Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Oh nee mvm. Wat vreselijk. Sterkte lieverd.

2. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Mvm. Wat vreselijk nieuws zeg. Sterkte meid.

3. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @yuna. Hihi dat jij over mij droomt. Voel me zeeeer vereerd. :D

@rabia. Klusserdeklus. Veel plezier.

@mvm. Neeeeee. Wat erg voor je. Sterkte en een dikke digiknufff. Hoezo had je een slecht voorgevoel? Ik herken het wel je weet gewoon of het goed zit of niet. Hoeveel is je hcg gezakt? Kan iets schommelen in het begin he.

@mvj. Fotoooooooo?????

4. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    Hcg maandag 780
    Hcg woensdag 400

Maandag terug bloed afname maar is eerder om te zien of hcg dan op 0 is gekomen of niet

Donderdag naar gyn om te zien hoe of wat :(

5. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Hier vandaag weer een en al ellende. Misselijk en overgeven.

Nou ja, hou me maar vast aan de dagen dat het beter gaat ;)

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    mamavanmenno wat vreselijk, veel sterkte, dikke knuff

7. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ach nee mvm, vreselijk. Sterkte!

8. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    missch rare timing nu...
    maar .. voor die t leuk vinden, er staat weer een nieuwe foto in men album :) van 24.1 weken

9. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @one Wauww wat n mooi buikje zeg!!! Maar ik zie dat t bij jullie ook n behoorlijke tijd geduurd heeft en dan ook nog later spontaan zwanger geworden...is echt n wonder meis!!! Geniet er lekker van en straks genieten van jullie wondertje ;)

10. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

mvm sterkte niet leuk :(

One mooie buikfoto's hoor! :)

jennifer.. ja hahaha ik weet ook niet waarom...

11. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Rabia dankjewel meid!
    Ja klopt, mei 2010 begonnen, 25 rondes, met 7 iui's nog niets, wouden over gaan met icsi , maarr dat durfde ik niet goed, en in die tijd toen ik t afzij... ging onze relatie ook niet meer goed...(door alle stress/ziekenhuisbezoekjes) en in nov'12 spontaan zwanger..Idd een groot wonder! kan t soms ook nog niet geloven,lijkt wel een droom :) so proud op me buikkie!:D

12. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Groot gelijk meis ;) mag zeker trots op zijn!!! Helemaal straks wanner je je kleintje in de armen hebt!!! Lijkt me echt mooi gevoel sowieso om zwanger te zijn!!! Geniet er lekker van meis :) hebt t zo verdiend meis!!

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    ahh liefff!!

14. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mvm. Dan is het idd niet goed :(. Dat is geen schommeling. Zo naar voor je. Bah wat klote. Heel veel sterkte. Knuffff

@one. Wauwwww mooie buik. Helemaal super

@grace. Balen dat je weer zo beroerd bent. Mijn vriendin is nu 37 weken en heeft tot vandaag nog iedere dag overgegeven. Hoop dat dat je bespaard blijft. Komt vast gauw goed.

15. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Nou hier ruzie met m'n man om niks dus dat wort geen klusavond meer hoor dames...ik ga wel op t wachtbankje zitten tot m'n ongi :(

16. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Jennifer temp iets gestegen zie ik?! Duim voor je meid.

Rabia, bah niet leuk ruzie! Maar je hebt genoeg geklust om zwanger te kunnen worden hoor, anders morgen nog een keer proberen!

One, bijzonder verhaal, het geeft mij moed om niet op te geven, omdat het dus wel degelijk ineens kan lukken.

Grace, weer misselijk, wat een ellende meid! Knuffel!

Esther hahaha als konijntjes gedaan, dat kan niet missen:)

Hier temp met 0,1 gestegen, dus toch maar een testje gedaan, helaas negatief. Wacht nu mn ongi maar af :(

17. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

goed maak seks? ;p

18. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @rabia. Ik sluit me bij yuna aan. Goedmaaksex. :D en je hebt gelukkig nog een voorraad in je zitten dus je hebt nog kans meis.

