Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hoi meiden

sorry lees wel mee maar ik vat het allemaal even niet... zag wel goed nieuws verschijnen van jou mvj ! ben echt super blij voor je ! geniet ervan...

met mij gaat het redelijk, maar het is dubbel... ik voel me nog zwanger (stomme borsten) en ik wil gewoon bloed zien... ik heb gisteren veel gehuild samen met mijn man... maar we beseffen dat het gewoon zo moest zijn... we willen er gewoon snel weer voor gaan... maar ja ik hoop gewoon dat het vruchtje snel vanzelf komt (ben echt als de dood voor curettage)

groetjes
    en ik kom snel hier nog reageren op al jullie verhalen...

2. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Super echo mvj. Mooi!!!! :D

Hier gaat het nog steeds belabberd. Zo naar bed en dan is het hopelijk morgen weer minder.

3. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Mvm, neem je tijd lieverd om het te verwerken. Dikke knuffel.

4. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    mvm: wat een ontzettend K.T-nieuws!! :(
    Heel veel sterkte!!
    Wat ik mij afvroeg, je had al gebloed laatst, want je dacht eerst dat je ongesteld was geworden. Later bleek je toch zwanger te zijn. Kan het niet zijn dat je je miskraam (gedeeltelijk) al hebt gehad?? Het is op zich normaal dat daarna je hcg gaat dalen.

5. mamavanmenno200

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    @lappie
    bedankt meid, en ja wat je zegt: daar heb ik nog niet over nagedacht op die manier... wat ik me dan afvraag kan mijn hcg waarde nog zo "hoog" geweest zijn na al dat bloed? misschien waren mijn waardes in het begin veel hoger en was het al aan het dalen... ik weet het eerlijk gezegd niet goed.... moet je bij mk niet echt krampen hebben en soort van stolsels zien (door het vruchtje)...
    volgende week donderdag zal ik hierover wel uitsluitsel krijgen dan krijg ik echo bij gyn, die zal wel kunnen zien of baarmoeder schoon is of niet... hoop echt van wel (of dat ik tegen dan bloeding krijg)...

groetjes

6. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Je hcg kan nog lang hoog blijven.
    Had je vlak voor je nod ook getest?
    Had je totaal geen krampen, of lichte menstruatiepijn ofzo??

7. mamavanmenno200

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    @lappie
    ik had test gedaan voor nod maar niet met ochtendurine dus ja weet niet goed of dit referentie is of niet...

krampen heb ik niet gehad, wel 3 dagen bloedverlies en mijn temperatuur was ook wel heel laag gedurende die dagen...

8. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Mvm vind het zo rot voor je! Eerst ben je helemaal blij en dan stort alles in 1x in elkaar. Heel veel sterkte!

MvJ, hoop idd dat het ons nog gegund is! Je gaat zo twijfelen aan je eigen lijf! Mooie echo meid, zit echt een kleine spruit in:)

Grace, slaap lekker, hoop dat je morgen een betere dag hebt!

9. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Mvm wat een rotnieuws meid dit vind ik enorm erg voor je dikke knuffel meid en neem je tijd weet hoe jij je voelt.

Hier is ongi weer bijna zo goed als weg

Sorry dames dat ik niet op jullie reageer even geen puf voor ik ga nu naar me bedje toe mijn wekker gaat weer om 4.30 om te gaan werken

10. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Tinkerbell, slaap lekker meis.

Julia, ik duim verder voor je hoor!!

Grace, ik hoop dat je je nu eens eindelijk snel beter gaat voelen. Is niet niks deze zwangerschap.

mvj, ik zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai even naar je mooie kleintje in je buik.

Jennifer, schijtzooi........bleh.....duimt voor een wondertje

One, mooie buik weer meis.xx

mvm, had jij toevallig al een echo gehad? Dat het wel op de goede plek zat? Misschien dat ik er overheen heb gelezen mop, sorry dan. Dikke knuffel voor jou meis.

Rabia, inderdaad goedmaaksex.....jammie!!!! Gewoon erbovenop klimmen hoor hahahaha, maar serieus, hoop dat de ruzie over is meis, dat is nooit leuk natuurlijk (en zeker als er geen enkele reden is)

Heb ik iedereen? Zo niet, sorry!!!!
    Hebben jullie al gelezen dat de Action tegenwoordig ook zwangerschapstesten heeft? 2 voor €1,50!!!!!!! Niet normaal en tot nu toe is iedereen tevreden erover.
    Ik heb ze nu zelf ook (had er toch geen meer) en ene gedaan puur om te testen op indroogstreepjes of zoiets. En natuurlijk zag ik weer iets dus ik ga er van uit dat ik last heb van de voorgedrukte streepjes met mijn urine. Want 7 dpo geeft dus echt geen streepjes hé, laten we reëel blijven.

