Mvj, nee ze heeft inderdaad geen kinderen. Hoe was je dag? Inderdaad gezellig? Esther, hoe staat het met de vreetkicks? Nogeen paar dagen wachtbank. Jennifer, tja...ik denk dat het ook onbegrijpelijk is misschien. Denken de meeste niet npbij zwangerschapsmisselijkheid aan een beetje overgevem en de rest van de dag ben je het vrolijke zonnetje. Helaas is het niet bij iedereen zo en daar ben ik nu ook achter. Hopelijk is de bedrijfsarts niet een of andere onbegrijpelijke hork die hetzelfde denkt. Nou ja...ze mogen de huisarts bellen. En vl gaat gelukkig mee.
NEEEEE NIET ZEGGEN!!!!!!! Word ik helemaal nerveus van. FF dacht dat ei op cd 17 was dus dan zou nod ook 2 dagen later zijn. Ik blijf bij cd 15, maar natuurlijk ga je aan jezelf twijfelen hahahaha. En natuurlijk al 3 dagen goede rugpijn en misselijk, maar ja zegt geen hol.....ik ben nuchter, ik ben nuchter, ik ben nuchter.........helpt trouwens ook niet dat mijn lieve vriend mijn kaartje heeft gezien en me nu nog nerveuzer maakt dan dat ik al ben.....bleh, normaal echt geen stress nu, maar krijg het even niet onder controle. Verwacht toch echt elke dag dat temp zakt......Duurt nog zo lang dat het ook nog helemaal fout kan gaan natuurlijk.
Evelien ik wens je een hele mooie dag vandaag! Lekker genieten!! @mvm dikke knuf voor jou! @esther ik heb de laatste week ook enorme vreetkicks haha eet echt alles !!! Testje doen? Hier nog steeds verder heel moe, iedere dag na t werk lig ik wel twee uur te slapen. Heb zere borsten zelfs als ik sochtends wakker word (had ik niet bij m'n eerste zwangerschap) en ben af en toe misselijk, vooral bij t avond eten maar Heb echt totaal geen kots neigingen. Fijn te lezen dat het goed gaat hier!
Esther ik duim me suf voor je! idd kom op 2 streepjes piesen over een paar dagen! Hier ik snap niks van me kaartje nog nooit is mijn temp zo laag blijven hangen...maar nog geen ongi ;s
@yuna. Ik had precies hetzelfde na m'n ma dat mijn temp zo laag bleef. Raar he. Wordt je zo onzeker van. Volgens mij is je lichaam gewoon nog behoorlijk van slag ofzo.
@evelien geniet van je dagje! hier in BE een stralende zon hopelijk daar ook? krijgen we snel een fotootje van jullie te zien? @all vandaag een rustige dag, het besef komt er meer en meer natuurlijk, daarnet even ovulatie testje gedaan om te zien of die nog een streepje geeft en ja hoor... nu ja ik had misschien beter een zwangerschapstestje gedaan om te zien hoe licht het streepje zou zijn, maar heb er geen meer thuis en geen zin om er eentje te kopen om te zien hoe negatief die wordt... groetjes en ik blijf duimen voor de meiden op het wachtbankje!
Esther mooi kaartje, duimmmm nog steeds hoor. Voor mij is het helaas klaar, temp gezakt naar 36,3 dus word vandaag echt ongi! Nu snel wat dingen gaan doen, anders ga ik me zo rot voelen vandaag!
Jammer Julia! Spannend kaartje Esther. Maar 'niet-zwangere' kaartjes zijn soms ook spannend.... tis afwachten... Denk dat het goed is dat je er nuchter in staat (toch??? )
Nog een paar dagen wachten Esther!!! Spannend ik straal ook mee!! Weet er iemand waar je zon plaspotje kunt kopen? Gewoon bij de apotheek of ook bij de kruidvat? Mvm komt woensdag en moest een potje met plas klaar hebben voor de test die ze wilde doen...
@esther uhm wat betekend zo'n kruis dan?! Toch dat je dan je ei hebt gehad?! @linn volgens mij kun je die idd ook wel drogist halen hoor heb t wel Es' gezien maar weet niet meer waar en bij apotheek sowieso wel!! @julia jammer meis!!! Nou gister was ik helemaal kapot na 4 uur danslessen geven dus sorry dat ik niet meer heb gereageerd! Net receptie gedaan op sportschool...nu ga ik lekker Lahmacun (turkse pizza) maken wordt m'n eerste x dus spannend haha...hoop dat ze lukken en te etene zijn fijne dag nog ladies!!!
Rabia, FF wilde maar geen kruis zetten om een of andere reden dus heb ik het zelf maar gedaan, daarom is die ook blauw. Dank jullie wel lieverds!!! En ja ik ga er van uit dat ik niet test voor nod. Ben al te vaak teleurgesteld.