Jennifer balen meid! Balen dat je je zo ellendig voelt grace dan is het niet leuk als je werk dan neit een beetje begrip toont.. Esther ja nuchter blijven soms zoo moeilijk.. maar ik duim door! hier bruinige afscheiding lage temp.. ik vraag me af of ik ongesteld wordt aangezien ik ook al wat krampen had vanochtend.... ik heb echt niet het idee dat ik zwanger ben.. mja ik zal het wel zien.. :S
Esther mooie stabiele temp hoor meid! spannend! Grace doe maar lekker rustig aan hoor meis, en doen waar jij je goed bij voelt, ik heb ook best veel ''slechte'' dagen ertussen, maar doe dan ook lekker rustig aan, en de dagen dat t wel gaat dan doe ik alles gewoon
Ik weet zeker dat ik vandaag of morgen ongi word, maar ben al de hele dag misselijk. Hebben jullie dit ook wel eens gehad? En hoe komt dit! Word er helemaal naar van!
Wat vervelend Julia. Ik was altijd misselijk rond mijn eisprong. Duim voor je dat het een goed teken is. Ik moet maandag 15:30 naar de bedrijfsarts. We zullen eerst eens zien wat hij/zij zegt. Wat me gewoon het meeste steekt nu is dat er gezegd wordt "had je dan niets op kunnen pakken" Alsof ik voor de lol dag in dag uit overgeef en ruim 4 kilo afval en me slap en waardeloos voel. Grrr.....
one, heb gister nog een testje gedaan op 14 dpo en was echt nega, niet eens een licht streepje. Dus geloof niet dat ik zwanger ben. Word bijna altijd 16 dpo ongi, dus dat is morgen. Ik ben idd ook vaak rond eisprong misselijk, maar echt zoals nu de hele dag en voor ongi nog niet eerder gehad. Misschien komt het wel van het slechte slapen en nachtdienst! Weet het anders ook niet. Grace, laat ze het lekker uitzoeken, jij denkt nu gewoon even aan jezelf en de beeb! Laat ze maar lekker praten. Gewoon maandag naar de bedrijfsarts, komt goed meis!
grace pff idd net of je er wat aan kan doen dat je je zo misselijk voelt! wij willen liever ook gwn lekker in ons vel zitten en vrolijk de zw.schap doorkomen, mja is nie anders, de 1 is zo misselijk als wat, de ander heeft nergens last van....wat n rotopmerkingen ook grrr
Grace, was het een man die dat zei? Klinkt echt zo en anders is het echt een vrouw zonder enig gevoel in haar donder. Laat maar lullen meissie, jij kan er echt niks aan doen dat het nu zo zwaar is. Julia, ik blijf stug door duimen hoor, tot het tegendeel bewezen is. Nondeju, ik heb al 2 dagen enorme vreet kicks niet normaal. Echt zo'n vreselijke hongerklap. En nee ik ga nergens vanuit want ik moet nog een week wachten, maar gedver wat is dat een vervelend gevoel. En wel tot 6 keer per dag ofzo, niet normaal.
Het was een vrouw die dat zei. Nou ja, misschien trek ik het me ook mee aan door de hormonen. We gaan het maandag wel horen. Esthe, spannend
@julia ik heb dat heel vaak als ik ongi moet worden afgelopen ronde ook zo erg en toch ongi doorgebroken helaas...mja ik heb PMS dus jah ik heb altijd klachten voor m'n ongi :S en ook bijna alles dan, misselijk, buikpijn,rugpijn, moe, hoofdpijn, soms ook last van reuk alles vies vinden, vreetkick noem maar op!! Mja ik ga voor jou heel hard duimen meis!!!
