net weer serieuze opdoffer gekregen... Menno had tegen zijn juf gezegd dat mama een baby in de buik heeft (hij begrijpt natuurlijk nog niet wat er nu allemaal speelt...) de juf was zo blij en enthousiast tot ik moest zeggen dat het niet goed zat... ze vond het zoo jammer voor me... maar ik vond het ook zo moeilijk om te vertellen... het gevoel blijft zo dubbel straks weet ik de waardes van mijn bloed en hopelijk kan ik dan snel weer verder... al denk ik dat ik wel vaker terug zal denken aan dit sterretje hoe klein en pril het ook was helaas heb ik nog steeds geen bloedverlies, vandaag wel pijn in mijn lies... donderdag mag ik naar gyn, duurt ook nog zo lang... en collega's van me vroegen zich al af waarom ik donderdag er niet ga zijn (ik heb aan planning gemeld dat ik een medische consultatie nodig heb...) ... en tja medische consultatie wekt nu eenmaal nieuwsgierige reacties op... ik denk wel dat ik het deze week of volgende week aan vertrouwenspersoon op het werk ga vertellen, hij is toevallig ook mijn directe collega... als hij weet wat er speelt, kan hij ook begrip opbrengen als ik het eens een dagje moeilijk(er) heb
Meisje toch wat naar allemaal voor je. Neem goed de tijd om het te verwerken. Ik zelf heb ook flink in de knoop gezeten na mijn bbz: zo ben je opeens na hele lange tijd zwanger en zo lig je op de operatie tafel met spoed en ben je je kindje en je eileider kwijt en mag je opnieuw beginnen....... Het misschien vervelendste is nog wel dat "de buitenwereld" het niet aan je kan zien. Gelukkig kun je hier op dit forum wel terecht bij allemaal lieve meiden.
Mvm, dikke knuff meis. Hier weer thuis van de bedrijfsarts. Het was een vrouw en ze was heel begripvol. Ze zei al vrij snel dat ik zo niet kan werken en dat het eerst maar eens continu goed moet gaan voor ik aan werk ga. Over vier weken maar eens verder kijken en eerst aan mijzelf denken. Viel dus alles mee. En nu ga ik doodop en misselijk op de bank hangen en even bijkomen.
ja echt wel. Zijn hele zware en serieuze gesprekken over gehad. Hij word bijna 35 en heeft geen kids en wel al jaren kinder wens
@grace gelukkig was de bedrijfsarts begripvol... denk nu maar goed aan jezelf! @esther een bbz is verschrikkelijk hé... een vriendin van me heeft dit ook gehad, daarna gelukkig nog 2 gezonde dochters gekregen... duim voor je dat je snel zwanger mag zijn!!! @all heb net te horen gekregen dat mijn hcg waarde maar 80 meer bedraagt... en het is gek maar heb al een goed uurtje vreselijke krampen en buikpijn... ben wel blij dat hcg waarde al goed laag is, volgende week maandag mag ik nogmaals langsgaan om bloed te prikken ... ha is ook heel begripvol, ze is zelf zwanger maar heeft ook vmk gehad vertelde ze me... en nu donderdag naar gyn, ben eigenlijk wel opgelucht dat ik omwille van waardes al weet wat me te wachten staat... had ik geen bloed meer laten prikken had ik waarschijnlijk gehoopt/verwacht van hartje te zien kloppen...
Senna, wat geweldig meis!!! Nou op naar een mooie zwangerschap dan!!! Grace, blij voor je dat je een fijne bedrijfsarts had en dat ze je serieus nam. Nu lekker rusten en voor jezelf en je kleintje zorgen. Scheelt wel weer stress natuurlijk. mvm, een bbz is echt heeeeeeeeeeeeeeeel ver weg van fijn. Je verrekt echt van de pijn en weet niet meer wat voor of achter is. Maar ja dat wil niet zeggen dat een mk minder erg is ofzo hoor. Het mentale gedeelte is moeilijk genoeg bij alles wat daar op lijkt. Dus je hcg is nu echt aan het dalen. Nu "hopen" dat het snel over is dan. Klinkt beetje dubbel, maar je snapt wat ik bedoel.
dank jullie wel meiden. Ik hou alleen mijn temp bij verder niks aan ovulatie testjes of wat dan ook. Want hij blijft nu nog alleen in het weekend slapen.