Iedereen een goede nacht!!

xxxxxx

11. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Esther jou kaartje ziet er mooi uit meid ik duim voor je

12. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @Esther idd wauw mooi kaartje hopelijk blijft je temp zo mooi hoog meis ;)

@tinkerbell en meis hoe voel je je nou?! Is je ongi nu helemaal weg?!

Nou hier toch nog m'n zin gehad en geklust haha... :p maar ga nu echt op t wachtbankje zitten ;) m'n temp is ook mooi gestegen dus ga er wel vanuit dat m'n ei is geweest!!!

13. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Trouwens heb nu wel n rommelende buik en n zeurende buikpijn :S niet fijn!!! Hoop dat dit gauw over is....

14. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Megaaaa ongi geworden. :(. Korte Lf voor mijn doen normaal is ie altijd 14. Nu 12.

@esther. Mooi stabiel kaartje. Hopelijk blijft je temp daar.

@rabia. You go girl.

15. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @jennifer Balen meis :( hoop niet dat je er wel last zult hebben, op naar de volgende ronde meis!!!

16. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Jennifer, bah :( ongi dus toch doorgebroken! Wat balen zeg, zag er allemaal zo mooi uit! Wij gaan gewoon samen voor de nieuwe ronde!

Esther, wow wat een goede temp:)

Rabia, zo jij hebt goed geklust, nu op de wachtbank!

Hier vanmorgen kotsmisselijk wakker geworden en super slecht geslapen. Temp blijft nog redelijk, maar denk morgen ongi te worden. Pfff valt niet mee om weer terug te schakelen vanuit de nachtdienst :(

17. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Jennifer, gedeverdemme wat balen meis......niet leuk.

Rabia, GOED BEZIG!!!! Kom maar lekker naast me zitten op het bankje. Gezellig.

Julia, he bah een slechte nacht dus, maar ik duim verder voor je hoor.

Tinkerbell, klaar met de ongi?

Grace, voel je je alweer wat beter?

mvm, blijf je knuffelen moppie.

mvj, hoe gaat die met jou vandaag?

Ja mijn kaartje...................wordt er een tikkie nerveus van om heel eerlijk te zijn. En dan doet mijn lijf ook nog raar.......maar ik wil me niet zo voelen want dat krijg ik volgende week kei hard een hamer in mijn gezicht.......ben heel nuchter, ben heel nuchter, ben heel nuchter, ben heel nuchter......adem in, adem uit.....

18. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Julia jij mag niet ongi worden hoor

Rabia jij op de wachtbank ik duim voor je

Jennifer balen meid dikke knuffel

Mvj mooie echo's meid geniet maar lekker van je zwangerschap

Hier is ongi weg alleen nog lichtroze alleen maar bij afvegen denk dat ik ziek aan het worden ben heb een heel gevoelige onderbuik en diaree (sorry voor het onsmakelijke woord)

19. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Jennifer, balen zeg. :(

Esther, doe maar lekker nuchter. Wij duimen wel voor je.

Hier voel ik me even ellendig, na gisteren en vandaag nog misselijk. Gebeld met werk dat ik maandga nig naar de huisarts wil. Het kan aan mijn hormonen liggen, maar het beetje begrip wat ik had is er niet meer geloof ik. Ik kreeg de vraag al dat als ik me eerder deze week wat beter voelde ik toch ook al iets had kunnen doen en dat ik waarschijnlijk ook maandag naar de bedrijfsarts moet. Nu mzakt die bedrijfsarts me niks uit en ik wil ook echt werken, maar ik voel me zo ellendig. Alles ligt op zijn gat. In mijn priveleven doe ik ook al niks. Verjaardagen laat ik schieten omdat het teveel is etc. Laat staan dat ik me om mijn werk druk moet maken...
    En dan wordt er gepraat alsof je je een beetje aanstelt alsof je een beetje vakantie aan het houden bent. Tenminste zo komt het over op me...alsof ik het leuk vind op deze manier. Ik wil het liefst ook gewoon alles kunnen en doen en huppelen van blijdschap, maar zelf dat kan ik op het moment niet eens.

20. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    thnx ladies!!! nu afwachten ;)

@grace wat vervelend dat je je zo rot voelt!! :( maar wel stom dat ze zulke dingen zeggen, pff niet iedereen voelt zich kiplekker hoor als ze zwanger zijn!!! je moet je er niks van aan trekken jouw gezondheid en dat van je kleintje gaat voor hoor meis!!! ;)

Deel Deze Pagina