JA NATUURLIJK KOMEN ONZE WENSEN UIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZO!!!!!!! Ik, opper optimist heb gesproken. En ik weet echt wel dat het elke maand verdomde moeilijk is helaas. Ik heb dan natuurlijk wel het eeuwige geluk dat ik al een zoontje heb, maar dat maakt de wens niet kleiner. Elke maand rapen we ons bij elkaar, houden we hoop vast en doen we alles wat we kunnen.......EN DAT GAAT LUKKEN!!!!!!! Daar ben ik heilig van overtuigd lieve schatjes van me!!!! Dus hoe moeilijk ook, mocht het weer niet gelukt zijn: gooi het eruit, jank, ben humeurig, sla tegen dingen aan, ga een stuk wandelen,poets je huis grondig.....wat ook maar helpt.....raap je bij elkaar, hoofd omhoog, schouders recht (benen wijdt hahaha sorry moest effe) en volle kracht vooruit!!!! Volg je gevoel, wil je een dagje niet tempen of klussen, doe het dan gewoon niet. Geef jezelf de ruimte om het te verwerken, maar probeer er niet in te blijven hangen. Voor je het weet is de maand alweer om. En als je het nodig hebt: ik ben er!!!!! Dus.....zodoende...... ok, eeehhhh mvj ik wacht met heel veel plezier op je echo moppie!!! Ricmar, hoe gaat het met jou nu? Jouw geschiedenis geeft mij al helemaal hoop meis. Lappie, gooi het er maar uit hoor. Linn, hoe voel je je nu? Grace, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel lieve schat van me!! Bij deze mijn diepgaande inbreng voor de avond hahahahaha, maar meen het wel. hele dikke knuffel en smakkerd voor jullie!!!
Haha Esther bent wijdt , dat gaat vanaaf wel goed komen Whahhahaha....maar fijn dat je zo positief bent en voor ons klaar staat!!! Dat geldt natuurlijk ook voor jou meis en idd soms heb je weer die teleurstelling enzo dan weer ff janken enzo alles eruit gooien maar daarna weer er vol tegen aan!!! Komt goed hier dames ben t helemaal met Esther eens Here we go Girls!!!!!
Rabia, dank je meis, we komen er wel samen. mvj, MELDPLICHT!!!!! Ik ben me qua temp toch een potje stabiel zeg........
Esther,je had gelijk en de streep staat er nu. 29689b Ovulation charts on FertilityFriend.com groetjes Carina
Nou hier is mijn temp gestegen maar ik had net ook n positieve ovutest Weet niet wat ik nu moet denken is m'n ei al geweest of komt ie nog?!
Rabia, deze is wel knal. Dit had ik ook de ronde dat ik zwanger was. Temp al omhoog en toen pas een knaller. Even kijken wat je temp doet en wie weet
Esther idd lekker stabiel Rabia Lekkere knaltest Jennifer ik had gedroomd dat je zwanger was.....;p vaag
@grace nou hoop maar dat t dan ook positief is voor mij Hihi.... @esther nu is onder controle en boven test!! Maare wat denken jullie heeft t nog zin om vanaaf weer te gaan klussen wordt dan al 4x achter elkaar?! :S niet dat dat erg is natuurlijk maar heeft t zin?!
Ah ok hahahaha dan istie enorm knal. Gewoon klussen als jij er zin in hebt meis. Zo niet, liggen er in jou al zaadjes te wachten op je ei dus wat dat betreft zit je wel goed. Ik heb maanden gehad dat we het om de dag deden hooguit en deze maand waren we net jonge konijnen whahahahahahaha. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt.
@esther thnx meis nou mss dan toch maar aan de klus weer Hihi...beter nog n keertje dan straks te laat toch Hihi...
Meiden Ik kom met slecht nieuws... Mijn hcg waarde is gedaald naar 400 dus ik steven af op vmk :'( Had sinds gisteren middag slecht voorgevoel en dit komt nu uit... Hoop dat vruchtje snel zelf komt