Hihihi... Esther je maakt het wel heel spannend zeg. Ik snap dat je wacht met testen maar het ziet er echt wel mooi uit.
Mijn remparachute??????? hahahaha wel handig dat mijn parachute ook remt ja...... Grace, het ziet er inderdaad heel mooi uit, maar door ellende geleerd dat dat bij mij geen reet zegt. Ik heb altijd vreselijk mooie kaartjes tot aan nod. Ok, niet zo stabiel als deze, maar wel mooie. Qua testen, ik maak traag hcg aan blijkbaar dus dat helpt ook wel weer in het wachten. Bij mijn zoontje had ik pas een licht streepje een week na nod dus tja....mag hopen dat het goed nieuws is, maar echt ik weet zeker dat temp gaat droppen, weet ook niet goed waar ik dat gevoel vanaf haal hoor. Maar lief dat jullie allemaal duimen!!! xxxxxxxxxxxx
@ Esther: zeker goed geshopt . Hahaha ja idd, das ook weer waar . Ik stond ook écht om 8.30 uur al bij de winkel. Heb J.oshua op school gebracht en ben daarna snel daar naartoe gegaan . Nou het vroeg slapen is weer niks van gekomen... Kon weer niet goed in slaap komen... Wauw! Jij maakt het wel spannend zeg!!! *duimt en blaast nog harder!* @ Lappie: succes met wachten meid. Knuffie. Meid, dan zeg je toch dat je moe bent en daarom al naar huis gaat? No problemo . @ Jennifer: thanks meid. Helaas sliep ik om 23.11 uur nog steeds niet... Goed bezig zeg! Het laminaat in 1 dag! Heerlijk . Ik hoop niet dat je ziek word meid. @ Rabia: hoeft geen droom te zijn! Ik heb ook gedroomd dat ik positief ging testen en zie hier! . *duimt erop los* @ Mamavanmenno: veel klusplezier straks weer meid. Nu eerst de boel nog even goed verwerken. Wel fijn dat je mannetje nu wat meer van onze cyclussen snapt hihihih. @ Yuna: kun je niet nog een keer naar de huisarts gaan (andere) voor een second opinion? Wat een muts deze arts zeg... @ Grace: whoehoe! 14 weken alweer . Ik doe morgen mijn 9 weken dansje . Hier vanmorgen 7,94 km gelopen in 1.07.29 (uur/minuten/seconden). Ben helemaal trots! Donderdag weer 2 lessen lopen en dan kan ik daarna vanaf zaterdag weer gewoon 1 les lopen, zodat ik gewoon ook écht de 3 lessen in 1 week heb, zo voor 8 juni . En nu... nu ben ik écht superrrrrrrrrrmoe!!! Zo maar eens beginnen met het eten... We gaan lasagnette eten... Heb er zin in.
mvm, lasangette: LEKKKKUUUURRRR!!! En wat ben je goed bezig meid, de 8e gaat helemaal goed komen joh. En ook voor jou doe ik nu alvast een dansje!
Jaaa, lasagnette is superlekker . Ik hoop het, dat 8 juni goed gaat. Ben dan 16 weken en 3 dagen zwanger, dus loop dan wel met een dikke buik en ik hoop dat mijn bekken niet raar gaan doen . Hahahaha, bedankt voor je dansje
Als mijn bekken mij nog even met rust laten tot na die tijd (of liever de hele zwangerschap) dan sowieso . Ik mag ook kleine stukjes wandelen (en niemand zal daarvan opkijken met een dikke buik, verwacht ik zomaar), dus die 6,44 km ga ik sowieso halen .
sorry Esther mijn fast forward knopje blokkeert blijkbaar... helaas want ik wou ook al dat we donderdag waren... ik blijf duimen!
aaahhh meis, ja natuurlijk, was ik even vergeten dat jij donderdag terug mag. Dikke knuffel hoor!! En dank je wel voor het duimen.
