Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    mvm mooi meissie!! Zowel je test als je buikkie.

Rabia, slaap lekker moppie en hopelijk voel je je morgen beter.

Hier zit er echt iets roods aan te komen een van deze dagen, gvd zeg wat een kramp. En bmm open dus weer niet gelukt. Nu wachten op rood en dan ga ik ziekenhuis bellen, Heb echt geen zin om nog 3 maanden zelf te moeten proberen.

Truste moppies.

2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mvj. Mooie test en buikje. Geniet lekker van je zwangerschap.

@mvm. Sterkte vandaag bij de gyn meis. Knuff

@esther. :(. Neeeee wat klote zeg. Ik had zulke goede hoop voor je. En idd gewoon bellen. Duurt nu lang genoeg.

3. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @mvm sterkte meis bij gyn vandaag!!!

@esther balen meis van je temp :( ik zou ook gaan bellen Pff om 3 maand zelf nog te gaan proberen duurt ook zolang :S

Hier nu wel iets beter alleen nog rommelende darmen en lichte steekje bij m'n linkerlies, ook beetje gevoelige boobies!! Mja heb getest vandaag en ik wist wel omowit maar goed omdat ik zondag al heftige kramp had en daarna n dip dacht ik mss wel al iets te testen mja helaas....t ene moment denk ik jah ik weet t zeker ben zwanger en ander moment denk ik nee hoor ik wordt echt ongi...Pfff ik vind dit niet leuk!!! :( en weer vannacht gedroomd over n positieve test :S en is wakker worden weer zo'n teleurstelling!!! Mja vandaag weer ff naar de overblijf en vanaaf weer lekker dansen ;) kan ik m'n hoofd er weer ff van af houden :D geniet lekker van t mooie weer meiden :)

4. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Rabia balen van je witte test maar je bent nog vroeg hè ik blijf voor je duimen

Mvm veel succes bij de gyn meid ik denk aan je

Esther balen van je temp meid maar je zit nog hoog dus voor jou duim ik ook nog steeds

Ik duim voor iedereen trouwens

Hier vind ik het maar een rare cyclus normaal gaat temp voor ei op en neer en deze keer eigenlijk niet mijn Boobs doen af en toe pijn wat ik nooit heb voor ei en heb soms heftige steken links onder in me buik en moe dat ik ben de laatste tijd niet normaal morgen mag ik eindelijk weer naar de gyn voor een FM en dan weet ik ook normaal wanneer ik de IUI krijg vind het best spannend deze keer

5. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Grace hoe gaat het nu met jou?

6. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Ik heb ook altijd steken hoor rond m'n ei geen zere boobs, maar klinkt wel als n eisprong hoor meis!! Is idd spannend meis en ik duim voor jullie dat t gauw raak mag zijn en dat dit jullie echt gaat helpen ;)

7. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Ja maar het rare is mijn pijnlijke Boobs zijn niet weggegaan na mijn Ongi wat normaal wel is ach we zullen morgen wel weer afwachten en ik heb nooit pijnlijke Boobs tegen ES

8. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Ik heb ook altijd steken hoor rond m'n ei geen zere boobs, maar klinkt wel als n eisprong hoor meis!! Is idd spannend meis en ik duim voor jullie dat t gauw raak mag zijn en dat dit jullie echt gaat helpen ;)

9. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Oeps heb t blijkbaar 2x gepost heel vreemd :S dat is idd raar als je na je ongi nog steeds zere boobs hebt :eek: trekt bij mij als ik ongi ben gelijk weg!!! Mss ff navragen of dat mogelijk is?! Anders zou je haast denken dat je toch zwanger zou zijn maar je had toch wel echt n ongi toch?! Of viel t bloeden wel mee?!

10. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Nee hoor was echt wel een Ongi je kon er niet naast kijken :D ja en moest ik toch zwanger zijn dan vrees ik er nu toch voor dat het Goed zou blijven gaan want heb Clomid genomen en dat mag absoluut niet bij een zwangerschap gebruikt worden

11. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Oh ok ik weet niet zo goed wat Clomid is eigenlijk :S sorry!! Nou ik ben benieuwd wat de gyn morgen gaat zeggen!!! Good luck girl ;)

12. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    goedemorgen dames

ik kom even melden dat ik om 11u15 bij gyn mag gaan... ik ben er over aan het nadenken om te vragen of hij me twee dagen wil 'ziek' schrijven (vandaag en morgen) dan kan ik het toch allemaal even laten bezinken... heb er wel nood aan

heb net alles wat opgerommeld en gestofzuigd, wou nog even druk bezig zijn want als eenmaal mijn gedachten afdwalen voel ik me misselijk worden... ik denk dat de echo straks nog een zware dobber gaat worden ook al weet ik nu dat ik geen kloppend hartje mag verwachten... arghhh zo dubbel allemaal!!!

@esther, neee meid! ik vind het zo jammer voor je! ik zou ook maar naar gyn bellen hoor, 3 maanden is veel te lang om af te wachten... succes ermee!

@all ik blijf ook voor jullie duimen, en bedankt voor jullie steun de afgelopen week !!! dikke knuffel !!!

