@lappie. Klote he. Af en toe ff flink janken mag best. Knufff Hebben jullie ook dat je denkt dat de tijd wegrent. Onze leeftijd maakt da je nog meer haast hebt. Alhoewel als ik lees dat Halle Berry op 46 nog zwanger is.
Over ongeveer 5 dagen weer mijn eisprong. Heb er gewoon helemaal geen zin in... bluh... 8 mei heb ik trouwens mijn intake bij de psycholoog.
Lappie en Jennifer,thnx voor jullie reactie doet me goed. Hier meestal ook op dag van ongi even een tranendal en daarna pep ik mezelf gewoon weer op, anders word ik gek! De tijd gaat idd snel, was 27 toen wij begonnen en word nu gewoon al bijna 29, maarja nog geen 40 dus heb nog even gelukkig. Idd we gaan gewoon voor de nieuwe ronde, zal toch een keer moeten lukken! Alleen wanneer???
Mvj, super! Je zal wel helemaal in de wolken zijn nu. Jennifer, ik denk aan mijzelf hoor. Van vl mag ik volgende week donderdag en vrijdag pas gaan werken zodat ik nog even bij kan komen ook. Dan heb ok ook maar twee dagen en kan ik daarna weer bij komen. Misschien dat ik dat ook wel doe. Lieve dames, jullie tijd komt ook. Ik weet het zeker. Jullie zijn stuk voor stuk lieverds en het is jullie gegund en daarom gaat het gewoon ook lukken bij jullie.
Begrijp t ook erg goed ladies , hier ook 25 rondes (2 en hlf jr) allles aan gedaan om zwanger te worden, toen paar maanden ''rust'' en onverwachts zwanger..... Ik weet cker jullie tijd komt ook snel! dikkekus en knuffel!
Uhmm dames denk toch maar dat t vanavond nog klussen wordt Hihi heb net nog n keer getest en duidelijk lichter dan vanmiddag...dus m'n eitje zal wel aan t jumpen zijn haha...
Rabia, veel plezier vanavond In mijn album zie je mijn posi ovutesten, moet zeggen dat die van zwanger en kids tegenwoordig wel minder goed donker worden!
thnx meis kon ze nu idd zien...maar denk dat ie van mij geweest is hoor...en als ik gisteravond ofzo had getest mss wel zo'n knaltest gehad nu wordt ie al vager dus jah....ook erg steek aan mn linkerkant van mn buik en lage rugpijn :S
Ben benieuwd mvj naar je echo!!!! Fijn lappie je intake bij de psycholoog. Ik heb er vorig jaar ook een tijdje gelopen omdat ik niet goed in m'n vel zat & telkens in het negatieve duik. Heeft me toch wel goed geholpen en ben blij dat ik ven geweest! Over de ovu testen ik had ook nooit een super donkere. Alleen toen ik vorig jaar zwanger was en nu kreeg ik direct knal ovulatietesten als zwangerschap. Toen dacht ik; Heee ze kunnen toch donker zijn haha maar het zegt dus niks! Hier komt volgende week woensdag moeder voor moeders langs! Ben benieuwd.
@linn hihih dankje meis!!! ik had met die van kruidvat wel echte knallers maar met deze dus niet zo.... spannens meis en wat goed van je dat je dat doet moeders voor moeders....ik zou dat denk ik wel doen mocht ik ooit zwanger raken natuurlijk??? weet je al wanneer je je eerste echo hebt meis?
die ovutesten worden bij mij ook nooit knal (andere weer wel (die van zwanger en kids)! dus klussen zou ik zeggen Mvj fijn dat je een goeie echo hebt gehad! Ik herken het ook.. ik betrap me erop dat ik het zelfs eng vind als ik weer zwanger zou zijn.. gewoon de angst voor het verdriet... maar de terleurstelling van witte testen of ongi is ook niet fijn..Hopelijk is het snel onze tijd! allemaal tegelijk