Grace, mijn zoontje flipt hier even volledig door door jouw avatar hahahaha en bedankt. Kleine man is helemaal gek van dieren en momenteel staat de leeuw bovenaan. Sloeg me bijna zo de laptop van mijn schoot af omdat hij hem wilde aaien hahahaha
Mvm, goed bezig. Lasagnette is lekker. Dat ga ik zodra ik weer lekker kan eten dus eten. Heb er nu al zin in. En die kilometers ga je halen! Mvm, hopelijk gaat de fijd snel en weet je donderdag waar je aan toe bent. Esther, jij ook natuurlijk. Haha, wat grappig....Heeff je manneke Madagascar al gezien? Daar komt deze leeuw uit. Sowieso grappig die film ook al ben je volwassen.
Nee heeft hij nog niet gezien maar dat komt nog wel want ik ben echt groot fan!! Lach me kapot met zo'n films.
geen probleem hoor... ik weet ongeveer wat ik mag verwachten bij gyn, maar ik hoop gewoon dat baarmoeder al schoon blijkt of dat ik medicatie kan krijgen... klinkt misschien heel raar maar ik wil zo snel mogelijk verder...
hehe ik en mijn zoontje zijn ook fan van Madagaskar... ik ben sowieso fan van tekenfilms, als er eentje uitkomt in de cinema ga ik gelijk met mijn zoon... kan er echt nog van genieten vorige week zelfs helemaal in mijn eentje naar Bengeltjes van K3 gekeken hihihi (schaam schaam)
mvm, begrijpelijk toch? Ik kan echt vreselijk lachen om animatiefilm die eigenlijk voor kinderen zijn. Daar zit soms zo'n ongelooflijk (verborgen) humor in. En ja kan je IQ even lekker uitzetten.
@ Esther: ik wou dat ik dat knopje voor je had lieffie <3. Whahahahaha, heerlijk he die kinderen . Gelukkig viel je laptop niet echt . @ Mamavanmenno: ook voor jou: zie hierboven . Dikke knuffel voor jou. Het is niet raar hoor dat je verder wil. Ik duim voor je. Hahahaha, hoef je je niet voor te schamen hoor! Ik kijk zelf ook graag naar K3 . @ Grace: Hahaha, jaaaaaaaa das écht lekker hoor! Heb nog over, dus dat is lekker voor overmorgen . Morgen eten we sla met gebakken aardappelen . Fijn dat jij er ook vertrouwen in hebt dat ik die km's ga halen . @ animatiefilms: ik vind ze ook HE-LE-MAAL geweldig! Ik lig regelmatig in een deuk. Echt superleuk. Zo en dan ga ik nu weer even lekker haken aan mijn dekentje. Even lekker niks hoeven. Heb het allerbelangrijkste (budgetbeheerdster mailen) al gedaan, want ben écht even heel boos. Krijg nu de zoveelste herinnering dat de zorgverzekering (vooral de aanvullende verzekering) niet goed betaald word, terwijl ik toch écht de polis heb doorgestuurd met de nieuwe prijs! Ivm chronische ziekte kan ik het mij niet permitteren dat ik eruit gegooid word, dus heb ze "vriendelijk doch dringend" verzocht dit alsnog met spoed te betalen! Inclusief CC naar de bewindvoerder én BCC naar de persoon die achter ons staat van een politieke partij.
Sorry meiden, kan het allemaal even niet goed volgen. Beetje te druk hier! Esther, jou kaartje....ziet er super goed uit! Ik duim. Mvm, sterkte meid! Dikke knuffel. Mvj niet echt fijn om die rekeningen te krijgen, hoop dat ze het snel oplossen. Hier stevig aan het balen, vlg week dinsdag of woensdag wrs eisprong, zit ik midden in de nachtdienst. Heb er zo´n hekel aan dan, omdat het dan zo´n verplicht nummer word....pfff! Nouja moet het maar een beetje los gaan laten, want al die stress is niet goed voor mn lijf! Dan maar wat minder klussen, want dat verplichte gedoe!
mvj, jeetje zeg, je zou toch denken dat die mensen weten hoe ze moeten werken, maar blijkbaar niet dus. Dit is toch niet al het 1e he zover ik me kan herinneren? Ik krijg persoonlijk hier de schijt van de belasting. Kregen laatst ONGELOGEN op 1 week 5 brieven PER DAG over hetzelfde. Ik snap er helemaal geen ene ruk meer van. Dus dat ga ik nu eerst laten uitzoeken.