Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Idd want je heb echt wel je ei gehad Es!:D
    Ach ik heb hem ook zelf ingevuld op FF omdat ie er niet kwam te staan.
    En heb t ook nog ''goed'' gehad! ( miss 2/3 dagen verschil )
    maar maakt mij niet uit, ik ben zwanger ;)

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dat bedoel ik hahahaha

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hihi missch ook wel goed teken bij jou,net als bij mij... een keer n blauw kruis!:D & zwanger!

4. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @esther oh zo!! Snap nog niet zo heel veel van FF hoor vul alleen m'n temp in meer niet...Hihi

Nou net lekker Lahmacun gemaakt en is gelukt ;) lekker hoor!!! Weet niet wat ik heb de laatste tijd maar heb gewoon zin om lekkere dingen te koken, en vooral Turks en dat maak ik nooit!! M'n man zal wel blij zijn haha maak alleen maar Hollandse pot :p en ben helemaal niet zo'n kooktypje moet altijd snel snel klaar zijn!!! Alleen Lahmacun duurt wel lang hoor moet er nog 2 bakken en ben al vanaf 3 uur ofzo bezig :S is wel lekker af en toe maar moet je wel tijd hebben hè...
    Ga zo lekker afwassen, de was doen,stofzuigen, dweilen daarna lekker douchen en op de bank ploffen!!! ;) Hihi lekker n avondje alleen thuis op de bank :D
    Fijne avond Girls!!!

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    So Rabia, goed bezig meis!!

One, ja dat zou eens even een bak zijn whahahaha, maar voor nu ga ik nog uit van een ongi meis. Al zit ik al maanden lager met mijn temp, maar ja het is ook al warmer op de slaapkamer deze maand, maakt echt wel verschil blijkbaar.
    xxxx

OOOOOOOHHHHHH ik hoop zo dat het morgen de beloofde 20 graden wordt!!!

6. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik ga ook gelijk mijn blauwe kruis even zetten! :D

7. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Whoohoo op naar de blauwe kruizen :D

8. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Dames, ik had al vermoeden dat ik iets voelde vandaag maar zit nu op de bank en heb de hele tijd een soort van steekjes in schaamstreek voelt ook "warm" aan ofzo kan t niet echt uitleggen maar voelt heel vreemd :S zou t nog van m'n ei kunnen zijn?!

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Rabia, ja dat kan meis.

Zo, goedemorgen, nou ja....goed.....en daar zit je dan op zondagmorgen na al met de hond gelopen te hebben......
    Kaartje nog steeds hetzelfde, krampen, rugpijn en misselijk.....en volhouden dat je niks voelt.....pppffff......wat een gedoe elke maand zeg hahahaha. En ik kan hier normaal echt wel tegen, maar het lukt me echt gewoon niet zo goed deze keer.
    Zie je wel, had gewoon niet moeten tempen deze maand, had ik dit allemaal niet geweten hahahaha.

Nou, ik hoop dat we vandaag allemaal lekker buiten kunnen zitten meissies en zo ja: geniet ervan!!!

10. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Kan me voorstellen dat je er zenuwachtig van wordt. Je temp is gewoon bizar stabiel en dat in combi met alle andere "kenmerken". Ooohhh spannend. Mijn duimen draaien overuren voor je.
    Hier is het wel "warm" maar grijs grauw en nat. Ben benieuwd of dat gele ding in de lucht zich nog laat zien vandaag. Ga nog even terug naar m'n bedje en dan zien we het wel.

Vandaag laminaat boven eruit slopen en morgen gaat m'n paps beginnen met het nieuwe te leggen. Zooo blij.

11. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank je moppie.
    Hier is het weer op dit moment hetzelfde dus ik hoop ook verder op de zon. Ik denk dat ik vanmiddag maar even bijslaap want de kleine man is ook al enige tijd wakker. Dan vanmiddag even lekker samen slapie doen.

Oh fijn een nieuwe vloer. Altijd lekker als je huisje wordt opgeknapt. Welke kleur doen jullie?

12. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @esther jah ik weet hoe dat voelt meis!!! Maar ik duim hard met je mee ;)

@jennifer ohh wat fijn nieuwe laminaat!!!

Hoer vannacht heel vreemd ik werd wakker door n hele heftige kramp vannacht beetje aan linkerkant... :S heel vaag dn trok daarna ook gelijk weg, mja voor n innesteling zou t denk ik nog te vroeg zijn dus dat kan t niet zijn geweest ofwel?! Zit nog maar op 4dpo.... :eek:
    Maar goed dames geniet idd van t mooie weer, hopen dat de zon zich laat zien vandaag!!! Want hier schijnt t hele dag bewolkt te zijn, maar wel warm!! Have a Nice day ladies ;)

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Rabia, dat weet ik ook niet, maar een vrouwenlichaam is niet standaard, dus misschien toch een innesteling.......zeg niet dat het zo is, maar ja alles kan natuurlijk.

Bluh, ben kapot, zit echt rechtop te slapen.

14. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Ik heb duidelijkheid... rare cyclus zo na MA, mss wel helemaal geen ei gehad bedacht ik me gisteravond
    iig hopelijk nu weer een normale cyclus

Esther jij gaat nog even stabiel door :p

15. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @esther idd n vrouwen lichaam is idd niet t zelfde...lees toch dat t tussen 5dpo en 10dpo zou zijn...dus jah ik weet t niet hoor...vind t wel vreemd eigenlijk!!! Nu gaat je ook van alles "inbeelden" dus jah alles wat je voelt etc gaat gelijk door je hoofd ' ben ik zwanger of toch niet' vind t niks aan om op t wachtbankje te zitten en duurt ook zo lang!!!
    Vervelend meis dat je niet kan slapen ik wou ook lekker uitslapen vandaag maar jah lukt ook niet echt... :S

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Ik zie ook ineens een open bolletje bij FF weet een van jullie wat dat betekend?! M'n temp is alleen iets omhoog gegaan...

17. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Nou ik lees zelfs dat er vrouwen zijn die op 3dpo al n innesteling hadden en toch zwanger... :eek: Bahhh ik zit mezelf nu helemaal gek te maken... :S ben er gewoon zenuwachtig van!!! Mja komt vast van m'n spastische darm die kramp....

18. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Rabia, heb je op een andere tijd getempt?

Ik begin hier toch echt te twijfelen nu......
    Komt net de fanfare om een of andere reden langs. Dus ik zeg dat tegen de kleine man. Die gooit de gordijn aan de kant en begint als een gek te lachen en te zwaaien om vervolgens echt keihard weg te rennen. Dus ik zeg: wat ga je doen?
    "ik heb mijn fluit nodig"

en zit ik daarom hier wat letterlijk te janken...........

19. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Oh jah klopt Esther een uurtje later heb de wekker niet gehoord om 7uur werd toen uit mezelf wakker...
    Pff zo vroeg n fanfare :S

20. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Nou dat uur verklaard je open bolletje....

Is blijkbaar communie hier vandaag.

Deel Deze Pagina