Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

#1841 Yuna28, 16 apr 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 apr 2013
    Esther ik duim voor je meid!

Ja Lappie... ik duim weer!

Jongens even een smerige vraag maar vandaag hevig bloeden en 2 behoorlijke stolsels (2xzo groot als een 2 euromunt) aan het verliezen... hoort dit nu nog?!

2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @yuna dat kan. Mijn gyn zei dat het nog restanten kunnen zijn van de mk die er bij de eerste ongi mee uit komen.

@esther. Wauwwwwwwwww je maakt het nu echt heelspannend. Zou je niet eens gaan testen?? Hihi.

3. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Lappie, duimmmm. Hopelijk de laatste keer wachtbank.

Yuna, wat vervelend zeg. Knuff.

Jennifer, wat fijn dat het laminaat erin zit. Nu op naar de babykamer.

4. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @grace. Laten we het hopen.
    Hoe voel je je deze morgen?

Hier m'n temp bizar omhoog. Weer iets nieuws net na m'n ongi. Denk dat ik ziek ga worden (Vl. Was vorige week ziek, zoon nu en m'n vader had ook keelpijn) (of m'n thermometer is kapot).

5. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Oh Jennifer, dat is hoog ja. Als iedereen al ziek geweest is...hopelijk valt het mee voor je.

Hier begint de ochtend rustiger als gisteren. Hopelijk blijft dat even zo.

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Esther!:D temp weer omhoog whieeee..! haha..:D
    xxx

7. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Esther....spannend :D

8. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Heel spannend Esther!!!

Ik heb geloof ik geen eisprong gehad gisteren. Ik denk dat ik hem vandaag pas heb. Gisterochtend rond half negen mijn eerste posi-ovutest en vanochtend weer een knaltest plus smiley. Mijn temp doet ook iets anders dan anders. Als ik hem alvast vooruit invul dan geeft FF mijn ei ook aan bij vandaag. :(
    Ook ging mijn thermometer vanochtend stuk. Dus toen maar mijn reserve gepakt (1 cijfer na de komma). Maar ik heb ze vaak allebei gedaan en ze meten hetzelfde gelukkig.
    Dus volgens mij kan ik weer even gaan opstaan van dat wachtbankje.... we moeten nog een keer...... ;)
    Hoop dat ik hem kan verleiden vanavond. Gisteravond was hij zo moe.

Wat denken jullie??

9. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @Esther spannend meis!!!! ;)

Hier vannacht om 4 uur ineens klaar wakker!! Kon niet meer slapen, had buikpijn en rugpijn :S toen ik eenmaal in slaap was gevallen droomde ik dat ik positief had getest bij n stuk of 3 testen, toen ging m'n wekker omdat ik moest tempen, en ging weer verder slapen en droomde toen weer over n positieve test :eek: en elke x dat ik wakker werd dat ik shit was maar n droom!!! :(
    Dames fijne dag vandaag :)

10. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hihi gewoon erop klimmen meis haha....mijn man had ook vaak niet zoveel zin maar wist ook wel dat t nodig was voor n beebje dus jah...Hihi
    Weet je man ook wanneer je ei enzo is?! Ik vertelde t m'n man gewoon en wist hij zelf al wel dat ie aan de bak moest :p
    Nou meis veel klusplezier ;)

11. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Lappie, gewoon je man verleiden. Op naar die beeb voor jou.

Rabia, ik wil je niks aanpraten, maar ik droomde ook dat ik positief testte en een paar dagen later...zie het resultaat in mijn banner :D

12. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    goede morgen dames

vandaag begin ik pas om 10u dus kan lekker rustig nog een thee drinken vooraleer ik ga werken

goed klussen hoor dames! als mijn cyclus terug op gang komt, 'mag' ik mijn mannetje verwittigen wanneer ei eraan komt... hiervoor deed ik dat niet omdat hij het allemaal vanzelf wou laten komen...

eigenlijk snapte hij tot vorige week niet helemaal goed hoe cyclus werkt... en nu hij dit beter snapt, begrijpt hij ook dat het beter is om een keertje meer te klussen dan een keertje minder... (nu ja er van uitgaande dat alles in orde is met het sperma van de man)

@esther, ik vind je temperatuur toch mooi hoog hoor!!!
    @jennifer, hopelijk word je niet ziek...
    @lappie, succes met het klussen en dan straks op het wachtbankje... hopelijk voor de allerlaatste keer !!! duim duim duim !
    @yuna, ik heb ook al vaker gehoord dat bij een menstruatie nog stolsels kunnen loskomen... indien je het echt niet vertrouwd, even bellen met je gyn of ha?
    @rabia, fijne dromen! hopelijk komen ze volgende week uit! ;)

fijne dag iedereen !! x

13. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @grace ja ik hoop t echt!!! Alleen ik droom t vaker ook vaak over n dochter maar tot nu toe nog nooit positief getest :S dus ik verwacht er eigenlijk niet zo heel veel van...zal gewoon geduldig moeten afwachten!!! Maar stiekem hoop ik t echt, t gevoel wat ik in m'n droom had toen ik positief teste was zo fijn!!! Mja in t echie zal t nog fijner zijn ;) Hihi...we zullen t zien!!

14. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Rabia ik duim ook voor jou natuurlijk

mvm fijn dat je pas om 10 uur hoefde te beginnen

Ik was dus bij de huisarts.. ik kreeg een of andere kut *niet de huisartsen van wie de praktijk is wand die zijn oud en aardig* die bij binnenkomst tegen me zegt "goh wat naar van de abortus.." echt wtf.. dat zeg je toch niet zo?! dat woord gebruik je toch niet.. alsof ik een keus had?!

Vervoglens voor me longen.. mevr hoort niks.. klopt ik zeg ook dat ik er voornamelijk snachts last van heb en dan wakker wordt en geen lucht krijg en de medicijnen die ik heb niet werken dan.. Oh je hebt er medicijnen voor... ow die mag je niet 4 jaar gebruiken als je astma hebt (dat wist ze pas op het moment dat ik vertelde dat ik astma heb) en zonder ook maar een blik in mijn dossier te werpen (nieuwe huisarts) beslist mevr dat ik binnenkort maar moet afbouwen met deze medicijnen wand volgens haar heb ik licht tot matige astma..... en dat weet je zonder in mijn dossier te kijken en 5 minuten daarvoor wist je nog niet eens dat ik astma had?! echt wat een K*t bah...:(

verhaal van me menstruatie snapte ze niet helemaal geloof ik zat wat vaag te lullen.... die stel ik de 26ste wel aan de gyn...

sorry voor de ego

15. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Yuna, wat een debiel zeg. Pfff...heb je niks aan. Bah.

Hier trouwens mijn 14 weken dansje :D

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @yuna nou wat n achterlijk mens zeg!!! :S sorry hoor ik ga ook niet graag naar HA omdat ze toch vaak niks doen of zeggen dat meevalt enzo maar echt vaag hoor, snap niet dat mensen zo kunnen reageren. Zeg!!! Wel vervelend dat je er last van hebt meis en hoop idd dat je straks dat je bij de gyn meer te horen krijgt!!!

@grace Yeahhhh!!! :D

17. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Oké, vandaag dus mijn eisprong in plaats van gisteren.
    Maar, ik moet straks op verjaardag en eigenlijk kom ik dan pas thuis als manlief al op bed ligt.... :(
    Ik vertel hem nooit wanneer het moet gebeuren... maar vind het nu toch wel zonde om voorbij te laten gaan.
    Moet ik hem straks toch maar een berichtje sturen en heel subtiel voorstellen om het vanavond nog even gezellig te maken? Dan moet ik dus eerder naar huis, moet ik daar weer uitleggen waarom ik al ga... hmmmmm.
    Ik vind het niet handig allemaal.

18. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Wat een achterlijke huisarts Yuna!!! :x

19. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Esther misschien toch wel zwanger hoor je remparachute ziet er goed uit wanneer ga je testen?

20. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Yuna, niet te geloven zeg!! Echt ronduit walgelijk!!!! Kan hier ook geen woorden voor verzinnen zonder dat mijn bloed gaat koken. dikke knuffel voor jou!!

Grace, ik dans mee!!!! YEAH!!!

mvm, rustig aan he meissie!!

Lappie, kerels blijven kerels. Ik stuur die van mij gewoon een appje met de tekst "ik ben hitsig dus help me!!" whahahaha en geloof me dat werkt!!
    Al is het maar even een vluggertje hé, alles is meegenomen, toch?

Rabia, tja die dromen heb ik niet.....ik heb lekker al een week nachtmerries gadverdamme!! En niet zo'n beetje. Maar ja die periodes heb ik wel vaker. Ik hoop dat het een goed teken is voor je!!

Dank jullie voor het duimen schatjes. Temp is al sinds bbz niet meer op 37 geweest dus dat verbaasde me flink vanmorgen.
    Maar raar genoeg ben ik opeens echt heel kalm en ervan overtuigd dat de temp gaat zakken. Heb ook ongi krampen dus tja.....en nee ik ga niet testen. Mijn langste LF is 16 dus ik wacht braaf af, zo! (of mijn vriend moet me dwingen want die wordt langzaam aan gek van de zenuwen hahaha de lieverd)

Deel Deze Pagina