen want ik stuur je alle positiviteit door die je nodig hebt.xx Verder hier niet helemaal top fit vandaag, maar dat heb ik meestal in die wachtweken, stomme koppijn steeds en darmen van slag. Maar nogmaals, elke maand hetzelfde. Ik heb echt altijd last van hormoonschommelingen, ach ja....
Mvj, succes zo. Komt vast helemaal goed mop. Margha, inderdaad bespreekbaar maken. Goed aan jezelf en de beeb denken. UWV heeft gebeld. Mijn werkgever heeft bij hun gemeld dat ik ziek ben vanwege de zwangerschap. Ze belden om te vragen wat er precirs was en wanneer ik uitgerekend ben etc. Gelukkig geen moeilijk gedoe. Misschien dat ik volgende week ook weer wil beginnen, maar dat ik in overleg met mijn werkgever van 10:00 tot 15:00 werk. Dan kan ik rustig opstarten en ben ik vroeg weer thuis en als dat goed gaat weer volledig. Ben nu nog niet helemaal top, maar er is verbetering. Ben bang als ik in een keer weer vol aan de slag ga ik weer terug bij af ben.
Esther, niet leuk dat je niet helemaal fit ben. Ik hoop zo dat het voor jou nu ook eens zo mag zijn. Je bent ondanks alles zo positief en het zonnetje in huis. Ik gun het je zo lieverd. Ik ben een beetje emo whahaha....
Jah nu is controlestreep ook lichter... :S mss ligt t aan test zelf soms lopen ze bij mij ook uit!! Ik kijken morgen nog wel dan ook ivm temp wat ie doet?!
@ Rabia: hij hoort officieel nog donkerder, maar ik kreeg ze nooit knallend en kijk waar ik nu sta! Hier hadden we een superecho! Ik plaats hem morgen (of vanavond). Het hartje klopt én we hebben het al ietsje zien bewegen hahahah. De kleine spruit ligt precies op schema, dus ben nog steeds precies 8 weken! 6 mei weer nieuwe echo . Nu ben ik er vandoor, want we gaan bij mijn vriendin eten <3
Jennifer, kan je een hand geven. Hier mn temp ook in elkaar gezakt, helaas game over Nu even bijlezen!
@rabia. Hij kan nog donkerder. Zou er straks nog een doen om te kijken hoe of wat. Iig klussen zou ik zeggen. @mvj. Super dat je echo goed was. Ben benieuwd naar de foto. @grace. Rustig aan he. Eerst aan jezelf denken. Hopelijk ben je bijna van de ellendige misselijkheid af. @esther. Hopelijk ben je snel weer fit meis. @julia. Jouw temp ook ingestort. Klote he elke x weer. Nou dan gaan we samen weer naar de volgende ronde en hopelijk is het dan wel raak. Zo ff rest terug lezen.
@margha. Goed voor jezelf opkomen meis. En als het niet gaat gaat het idd niet. @linn. Bij jou blijft het gewoon goed gaan meis. Snap je angst wel maar probeer toch te genieten. Nu eten koken. X
Mvj fijn dat de echo goed was meid, ben benieuwd naar de foto! En zo´n kloppend hartje stelt je ook gerust denk ik. Grace, fijn dat het weer iets beter gaat, wel goed aan jezelf denken hoor als je weer gaat werken. Esther, vervelend dat je zo´n last hebt van die hormoon wisselingen. Duim voor je meid! Linn, jij hebt gewoon een plakbeeb! Snap je onzekerheid hoor! Lekker genieten van het feit dat je gewoon enorm zwanger bent Rabia, ik denk dat je ovutest vanavond of morgen echt posi is. Maar je zit dicht tegen je ei aan. Klus ze! Verder zit ik er hier even doorheen! Weet gewoon niet meer hoe ik zwanger moet worden. Deze maand ook al tarwekiemolie gebruikt....pffff moet mezelf echt even oppeppen. Gaan we gewoon al naar ronde 14, had wel gedacht dat het even zou gaan duren, maar zolang ook weer niet!
Wat ontzettend rot voor je Julia. Ronde 14, dat is niet niks. Ik snap dat je er even doorheen zit. Je hebt wel hele mooie regelmatige cyclussen. Ik kan soms ook alleen nog maar huilen....
@julia. Hier zit ik er ook doorheen. 14 maanden bezig een vmk en ma verder. Pppff. Soms zakt de moed je in de schoenen. Het is ook zo oneerlijk soms. De een krijgt de ene na de ander en wij maar wachten. Het op de juiste momenten SEXEN tempen supplementen. Je doet er alles voor. Maar ook wij gaan mama worden. Vol blijven houden hoe moeilijk het soms ook is. Dikke knufff en we gaan er samen voor de komende maand. We slepen elkaar er wel doorheen.