Das toch ook lekker relax dan? Ik heb deze maand ook geen ovu testen gedaan en doe dat wel vaker niet. Wilde eigenlijk ook een maand niet tempen, maar ja de gewoonte heeft het gewonnen. Wist ik veel dat ik zo'n kaartje zou krijgen. Hoe vinden je kindjes de nieuwe relatie? Gaat alles goed samen?
Alles loopt hier nou zo rustig over het algemeen. Ze zijn dol op hem. Maar ze weten niet echt dat wij een relatie hebben. Hij denkt dat hij gewoon komt logeren ahahhaha. Schijnt als je het niet zo benoemd naar de kinderen toe dat ze dan minder moeite mee hebben.
Hey meiden, vandaag even nagenoeg geen reacties... Zijn jullie niet gewend, maar ben écht doodop nu... @ Senna: welcome back lieffie <3 Hier vanmorgen zwangerschapskleding bij de Lidl gekocht. 2 broeken, 1 legging en 2 topjes. Daarbij nog 2 sportbh's en 4 paar halve sportsokken gekocht. Van het weekend nog 2 2e hands broeken opgehaald (1 gratis en 1 voor 3,50 euro) en nog een zwangerschapsrok (voor 5 euro), dus ik heb voor nu eventjes genoeg .
Senna, lekker toch? De rest kan je altijd langzaam vertellen/duidelijk maken toch. Belangrijkste is dat ze zich er goed bij voelen. mvj, goed geshopt meis!! Zag dat het in de reclame was, maar ja om nu al iets te gaan kopen vond ik toch iets te enthousiast hahaha. Ga jij dan maar eens lekker vroeg slapen moppie, wij gaan nergens heen.xx
Hoi meiden, Sorry, ik heb niet teruggelezen. Ik heb de hele dag gewerkt en ben ook nog op kraamvisite geweest. Hier is de klus al weer geklaard. Vandaag mijn eisprong. Vrijdag en zondag sex gehad. Ik hoop dat het genoeg is geweest. Ik vertel mijn man nooit wanneer het 'moet' gebeuren. Dan heeft hij tenminste nog het gevoel dat we het doen wanneer we zin hebben. Vanavond was hij moe en ging om acht uur al naar bed. Vond het zielig om nog iets van hem te vragen. Dus drie dagen voor eisprong en één dag voor eisprong.... we zullen zien. Ik ga maar alvast (voor de zevende keer) zitten op het wachtbankje... Ik hoop dat het goed met jullie gaat. Spannend kaartje Esther! (even snel gespiekt)
Lappie, welkom op het wachtbankje meis, ik hoop dat het je laatste zal zijn voor hele lange tijd. Ik vertel mijn vriend ook nooit wat en ik weet nu ook weer waarom. Hij heeft 2 dagen geleden het idee gehad om nog eens naar mijn kaartje te kijken en dus elke dag nu "hoe is je kaartje, ben je al zwanger?" En zo weet hij dus ook perfect wanneer hij "aan de bak moet". Alhoewel wij beginnen gewoon na de menstruatie en na ei begin ik spontaan te minderen. Gelukkig hebben we dan allebei even pauze nodig hahahaha. Mannen hoeven niet alles te weten toch! Ik duim voor je meissie!!
@grace. Super fijn dat de bedrijfsarts zo heeft gereageerd. Nu lekker zonder stress aan jou en je beeb denken. @senna. Fijn dat je zo happy bent. Geniet ervan en hopelijk snel een kleintje voor jullie. @mvj. Zag de aanbieding ook in de folder. Helaas heb ik het nog niet nodig. Rust lekker uit. @lappie. Mijn duimen gaan weer aan de slag voor jou. @esther. Ben erg benieuwd naar je temp morgen. Duimen draaien. En hier ook na m'n ei ineens een stuk minder actief @mvm. Sterkte meis. Je hcg zakt "gelukkig" snel. Hopelijk komt het snel vanzelf los. Knuff Hier ligt het laminaat. M'n paps, lieffie en zoon hebben het met z'n drietjes in 1 dag geklaard. Zo blij. Super mooi. Nu nog gordijnen ophangen wachten op de nieuwe kast en de deur verven en dan gaat onze slaapkamer naar boven. Hopelijk snel zwanger zodat we de babykamer kunnen gaan doen. Slaap lekker.