@julia. Jouw temp net als ie van mij iets omhoog. Jammer van de negatieve test zeg.
    Hier gaat m'n ongi straks komen. Heb mega krampen dus zal elk moment gaan bloeden helaas. Op naar een 2014 kindje dan maar. Jij nog geen ongi klachten?

19. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Nou niet echt een ongi gevoel, voel wel wat rommelen in mn onderbuik, maar denk dat ik pas zaterdag ongi word. Meestal een LF van 15 dgn, cyclus zou nu dus weer 27dgn zijn.

Balen he elke keer weer die ongi en teleurstelling. Maar wij gaan gewoon voor een januari 2014 beeb ;)

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Julia: klopt helemaal wat je zegt! Zo'n kloppend hartje stelt je zeker gerust. Foto komt zo na de reacties :D.
    Lieverd, tarwekiemolie heeft écht even een tijdje nodig om goed in je lichaam te werken (langer als 1 maand) en ook jij gaat zwanger worden, echt waar! Dikke knuffel lieffie. Kijk naar mij, wij zijn 24 maanden bezig geweest en bij J.oshua zelfs 30 maanden...
    Ik kan me dus heel goed voorstellen hoe je je voelt meissie. Knuffie voor jou.
    Jammer van je negatieve test meid.
    En heej... Januari kindjes zijn zoooooooooo leuk :p

@ Jennifer: thanks meid! Foto komt zo :D.
    Hally Berry op haar 56e nog zwanger? Pfoe heej!
    Jaaaaaaa, de foto komt zo hoor... wees maar niet bang hahahaha.

@ Lappie: ik hoop dat je een fijne psycholoog hebt, waar je goed mee kunt praten meid!

@ Grace: jaaaaaaa dat ben ik zeker hihihihihi. He bah wat balen dat je weer zo moest overgeven vandaag. Hoe gaat het nu?

@ Rabia: hahahaha jij bent er gewoon ook zo eentje die geen knallers krijgt! :D. Ik kreeg alleen een knaller toen ik zwanger was (temp bleef hoog en had alleen ovu-testjes in huis) dus toen ovu-testje gedaan en die was knal!
    Ja, J.oshua was erbij. Andres heeft uitgelegd wat de baby was en vervolgens zei hij: "Ik heb geen baby gezien hoor!" Hahahahaha. Maar op de foto weet hij hem feilloos aan te wijzen :D. Dus hij begreep het wel en heeft dus ook gewoon op het scherm gezien wat de baby was :D.
    Hmmmm, apart hoor... een steigende temp én een positieve ovutest... dat is wel apart hihihihi.
    Meid, doe waar jij je goed bij voelt, dus wil je vanavond nog klussen dan doe je dat, heb je geen zin, dan doe je het niet... Wij deden het om de dag rond de eisprong, omdat het zaad dan beter van kwaliteit is...
    Lieffie, het wil helemaal niet zeggen dat als je vandaag niet klust dat je ongesteld word hoor... Morgen kan ook nog! Wel vervelend dat je nu ruzie hebt met je mannetje...

@ Linn: die foto komt zo :D.

@ Yuna: thanks meid!

@ Esther: hahahaha nieuwsgierig? ;). Hij komt zo hoor, die echo :D. Enneuh: JIJ HEBT HEEEEEEEEEEEL GOED GESPROKEN! :D.
    Hahahaha, jeetje, jij was vroeg vanmorgen! :p
    Wow! Jou temp is zeker stabiel!

@ Ceberus: dankjewel meid!

@ Mamavanmenno: neeeeeeee, dat mag niet hoor!!! He bah wat een rotnieuws... Hoe is het nu met je?

@ One: had de foto's al op FB gezien. Echt zooooooo mooi :D.

Nou meiden hier zijn ze dan! De echo's :D. Was hele dag niet thuis vandaag, dus vandaar nu pas...

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina