Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Even geen puf om te reageren lieverds. De griep heeft mij te pakken. Alles doet zeer en snotter de snot. Pppff. Hopelijk voel ik me mogen beter.
    Even vraagje. Mijn temp is nu van slag omdat ik ziek ben. Mijn kaartje raakt dan ook van slag toch? Hoe kan ik dat het beste doen??

Fijne avond.

Xxx

2. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hi ladies, ff heel gauw n berichtje van mij...heb net F vluchtig alles gelezen, mar ben nu te moe om te reageren op alles, sorry :S
    Ik hou ook van animatie hoor, laatst nog naar "The Croods" geweest, zo grappig lag helemaal dubbel :D wil Epic ook graag zien :p
    Kom net terug van dansen, weer van die ene choreograaf, super vet weer maar echt helemaal op!! Morgen weer giga spierpijn natuurlijk :S maar hij had t niet over n verloting maar zei je weet nooit wie er naar je kijkt dus danst altijd voluit en wie weer neem ik je dan mee naar LA :eek: pffff IK WIL, IK WIL, IK WIL Hahahha....ach jah donderdag laatse x les van hem en dan gaat m'n zusje ook gezellig mee ;)
    Nou ladies slaap lekker!!!!

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Goedemorgen dames!!

Iedereen lekker geslapen??
    Ik schrok om 01:00 uur weer eens wakker van een geweldig gruwelijk nachtmerrie. Gelukkig viel ik snel weer in slaap daarna en bleef het rustig.

Jennifer, tja je kan "fever" gebruiken of "illness", maar ja je kaartje zal een beetje van slag blijven natuurlijk. Heel veel beterschap meissie.xx

Rabia, ik duim voor je dat je mee mag moppie!!! Hoe voel je je zo? Alle gekke krampjes etc weg?

Nou hier nog steeds hoog en nee niet getest. Als FF stiekem toch gelijk heeft zit ik nu pas 11 dpo ipv 13 dus ik wacht braaf verder. Ook gezien mijn LF nog wel eens wil wisselen.

4. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    goede morgen dames

@jennifer, jammer dat je ziek bent... lastig dat dan je kaartje helemaal van slag is... ik zou zeggen probeer om de 2 dagen te klussen zodat je je ei niet mist
    @rabia, cool LA :) hopelijk vandaag niet te veel spierpijn hehe
    @esther, inderdaad je temperatuur blijft mooi hoog!!! mijn duimen draaien volop! hoop zo hard op een mooie positieve test voor je!

@all vandaag dagje werken en daarna ga sporten... dus ben pas laat terug thuis. Komt me net goed uit want wil echt dat deze dag snel voorbij gaat zodat het snel donderdag is!

Fijne dag iedereen

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    mvm, dank je wel lieverd. Hoe laat mag je morgen?xxx

6. Goedemorgen dames.

Ik heb gister te horen gekregen dat mijn lief liever even als vrienden verder wil gaan dan in een relatie vanwege alle toestanden.

De kans dus dat het deze ronde raak is dus is al enorm klein,

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    ooohhhh Senna.......wat erg meissie na je bericht van deze week. Hoe voel je je? (behalve k*t)

mvj, doe even het "9 weken dansje" voor je!!!!

8. Voel me zwaar genaait letterlijk en figuurlijk

9. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Wat verdrietig Senna!! :(
    Soms is het leven echt gewoon even kut!

Esther, nog steeds een spannend kaartje! Ik denk trouwens ook dat je je kruis op de goede dag hebt gezet hoor. Gebruik je geen ovutesten eigenlijk? Die willen nog wel eens de doorslag geven bij FF.

Jennifer, voor jou heel veel beterschap!! Ik zou ook proberen om het om de dag te doen. Dan mis je in ieder geval niet je ei.

Hier: Mijn man kwam na zijn werk ook nog naar de verjaardag en het was heel gezellig. We waren dus wel met twee auto's nu. Toen hij zei dat hij naar huis ging, ging ik dus ook mee naar huis. Hij doucht altijd 's avonds en ik ben toen maar gewoon naakt in bed gaan liggen, helpt altijd hihi. :D
    Dus gisteren is de klus geklaard (op de dag van mijn eisprong dus), dus nu neem ik pas echt plaats op het wachtbankje. Mijn ei trouwens zomaar een dag later gehad. Meestal op dag 14, soms op dag 13 en nu dus op dag 15. Maar goed, dat mag de pret niet drukken, is evengoed nog netjes op tijd.
    Nu maar weer wachten.... en wachten.... en wachten.... ;)

10. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    goeie morgen dames ;)

nou heb echt mega spierpijn en weet dat t morgen nog erger wordt, maar dan ga ik weer n les van hem volgen :S hahaha...en vrijdag zelf nog weer 4uur lesgeven dus deze week is dat al 12uur dansen!!
    ben nu op stage en straks nog ff oppassen en nog 1 uurtje streetdance geven...heb eerlijk gezegd geen zin in vandaag...ben zo moe!!! maar heb nog niet veel klachten meer gehad, gister na de les wel ff last van mn buik en heb nu t idee dat mn borsten beetje gevoeliger gaan worden, maar had toch stiekem gehoopt dat ik dit juist niet zou hebben omdat ik meestal voor mn NOD zere/gevoelige borsten heb :S zou t dan toch beteken dat mn ongi komt :( pfff....
    niks aan dat wachten!!!

@senna bah dat is idd flink K*T zeg!!! snap dat je je zo voelt :(

@lappie Goeie zet hoor, doe ik ook wel eens :p hihi....nu gelukkig niet je ei gemist ;) en kom je gezelly naast me zitten op t wachtbankje :p alleen jammer dat dat wachten niet zo leuk is!!! ben benieuwd of ik me kan inhouden of dat mn testdrang weer gaat opspelen

Heeft er trouwens iemand van jullie PMS en toen toch wat symptomen gehad toen je zwanger was?!

11. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @esther wauww nog steeds zo hoog :) je maakt ons nieuwsgierig hoor!!! toch morgen testen?! :p hihi....

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    spannend meiden!

@all wij gaan zometeen naar n hoekhuis kijken met grote tuin!:D
    Hoop zo dat dat door kan gaan...ben benieuwd!
    x

13. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Onewish: wat gaaf!!!! Veel plezier! :)

14. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    oehhh spannend....lekker hoor n hoekhuis met grote tuin!!! hebben wij als eerste huis ook gehad, maar was veel te duur en ik ging weer studeren dus jah...daarna was t flat maar van iemand die t hui had gekocht en deed vaak moeilijk en nu zitten we in n flat van 12 verdiepingen en wij wonen op de 9e....vind t alleen jammer voor de hond die niet lekker buiten kan spelen...maar wij willen mss t huis van de opa en oma van m man overnemen als dat kan...is in dezelfde wijk paar straten verderop...leuk klein eengezinswoning met tuin. Hun gaan voorgoed vaan Turkije en hopelijk kunnen wij via de woningbouw regelen of wij er dan in mogen?!
    ik ga voor jullie duimen!!! ;)

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Oke ja heb nu een rijtjeshuis, maar woon niet op de hoek, vind dt wel fijn een lekker grote tuin straks met de kleine..heb nu ook wel n grote lange tuin maar dn met t hoekhuis ook nog mooi de zijkant enzo erbij :)
    Ohh oke dat zou idd mooi zijn, maar woningbouw doet daar nog wel eens moeilijk over he, meestal moet je dn 2jr op dt adres ingeschreven hebben gestaan eer je t over kan nemen, tenminste dat is hier wel zo.

Dankjewel moet er om 12 uur zijn!:D

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    oh ok ja ik weet t niet hoe dat hier gaat maar mn man zal ernaar vragen hoe en wat?!
    laat je t ons ff weten hoe t ging?!

17. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Jennifer, beterschap. Hmm, misschien fever of illnes? Of gewoon discarten, betrouwbaar is je temp nu niet. Lastig.

Senna, wat k*t vor je zeg. Bah!

Lappie, you go girl :D

Mvj, jeeejjj...9 weken!

Rabia, spanend zeg. Nog een week en dan weet je meer. Duim!

One, leuk! Hopelijk lukt het!

18. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Lappie, goed bezig!!!

One, spannend meis, ik duim hoor.

Rabia, dan zul jij morgen inderdaad nog meer spierpijn hebben. Succes op het wachtbankje meis.

Hier deze maand inderdaad geen ovu testen gebruikt, had er geen zin in. En nee ik ga morgen niet testen. Dan zou mijn lf eerst eens 16 dagen moeten halen voor ik dat ga doen want dat is de langste die ik ooit heb gehad.
    Maar blijf ervan uit gaan dat temp keldert hoor, ben echt vreselijk nuchter op het moment.

19. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @Esther knap van je hoor!!! Ik heb al zwangerschapstesten besteld :p haha :S

20. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Nou ja, knap.......ik weet inmiddels helaas wel beter......

Deel Deze Pagina