@ Mamavanmenno: lieffie, geeft helemaal niets. Ga jij het nu eerst maar even verwerken, dat is veel belangrijker dan reageren op ons. Dankjewel lieverd. @ Julia: ja he? Mooi he? Ik gun het jullie ook zoooooo enorm hard!!! Jij mag niet ongi worden morgen hoor! @ Tinkerbell: fijn dat je zo goed als van je menstruatie af bent, op naar de klusdagen weer. Dankjewel meid! Dat komt goed . Bah wat balen dat je je zo beroerd voelt meid... @ Esther: *kleine spruit, zwaait terug* (ik voel het ) Jaaaaaa, dat heb ik ook gelezen! Zit eraan te denken er ook 1 te kopen bij de Action (moet daar toch nog naartoe hahahaha), kijken hoe die het doen. Maandag de MVM-test. Ja gaat goed hoor. Heb volkoren buiscits gehaald voor op mijn nachtkastje, want het kokhalsen 's morgens word steeds erger... Verder errrrug moe nog steeds hihihihi... Ach ja, komt goed. Lekker stabiel jou temp meid!!!! Hahahahaha, herkenbaar die honger steeds... @ Rabia: aaaah, toch goedmaaksex gehad dus . @ Jennifer: he bah wat balen zeg!!! Dikke knuffie voor jou. @ Grace: ow jeetje meis, wat vervelend dat het begrip dat je had, nu voor je gevoel weg is... Kun je niet zeggen wat je hebt? Gewoon een naam eraan geven? En dan zeggen: google maar! Kan me enorm goed voorstellen dat je dat steekt... Logisch ook, jij bent ook niet voor je lol zo misselijk steeds... Heeft die vrouw zelf geen kinderen? Sjongejonge zeg... @ Yuna: ik hoop dat je snel weet waat je aantoe bent meid. (al heb ik natuurlijk liever dat je niet ongi word . ) Vanmiddag lekker geslapen en straks gaan we op visite bij de moeder van mijn beste vriendin. Dat word weer gezellig .
hoi meiden @jennifer balen joh! ik had nog zo voor je geduimd! @all het vruchtje is nog steeds niet afgekomen... weet niet waarom maar had er ergens op 'gehoopt' dat ik snel zou gaan beginnen bloeden... maar niet dus maandag mag ik terug naar huisdokter voor bloed te prikken, dan zien hoeveel hcg ik nog heb... donderdag in ieder geval naar gyn voor echo om te kijken sinds vandaag geen gezwollen en gevoelige borsten meer dus naar mijn gevoel heb ik toch al wat minder hcg in mijn lijf zitten dan paar dagen terug... ik zal het wat tijd moeten geven zeker normaal zouden we morgen met vrienden naar een andere vriendin gaan voor een paasbrunch en konden alle kindjes (zo'n 5 tal) allemaal leuk paaseitjes rapen... helaas ga ik het niet trekken, die bewuste vriendin is namelijk 14 weken zwanger en ik gun het haar maar het is nog te moeilijk... ik heb het wel aan haar verteld (en ook aan de andere meiden dat er zaterdag gaan zijn) wat de reden is... het moest me van het hart en tenslotte kennen we elkaar allemaal al meer dan 15 jaar dus we zijn een hechte vriendinnen groepje... Groetjes allemaal en fijn weekend
Grace, wat een ongevoelige trut zeg. Hormonen of niet, menselijk gedrag is toch niet zo moeilijk lijkt me. mvj, klinkt weer als een heerlijk gezellig dagje moppie. Hoop dat je genoten hebt. mvm, dat is toch heel begrijpelijk meis dat je je daar nu niet voor in de stemming voelt. En wat vervelend voor je dat het niet doorzet. Als het dan toch moet gebeuren (liever niet natuurlijk) dan maar snel dat je door kunt. Dikke knuffel lieverd!! En weer 4 vreet kicks verder ga ik zo maar mijn bed opzoeken.......
@evelien Meis ik wil je nog even een hele fijne dag toewensen met jullie bruiloft!!!! Geniet er van meissie
Rabia, een kruis, jeuj!!! Hoe gaat het met de rest van de dames? Hier was voor de verandering de temp hetzelfde.....
Evelien. Ik wens je een super mooie dag toe meis. Genieten zou ik zeggen. @esther. zo die is echt stabiel zeg. @rabia. Je hebt een kruis. Superrrrr @grace. Wat een stomme trut zeg. Laat je niet opjutten hoor.