Nou, pendel is negatief dus precies zoals ik me voel.......maar ja die andere pendels hadden het afgelopen maand ook fout bij mij dus als deze het nu ook fout heeft....whahahahahahaha Maar even serieus, ben echt niet zwanger. Ik heb een ingebouwde test in mijn lichaam. Een paar dagen voor ongi krijg ik (dankzij hormonen) altijd erge jeuk aan mijn doos, ja heeeeeeel charmant. En dat heb ik sinds vanmorgen ook dus het is echt gewoon wachten nu tot temp daalt. Scheelt weer in de kosten qua testen.
Whahaha...handig. Nou je temp moet eens durven dalen. Dan word ik heel boos. Rabia beterschap. Hier is het ook weer ruk. Ben benieuwd wat de bedrijfsarts gaat zeggen. Hopelijk hou ik zijn bureau schoon ; )
Op zich best handig ja, daarom kan ik ook zo makkelijk wachten met testen. Maar ja een lichaam is ook maar een lichaam natuurlijk en bij mijn bbz had ik het ook......blijven gewoon de hormonen natuurlijk. Meis, laat je niet gek maken hé!! Hoe laat mag je je melden daar?
Dat is zo Esther en ik blijf duimen tot er pas bloed te zien id. Ik mag me 15.30 melden. Vriend gaat gelukkig mee. Kan ik in de auto wat zakjes met inhoud verzamelen als bewijs
Grace succes vandaag bij de arts! Esther ik duim nog lkkr door hoor.. Hier is t ook lekker weer! daar word ik echt vrolijk van!
@esther. Handig zo een ingebouwde test. Hoop dat hij deze x het mis heeft. @grace. Succes straks. En neem een lekker warm zakje voor hem mee @rabia. Beterschap. Hier aan het klussen op zolder. Laatste laagje verf op de muur energie van het laminaat leggen. En he migraine monster is er weer maar gelukkig kan ik wat innemen nu. Hier regent het pijpenstelen. Bahhhh
Grace, wel fijn dat je vriend mee gaat dan. One, dank je moppie. Jennifer, hard aan het werk dus. Wel weer balen van je migraine hoor. Hoop dat het snel over is lieverd!
Grace ik hoop dat je zijn buro onderkotst, dan ziet hij hoe ziek je bent.. Esther ik duim stug door..
hier gaat het op en neer soms goede dagen, maar vanmorgen snel opgestaan en het is weer gammel... ach ik klaag niet, spuug gelukkig niet, het is meer gerommel in de maag en darmen en dat is niet echt lekker.. morgen weer conrtole
Dankjewel dames!!! @grace ik zou die zakjes voor als souveniertje geven haha..." Kijk eens alsjeblieft, een zakje KOTS!!!" Hihi zie t al voor me....ben benieuwd wat ze gaan zeggen en laat je niet gek maken meis!! Jouw gezondheid en dat van je beeb gaat wel voor hè!!!! Good luck @jennifer nou wat balen dat t regend bij jullie, mja kan je wel mooi aan de slag op zolder @ricmar wauw die zin onderaan bij jou, na 17 jaar zwanger Dat is echt n wonder!!! En nu weer zwanger super hoor meis!!! Zit ik hier te balen waarom t bij mij zolang duurt Pff...echt meis is je gegund!!! Geniet lekker van je zwangerschap!!! Hier nog steeds beroerd heb nog wel ff kunnen slapen gelukkig ben gewoon heel moe!!! Mja vandaag lekker niks doen en lekker rusten!! Hopelijk morgen minder want ga weer naar ie choreograaf toe voor zijn les heb ik zin in!!! Hihi...
Ricmar, wisselend dus. Maar je draagt zoiets moois in je buik. Hoe vind je zoontje het? Rabia, ook lekker een dagje helemaal niks doen. Ik word echt gek van mijn rug hoeveel pijn dat die doet. Al ruim een week bezig nu. Kan dus ook echt niet sporten want is gewoon niet te doen.....baal baal baal baal......en nu is het weer ook nog eens helemaal omgeslagen dus ik hoop dat mijn 2e was nog net droog gaat worden want volgens mij gaat het weer regenen. Huisje is wel weer helemaal voorzien van verse zuurstof dus das wel weer lekker natuurlijk.
Hier is het droog. Ik dacht dat het regende maar de glazenwassers zijn bezig Esther....ouch. dan maar even geen sport. Vandaag wel een erge rukdag. De teller staat op 6 nu...en het is nu een uur dus ben benieuwd. Straks nog in de auto naar die arts...pfff. Nou ja hoe ruk bet voor mij is. De beeb doet het goed en dat is het belangrijkste voor mij. Na oktober voel ik mij vanzelf weer beter. Zo ik heb mijzelf even moed ingesproken
Grace whahahaha zie het even helemaal voor me. Jij al flink balen dat het weer eens regent...... En natuurlijk is het het belangrijkste dat je kleine uk het goed doet, maar het zou ook wel eens leuk vinden als jij je een paar dagen goed mag voelen, toch. Maar kom op: ik doe nog even een dansje voor je.....(en word ondertussen gek van mijn lichaam, stom gedoe ook....nog 4 dagen)
esther idd hier begint t ook te regenen nu na lekker weertje baal! grace ahh meis, weet hoe je je voelt blegh...rustig aan knuff!
Yep hier nu miezer regen. Heb het laatste beetje was maar snel binnen gehaald en in de droger geknald.
Esther heel gek V aait steeds over mijn buik, dat deed hij al heel vroeg in de zwangerschap.. terwijl hij het echt niet snapt natuurlijk... Esther rugpijn kan ook goed teken zijn.. (struisvogelpolitiek) juist de laatste ronde was ik overtuigd niet zwanger te zijn, (dat kon niet met mijn tempkaartje) en zie waar ik nu sta..
hoi meiden hier is het weer beter dan deze ochtend... ochtend was grijs en nat... nu komt de zon weer meer tevoorschijn! ik ben deze voormiddag nog even bij ha langsgegaan om bloed te prikken... en deze avond weet ik hoe mijn hcg waardes zijn... wil zo snel mogelijk voort met een volgende cyclus... voor de rest niet veel gedaan vandaag, probeer een momentje rust voor mezelf te nemen vandaag... had er beetje nood aan
mvm, is er al iets losgekomen dan bij je lieverd? Ik ben benieuwd naar je waardes. Neem maar lekker de tijd meissie en als je je goed genoeg voelt, wachten we hier op je.xx Ricmar, wat ongelooflijk lief en speciaal!!! Geniet daar maar lekker van!! En ik hoop dat het een symptoom is, maar ja, afwachten he. Heb sinds gister toch iets raars: een gek soort van tintelende tong. Heb niks raars gegeten ofzo en B12 (joepie google) is helemaal goed........vaag.......