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    tinkrbell krijg je niet op dag 3 een echo om te kijken of je wel mag starten met clomid?? dat kreeg ik wel, en moest ondanks ongi toch zw test doen...

14. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Mvm, succes vandaag in het ziekenhuis! Sterkte!

Mvj, mooi buikje krijg je al!

Tinkerbell, idd vreemd dat je nog zo´n last hebt van je boobs, misschien wel een bijwerking van de clomid? Is dit de eerste keer dat je het gebruikt hebt?

Rabia, balen van je nega test, maar je bent idd nog erg vroeg, dus ik duim nog voor je!

Esther bah temp zakt, maar ik blijf duimen. Gun het jou zo erg!

Jennifer, hoe is het met je?

Hier weer in het eerste weekje, dacht gister dat mn ongi over zou zijn. Maar nog niet helemaal, helaas! Hopelijk vanavond toch weer klussen, want vaak al op cd 11-12 een eisprong. Nouja we zien het wel. Zo nog even naar mn werk, vergaderen bah! En dat op mn vrije dag, zo´n hekel aan!

15. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @julia. Voel me nog knudde. Pffff. Hopelijk is het snel over. Klusweek komt er weer aan voor ons allebei:D
    Balen dat je op je vrije dag toch terug moet om te vergaderen. Hoop dat je ongi nu helemaal over is. Kan je alvast in de klusstand. :p

16. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    Mvm hoe was het bij de gyn???

17. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hoi dames

net thuis, ben na bezoek bij gyn nog even iets gaan drinken met vriendin

het goede nieuws is dat mijn baarmoeder gewoon leeg was, dus waarschijnlijk is het vruchtje heel snel afgekomen tijdens mijn 'zogenaamd' ongesteldheid... dus nu is het wachten tot mijn lichaam terug klaar is ;)

ze hebben in het ziekenhuis nogmaals bloed genomen, om te kijken hoe mijn hcg waarde nu is... de gyn gaat mij vanavond nog iets laten weten

Groetjes!

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Rabia: dankjewel meid! Hahahahaha, er zijn er nog veeeeeeeeeeel meer hoor die die drang enorm hebben en zich hierin niet kunnen beheersen :D.
    Hoe voel je je nu?
    Lieffie, je hebt gewoon veel te vroeg getest! Je bent pas 6 DPO...Veel plezier vanavond meid!
    Clomid is een medicijn dat je moet slikken om je eisprong te bevorderen, als je bijvoorbeeld uit jezelf (zoals ik) geen eisprong hebt.

@ Esther: thanks lieffie! Ben ook heel trots op mijn buikkie (al zal ik hem op het werk nog proberen te verbergen hoor hahahaha).
    Vervelend dat je ongi er toch aan zit te komen lieffie... had het zo gehoopt voor je.

@ Jennifer: thanks lieverd! Genieten doe ik zeker :D.

@ Tinkerbell: kan me voorstellen dat je het spannend vind deze keer. Gezien je kwaaltjes zou ik haast gaan denken dat je toch misschien zwanger bent ;). Mocht je wel zwanger zijn, dan zien ze dat wel als ze de FM gaan doen.
    Máár, van de Clomid kun je ook enorm last van je boobies krijgen! Dat hab ik dus ook gehad!

@ Mamavanmenno: dikke knuffel voor jou lieffie, kan me voorstellen dat je alleen al bij de gedachte misselijk word. Hoop dat je snel verder kunt.
    Dat is wel "fijn" dat je baarmoeder leeg was, dan kun je in iedergeval verder zometeen.

@ Ricmar: dat heb ik ook niet gehad. Een echo om te kijken of ik mocht starten met Clomid of niet.

@ Julia: thanks meid :D. Ben er ook erg trots op :D. Jammer dat je nog niet van je ongi af bent meid... Hopelijk morgen wel.

Hier vanmiddag in slaap gevallen en nog best lang ook hahahaha. Had het vast nodig...
    Waait het bij jullie ook zo enorm hard! Jeetje mina zeg...
    Vanmorgen hardgelopen en als je dan met de wind meeloopt is dat nog wel te doen, maar met de wind tegen... pfffffff! Moest gewoon half naar voren lopen, anders wilde het niet. Gevolg: nu last van mijn onderrug en knieën... Hoop dat het zaterdag/zondag beter is, want moet zaterdag werken en zondag wil ik nog even een lesje doen...
    Wel 8.06 km gelopen in 1:06:42 uur.
    Maar eens even aanwijzen voor een vriendinv an mij waar mijn pijn in de knieën zit, misschien dat zij weet wat het zou kunnen zijn en wat ik ermee kan doen...

19. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mvm. "Fijn" dat je schoon bent meis. Kan je iig weer vooruit. Knufff

@mvj. Goed bezig. Ondanks de wind lopen. Pffff. Moest missy uit laten en dat vond ik al heftig. Kwam soms bijna niet vooruit. Hopelijk krijg je niet te veel last van je rug en knie.

Vanaf vandaag maar weer beginnen met klussen hier. :D. Je kan er maar op tijd mee beginnen.

20. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Esther. Balen meis van je temp gun het jullie zo.

Mvj. Beetje late reactie maar mooie echo meis.

Deel Deze Pagina